Seterjenta Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Jeg har alltid trodd at bruden selv ordnet dette, men når jeg begynte planlegginga, og leste litt magasiner etc, så sto det at det 'egentlig' er brudgommens oppgave. Min kjære vil gjerne gjøre dette, så jeg har sagt klart i fra hvilke farger jeg vil ha, og forer han med bilder innimellom Får lage en utskrift med de jeg liker aller best når bestillingsdagen nærmer seg, så kan han få velge, i samråd med florist kanskje... Hva gjør/gjorde dere??
Sheba Skrevet 17. juni 2004 #2 Skrevet 17. juni 2004 Men i all verdens land og rike - dersom du har lyst til å kjøpe buketten selv for å forsikre deg om at den blir som du ønsker så må du da vel bare gjøre det! Selv om det står noe annet i et magasin??? :o Damer (som skal gifte seg) er noen underlige skapninger...
Scorpina Skrevet 17. juni 2004 #3 Skrevet 17. juni 2004 .... Damer (som skal gifte seg) er noen underlige skapninger... Ja, du har du helt rett i Vi lever i vår egen "jeg-skal-gifte-meg-boble" og noen ganger går ting LITT over styr Men, brudebuketten bestilte jeg sjøl - så fikk jeg farger, blomster og de "greiene der" slik som jeg ville de skulle være. Brudgommens oppgave var å betale dem og hente de på bryllupsdagen. (en oppgave han klarte med bravur )
Gjest Tex Skrevet 17. juni 2004 #4 Skrevet 17. juni 2004 Her i huset bestemte brudgommen at siden jeg var så opphengt i å følge tradisjoner skulle han jammen meg få ta seg av brudebuketten uten innblanding....
Tari Skrevet 17. juni 2004 #5 Skrevet 17. juni 2004 Jeg har bestilt min selv...Gleder meg veldig til å se den!
Gjest Poirot Skrevet 17. juni 2004 #6 Skrevet 17. juni 2004 Han kjøper. Jeg har sagt jeg liker lyse roser og ikke så veldig hengete buketter. Resten fixer han. Trenger ikke å ha full kontroll på alt.
Tari Skrevet 17. juni 2004 #8 Skrevet 17. juni 2004 Han kjøper. Jeg har sagt jeg liker lyse roser og ikke så veldig hengete buketter. Resten fixer han. Trenger ikke å ha full kontroll på alt. Nei, man trenger egentlig ikke det. Tror det hadde vært mindre "stress" om jeg ikke hadde vært kontrollfrik..Men, det skal jo sies at samboeren kom hjem en diger bukett røde roser en gang da....trodde han, det var tulipaner... :-) Vil ikke ha tulipaner i brudebuketten..Hi hi
Piarina Skrevet 17. juni 2004 #9 Skrevet 17. juni 2004 Jeg vil finne ut hvordan min skal være selv, og bestille den selv, men akkurat kjøpe den kan han godt få lov til... Syns det er viktig at den passer bra med kjolen, og han vet jo ikke hvordan kjolen min skal være...
verene Skrevet 17. juni 2004 #10 Skrevet 17. juni 2004 Jeg har bestilt brudebuketten selv. At denne blir slik jeg ønsker er veldig viktig for meg, så da betyr det mer enn å følge tradisjonen akkurat på dette området. Nå skal jeg ha en ganske spesiell brudebukett også da (brudeløper). Er superspent på hvordan den kommer til å bli!!
Gjest Poirot Skrevet 17. juni 2004 #11 Skrevet 17. juni 2004 Jeg har bestilt brudebuketten selv. At denne blir slik jeg ønsker er veldig viktig for meg, .... Er superspent på hvordan den kommer til å bli!!
verene Skrevet 17. juni 2004 #12 Skrevet 17. juni 2004 Jeg formulerte meg kanskje litt merkelig, ja.. Men det stemmer faktisk - for selv om jeg har vært med på å bestemme form, farger og blomstertyper i stor grad, så får floristen likevel litt kunstnerisk frihet. Og det er ikke flust av bilder av brudeløpere på nett, etc, så ja - jeg er faktisk veldig spent på resultatet! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå