Gå til innhold

Finne andres bryllupsdato....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å finne ut om noen gifter seg rundt din dato på andre måter enn å få svar av vedkommende? Altså kan en ringe kirkekontoret å spørre om et par har en dato og så få det opplyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du selvsagt ikke vite...

Gjest Tekola
Skrevet

Det tviler jeg sterkt på. Kan du ikke bare spørre dem?

Skrevet

Har spurt men får ikke svar... Redd de velger helga før bare for å være først ute... :-(

Skrevet

Jeg vet om en måte man kanskje kan finne det ut på, men kjenner jeg får litt sånn "crazy ex-vibber" av ts sitt innlegg, så tror jeg holder det for meg selv...:P

• Liker 2
Skrevet

Er ikke crazy x men svigerinne.. tok hastedåp for å komme først så tviler ikke på de er truende denne gangen og... Send meg til på pm om du ikke vil dele med alle ;-) kjenner jeg blir stressa av hele greiene da datoen betyr masse for oss å få og ønsker ikke gå i noe bryllup helga før da flytter jeg heller mitt :-(

Gjest Timber
Skrevet

Har spurt men får ikke svar... Redd de velger helga før bare for å være først ute... :-(

Er det noen konkurranse om å gifte seg først?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke crazy x men svigerinne.. tok hastedåp for å komme først så tviler ikke på de er truende denne gangen og... Send meg til på pm om du ikke vil dele med alle ;-) kjenner jeg blir stressa av hele greiene da datoen betyr masse for oss å få og ønsker ikke gå i noe bryllup helga før da flytter jeg heller mitt :-(

"vårt".

Er det noen konkurranse om å gifte seg først?

I så fall helt feil fokus.

Anonymous poster hash: 08f14...831

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det så farlig om de gifter seg helga før dere da?

Anonymous poster hash: 9e7f6...5e5
Skrevet

Er vel verre om de velger samme helgen... :O

AnonymBruker
Skrevet

"Truende"? Er det så farlig om de er først ute da? Send ut invitasjonene til bryllupet deres som planlagt. Hvis svigerinnen sender ut like etterpå til en helg like før, vil nok de fleste tenke sitt.

Anonymous poster hash: 69c08...29d

• Liker 2
Skrevet

"Truende"? Er det så farlig om de er først ute da? Send ut invitasjonene til bryllupet deres som planlagt. Hvis svigerinnen sender ut like etterpå til en helg like før, vil nok de fleste tenke sitt.

Sier meg enig med dette, Hvis svigerinnen din allitid er nødt til å være nr 1, så tenker de fleste sitt hvis hun velger helgen før dere eller samme helg. Da er det hun som dummer seg ut rett og slett.

Skrevet

Hvis de har bryllup før dere, så får dere jo sjansen til å gjøre det enda bedre, ved å se hvilke feil de gjør :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de har bryllup før dere, så får dere jo sjansen til å gjøre det enda bedre, ved å se hvilke feil de gjør :-)

"Feil"? Herregud, folk har virkelig fokus et helt annet sted enn det de burde.

Merker jeg ikke synes det hadde gjort noe om både TS og svigerinnen fikk både regnvær, gjester i rødt, hvitt og sort og for lite mat i bryllupene sine. Hva pokker skjedde med å feire kjærligheten?

• Liker 1
Skrevet

"Feil"? Herregud, folk har virkelig fokus et helt annet sted enn det de burde.

Merker jeg ikke synes det hadde gjort noe om både TS og svigerinnen fikk både regnvær, gjester i rødt, hvitt og sort og for lite mat i bryllupene sine. Hva pokker skjedde med å feire kjærligheten?

Jeg er helt enig med deg at bryllup er å feire kjærligheten. Men når først TS og svigerinnen har en konkurranse/krig på gang, så prøvde jeg bare å gi henne *noe* "positivt" ved å ha bryllupet sist. Hvis svigerinnen glemte å legge inn nok pauser under middagen, så kan ihvertfall TS tenke at DEN feilen skal ikke vi gjøre. Ikke verre enn det. Jeg mente ikke at TS skulle godte seg over for lite mat og at alle gjestene snek seg over på 7-11 i røykepausene for å kjøpe seg en pølse.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Mitt beste tips er å prøve å ikke tenke på denne svigerinnen. Tenk heller på å lage det bryllupet som er mest dere. Personlig og særpreget er alltid bedre enn råflott og "først"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...