Gjest Maman Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Dere som trener jevnlig og ofte, hva motiverer dere?
Irovar Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Det er gøy. Får mer energi. Kroppen holder seg flott. Trenger ikke bekymre meg for livsstilssykdommer. Humøret og sexlysten er like bra som i tenårene. Win win på alle måter! Samtidig er det jo lettvint å trene jevnt og trutt, fordi man kommer inn i fine klær og trenger ikke bekymre seg for bikinisesongen. Mye mindre bekymringer generelt. Blir også motivert av fengende sanger, flotte damer og menn, bilder på instagram og ja, generelt. Dessuten er den følelsen berusende deilig, etter en hard treningsøkt og man står i dusjen fornøyd. Så blir man jo fornøyd med kroppen, og jeg klarer ikke nyte sex hvis jeg ikke føler meg deilig. Edit: Må også legge til at kroppen er mitt tempel. Jeg behandler den godt, fordi jeg er glad i den. Jeg bryr meg ikke hva alle andre gjør og ikke gjør, så lenge jeg tar de riktige valgene for meg selv og er fornøyd Endret 30. mai 2014 av Irovar
verona Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 for meg så er det å holde kroppen i form motivasjon i seg selv :-) jeg motiveres både av at det er bra for kroppen og å være veltrent rent utseendemessig! Merker også at jeg får litt dårlig samvittighet overfor meg selv hvis jeg er altfor lat eller usunn en periode
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Avtaleboken er min motivasjon! Anonymous poster hash: 25528...2f2
Sportinnen Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Den gode følelsen etter ei treningsøkt. Gleden av å være ute. Kjenne pulsen slår. Energien som vokser. Pulsklokke. Gode treningsklær. Trener ute i all slags vær
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 At jeg føler meg sterkere fysisk og psykisk, at hjernen er mer på nett og at jeg får bedre hukommelse. Anonymous poster hash: 2336a...483
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 At jeg blir sterkere. Både fysisk og psykisk. Og at jeg ser endringer. Jeg vil hele tide strebe etter å klare litt høyere vekt, litt mer markerte muskler, litt strammere kropp. Det gir et realt kick å se, og ikke minst kjenne, endringene. Anonymous poster hash: faaa9...e17
FruHudson Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 At jeg ikke blir feit, får ny energi og mindre vondt i kroppen.
maria b Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 Min største motivasjon er følelsen av psykisk og fysisk velvære.
Nuttery Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Bikinikroppen er alltid på plass Hver gang jeg kan legge på litt tyngre vekter i en øvelse eller løper fortere Nytt treningsutstyr/klær Å kunne danke ut andre
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Synes idrett er gøy og har litt vinnerinnstinkt. Gjør det ikke for kroppen, driver med kun utholdenhetstrening så får ikke spesielt attraktiv kropp(er mann). Anonymous poster hash: f30ab...b13
sullå Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 - Jeg liker å være fornøyd med hverdagskroppen, ikke bare strebe etter sommerkroppen. - Trening får meg til å føle meg mer opplagt og glad. - Det å være helt utslitt etter en treningsøkt, eller å være støl dagen etter, gjør at jeg bare vil trene mer. - Og en dusj er aldri bedre enn etter trening, så selve dusjen motiverer meg faktisk til å trene Sikkert mer også, men dette var det første jeg tenkte på
Lillie Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Det er gøy, jeg får energi, det er terapi (hjelper alltid på humøret), kjenne at kroppen blir sterkere og at jeg generelt føler meg bedre
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 Dere som trener jevnlig og ofte, hva motiverer dere? At alderdommen har gjort sitt inntog for fullt.
Cata Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 Helsen. Hater å trene, men innså at hvis jeg fortsatte å røre meg så lite så ville det før eller senere antakelig få konsekvenser. Dermed trener jeg. Det er ganske OK å kjenne at jeg klarer fysiske belastninger som jeg for to år siden ikke ville tenkt på å prøve en gang, og så er det en grei bieffekt at klær sitter bedre.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #17 Skrevet 31. mai 2014 Dere som trener jevnlig og ofte, hva motiverer dere? http://www.kagge.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=1044792&b_id=99628 Flotte motivasjonstips Anonymous poster hash: 08fe6...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå