AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har gang på gang sagt fra til de jeg bor i kollektiv med at de må fylle litt vann på glassbeholderen når den er tom. Når man legger den tilbake på varm plate og det er bittelitt kafferester igjen så brenner det seg fast i kjelen. Den er brun å stygg og jeg får det ikke bort i vask. Noen ideer til hvordan jeg kan få den helt ren? Anonymous poster hash: ecbf2...425
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Rensemiddel.?Anonymous poster hash: 7dbc3...f9f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Sånn kaffetrakterrens du mener på? Kjører denne gjennom en gang i måneden ca, men det har ingen effekt på selve glassbeholderen Anonymous poster hash: ecbf2...425
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Jeg gjør følgende med min kanne (den er ikke i glass men en termokanne). Skyller. Legger en oppvaskmaskintablett i kannen. Kjører rent vann gjennom trakteren og ned i kannen. Lar det hele stå til tabletten har virket og det skummer flott på toppen av kannen. Pusser med oppvaskbørsten nedi kannen. Skyller et antall ganger med varmt vann. Og kannen er blank og fin igjen Verd å prøve?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Ja, absolutt Takk for tipset! Anonymous poster hash: ecbf2...425
Sunshine Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Eller varmt vann og bakepulver. La stå over natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå