Gå til innhold

Kan jeg spør han om dette ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en i snart 2 Mnd. I begynnelsen var han veldig interessert, og ville være med meg hele tiden, ha meg med på ting og kose. Plutselig for 2-3 uker siden begynte han å virke mindre og mindre interessert . ( han er kjent for å aldri greie å holde seg til en, og har aldri vert i lange forhold) men, han vil være venn tror han, og han var usikker.

Kan jeg spør han om hvorfor han plutselig ikke er interessert mer, og spør om det er noe galt med meg? Blir det for dumt ?:P

Anonymous poster hash: 7f235...6d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Stort sett er det bedre å soørre om ting i stedet for å gå rundt å gruble. Det er i alle fall min erfaring

Anonymous poster hash: c69c3...a21

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på hans rykte... jeg kan vedde penger på at han bare har fattet interesse for en ny jente - det er ikke noe galt med deg.

Skrevet

Bare å spørre han :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Stort sett er det bedre å soørre om ting i stedet for å gå rundt å gruble. Det er i alle fall min erfaringAnonymous poster hash: c69c3...a21

Ja, det jeg og tenker.. Da skal jeg gjør det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en i snart 2 Mnd. I begynnelsen var han veldig interessert, og ville være med meg hele tiden, ha meg med på ting og kose. Plutselig for 2-3 uker siden begynte han å virke mindre og mindre interessert . ( han er kjent for å aldri greie å holde seg til en, og har aldri vert i lange forhold) men, han vil være venn tror han, og han var usikker.

Kan jeg spør han om hvorfor han plutselig ikke er interessert mer, og spør om det er noe galt med meg? Blir det for dumt ? :P

Litt typisk jenter det, man viser mye interesse men får lite initiativ tilbake...først når man viser interesse for andre at man trigger "verdi" hos den første jenta. Litt kjedelig at andre må stemple "godkjent" og ikke jentene kan skjønne det av seg selv ...jaja

Anonymous poster hash: 9cca6...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...