Version 2.0 Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Bare jeg som synes dette er et helt idiotisk konsept? Det er tamponger for guds skyld! Hva i huleste steike er vitsen med å sitte å designe fancy plasthetter til noe som skal suge opp mensenblod? Nei, dette er på ramme alvor et sterkt evidens på at her i vesten har vi det søren meg altfor godt! 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Har lurt på det samme. Hvorfor liksom? Er det noe som ikke trenger å pyntes på, så er det tamponger. Hvis de har en idé om at det skal bli morsommere med mensen hvis de lager fancy plastikk rundt tampongen, så tar de grundig feil. Anonymous poster hash: 4a5d4...dd1 1
Rosewood Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Jeg skjønner heller ikke poenget.. Mensen suger uansett hvordan plasten utenpå tampongen ser ut! Plasten blir kasta i søpla med en gang
Poppie Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Jeg skrev om det i en annen tråd, jeg synes det er helt latterlig. Tampongene skal inn, suge opp blod og slim, trekkes ut og så kastes i søpla. At de faktisk har betalt en designer til å gjøre tampongene "trendy" er forbi min fatteevne! Jeg velger tamponger utifra komfort og oppsugingsevne, og tro meg - det om eska er dekorert med påfuglfjær eller swarowski-krystaller er meg revnende likegyldig. Tamponger har aldri vært, og kommer aldri til å bli, kult. (Please O.B, don't ever change!) 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Det teiteste er alt oppstyret om at det skal bli så gøy å ha mensen. Libresse tampongene er også helt jævlige å bruke Anonymous poster hash: 0a158...53e 5
Poppie Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Det teiteste er alt oppstyret om at det skal bli så gøy å ha mensen. Libresse tampongene er også helt jævlige å bruke Anonymous poster hash: 0a158...53e Enig Digger at alle jentene på reklamene sprader rundt i hvite bukser, drar på cafè og susser på kjæresten sin eller ler med venninnene sine. Foreslår at alle sender Libresse bilde av mensentrusene sine, paracetpakken, oppblåste mager og pms-videoer, så får de et litt mer korrekt bilde på hvordan det er å ha mensen 13
AloeVera Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Hehe, jeg blir faktisk påvirket. Jeg har lettere med å snappe med meg tamponer med fancy design fra butikkhylla enn de kjedelige gamle 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes det er helt tåpelig, sånt får ikke meg til å ville kjøpe tamponger. Mensen er det samme om eskene er grå eller leopardmønstret. De må nok gjøre det for å selge mer, de Libresse-tampongene er ikke så bra som OB sine. l0ve.blogg.no reklamerte for det fancye designet for kort stund siden, og jeg lo meg i hjel av hvor fantastiske hun synes de tamping-eskene var, og hvor glad hun ble av å se på dem. Det ble liksom mye bedre å ha "helvetes-uka". Anonymous poster hash: ed9df...52c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Ja, det hadde vært bedre med et sinnaansikt lik dette på tampongpakkene, til skrekk og advarsel til menn som ser tampongpakningene i nærheten av kvinner. Anonymous poster hash: 361b8...365 1
Poppie Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Ja, det hadde vært bedre med et sinnaansikt lik dette på tampongpakkene, til skrekk og advarsel til menn som ser tampongpakningene i nærheten av kvinner. ym="Full hash: 361b82991706731f17a769061f465365"] 361b8...365 Hoho, ja, akkurat som med røykpakkene! Hadde vært fantastisk med advarsler til mennene i form av alle "bivirkningene" til mensen plastret utover tampongpakkene og informativ skrift a la "Mensen kan gi kraftige humørsvingninger og flyvende fjernkontroller" eller "Mensen består av blod, samt slim fra livmorhalsslimhinnen vaginalsekreter og endometrievev. Det er ikke 'bare litt blod' " eller "Mensen kan føre til økt apetitt og søtsug. Oppskrift på sjokoladekake inne i pakken." Endret 31. mai 2014 av Allegro 10
Red-Ruby Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Har ikke noe imot det,men finnes det mange andre tampong merker enn o.b? isåfall skjønner jeg ikke hvorfor de trenger reklamen..
Gjest Offensive Pie Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Hoho, ja, akkurat som med røykpakkene! Hadde vært fantastisk med advarsler til mennene i form av alle "bivirkningene" til mensen plastret utover tampongpakkene og informativ skrift a la "Mensen kan gi kraftige humørsvingninger og flyvende fjernkontroller" eller "Mensen består av blod, samt slim fra livmorhalsslimhinnen vaginalsekreter og endometrievev. Det er ikke 'bare litt blod' " eller "Mensen kan føre til økt apetitt og søtsug. Oppskrift på sjokoladekake inne i pakken." DET er kjøpsgrunn for meg! Ikke bruk designere for å gjøre pakken fancy, men få en baker til å lage kakeoppskrifter som legges i boksen. Gulrotkake i oransje design, brownies i den blå, og daimkake i den grønne.
Fuglen Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 Jeg hadde egentlig ikke hatt noe imot litt freshere design på tampongeskene, så lenge det så litt smakfullt ut med duse farger, for eksempel. De nye fra Libresse er jo grisestygge, med skrikende farger. Bare harry. 2
Poppie Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 Håper O.B plukker opp idèen om kakeoppskrifter Forøvrig synes jeg O.B har fint design på sine, lett å finne størrelsen sin og i farger som ikke ser rælstygge ut på baderomshylla/i veska. Til deg som lurte på tampongmerker, de jeg har prøvd er O.B, Libresse, Ellen og Tampax.
Gjest lipgloss Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 skulle ønske jeg kunne oppleve hvordan det er å ha mensen
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 skulle ønske jeg kunne oppleve hvordan det er å ha mensen Som om noen sparker deg litt under magen med sko med pigger på. Og samtidig er det smådjevler i hode ditt som skriker, bråker og trygler om mer is, alltid mer is! 2
Gjest Evans Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Syns det hadde vært mer kult om selve tampongen hadde et kult design. Den er jo bare en hvit bommulsdott...
Maximillian Cohen Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Samme hvor dumt det er så er nok dette nøye kalkulert. Penger er penger selv om det kommer fra lettlurte forbrukere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå