Seterjenta Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Jeg har alltid trodd at bruden selv ordnet dette, men når jeg begynte planlegginga, og leste litt magasiner etc, så sto det at det 'egentlig' er brudgommens oppgave. Min kjære vil gjerne gjøre dette, så jeg har sagt klart i fra hvilke farger jeg vil ha, og forer han med bilder innimellom Får lage en utskrift med de jeg liker aller best når bestillingsdagen nærmer seg, så kan han få velge, i samråd med florist kanskje... Hva gjør/gjorde dere??
Ingeborg Skrevet 17. juni 2004 #3 Skrevet 17. juni 2004 Jeg har bestilt den, for sambo fikk et sånt panisk blikk i øynene da vi snakket om det... stakkar...
nessi Skrevet 17. juni 2004 #4 Skrevet 17. juni 2004 Ei venninne skal lage min, så den bestiller jeg selv. Min kjære vil helst slippe slikt.
Martha Stewart Skrevet 17. juni 2004 #6 Skrevet 17. juni 2004 Som den kontrollfriken jeg er når det gjelder slike detaljer, så kommer jeg garantert til å bestille den selv!! Men min kjære kan godt få hente og betale den på selve dagen, mens jeg stresser med å gjøre meg klar...
Bente Skrevet 17. juni 2004 #7 Skrevet 17. juni 2004 Jeg kom med ide til floristen hvordan jeg vil ha den, så henter og betaler sambo den på dagen
Gjest Tabby Skrevet 17. juni 2004 #8 Skrevet 17. juni 2004 Jeg sa til sambo at det er helt og holdent hans ansvar. Jeg har vist ham ett bilde jeg kom tilfeldig over men ellers har jeg ikke sagt så mye om hva jeg vil ha i den i det hele tatt. Bra blir den nok uansett, og det vil nok være en flott følelse å stå og holde buketten og vite at den har han plukket ut til meg.
vanille Skrevet 17. juni 2004 #9 Skrevet 17. juni 2004 Etter gammel tradisjon er det egentlig brudgommen som skal kjøpe brudebuketten. Men det er nye tider nå. Jeg kjøper den selv!
Isiselin Skrevet 17. juni 2004 #10 Skrevet 17. juni 2004 Vi var og kjøpte den sammen. Det var koselig! Men det er riktig som de andre sier at egentlig er det mannen som skal gjøre dette...
Chiquita Skrevet 17. juni 2004 #11 Skrevet 17. juni 2004 Vi dro sammen for å bestille den, og jeg holdt meg egentlig litt i bakgrunnen slik at sambo fikk "det siste ordet". Vi har veldig lik smak da, så jeg hadde ikke sett mørkt på at han hadde bestilt uten meg heller, men det er jo greit å vite "litt" alikevell da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå