Gå til innhold

Hvilken side ligger dere på i senga?  

1. 1. Hvilken side ligger dere på i senga?

• Han på høyre side, hun til venstre
      20
    • Han på venstre side, hun til høyre
      25
    • Akkurat det samme, tar den plassen en føler for der og da
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at dette er noe jeg grubler veldig mye på, men litt morsomt å se om det er noe som er mere vanlig enn noe annet... :oops: :oops: :wink::wink:

Selv er min plass til høyre for min mann... :wink: :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har min faste plass, det bare må jeg ha for å få sove og det er på høyre side :-) .. Det har jeg hatt i alle år... gammel vane kanskje :wink:

tusjen

Skrevet

Når jeg sover over hos kjæresten ligger jeg alltid på venstre side :wink: hjemme har jeg ikke noe valg, for der har jeg enkeltseng.

Skrevet

Har hele senga for meg selv hver natt jeg som er singel,men ligger stort sett på høyre side.

Skrevet

Jeg ligger til høyre for ham. (Dvs hvis noen står i forenden av senga å ser på oss så ville de sagt at jeg lå til venstre....confused...)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Han ligger på høyre side. Men det hender jeg tar den plassen dersom jeg er alene. Det gjør jeg bare for å få sove.

Gjest Catwoman
Skrevet

regnes det fra når man ligger på ryggen?

På ryggen blir det på høyre side i sengen, men jeg ligger helst på magen og da blir det venstre side.

Skrevet

Vi bytter med jevne mellomrom. Akkurat nå ligger jeg til venstre (hvis man stod i fotenden og så på senga).

Skrevet

Hmm, vi bruker bare den ene delen av senga vi. Hva blir det da? Ligger vi begge på høyre side? Hmm *gruble* Jeg ligger jo til venstre for ham, men fremdeles på høyre side av senga- klengete jeg :oops:

Gjest Elenath
Skrevet

Han på høyre og jeg på venstre når vi ligger på ryggen. Skal faktisk snart bytte plass av praktiske årsaker.

Skrevet

På latsiden :oops: !

Neida; av en eller annen grunn sovner jeg alltid på høyresiden...hmm...selv om jeg har sengen ganske for meg selv

:)

Skrevet

Han på venstre jeg på høyre det har vi altig gjort .

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Han ligger på höyre og jeg venstre! Faste plasser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter på en krakk....ærlig talt, er det ikke noe bedre å fordrive tiden med?

Hva skal du bruke dette til.

Er det så mange svar(ulike) du kan få egentlig?

Skrevet

Side!?...somregel ligger jeg oppå han, men det hender han ligger øverst også!!

Gjest Jamila
Skrevet

Kommer an på hvor vi er.... jeg er alltid nærmest døra, uansett. Han er nærmest vinduet. Hjemme betyr det at jeg er på høyre, han på venstre side.

Skrevet
Jeg: Høyre

Han: Venstre

Sånn er det her også.

Skrevet

Sett fra fotenden, så ligger jeg på venstre side.

Skrevet

Vi snakket faktisk om dette i går og hun har konkludert med at jeg ligger ALLTID nærmest døra uansett hvor vi er. Og ved nærmere ettertanke har hun faktisk rett... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...