AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg tok en clearblue med ukeindikator idag på ettermiddagsurin. Den viser gravid 2-3. Jeg hadde en sa 13mai etter å ha hatt småblødninger i tre uker (8+4), hcg lå da rundt 5000 altså veldig lavt. Jeg hadde utflod som lignet på el-slim 18mai. Regner med det er hcg som henger igjen fra den graviditeten, siden det ved en ny graviditet sikkert bare ville stått 1-2. Noen med lignende erfaringer? Var det hcg fra forrige graviditet eller ny graviditet? Anonymous poster hash: e24c5...f8b
Essie_ Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Sånn som jeg har forstått det, får man ikke EL før hcg er borte eller tilnærmet borte. Derfor tror jeg testen slår ut på restene av hcg etter sa. Hcg halveres ca annenhver dag. Det er fem uker siden jeg hadde utskrapning etter MA, venter fortsatt på EL, og har hatt ELslim mange dager i løpet av disse fem ukene.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Mine tester var helt negative 3 uker etter at jeg mistet. Kan hende du hadde mer hcg enn meg, men jeg ville fulgt litt med. Kanskje ta en ny med ukesindikator om en uke? Anonymous poster hash: 88383...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå