AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Heihei! Var på en fest for noen uker siden og endte opp med å henge på og kysse på en av karene på festen. Vi har møttes på et par fester i ettertid, og det har endt opp med det samme. Møtt han èn gang edru, men heller da var vi ikke alene. Selvom det er på fester vi har møttes på, så har vi vært så og si edru når vi startet og uttover kvelden vært ganske fulle. Her om dagen var vi på en liten fest, hvor vi bare var noen venner og vi var der sammen - igjen. Han drakk overdrevent mye noe jeg ikke gjorde, og han fortalte at han virkelig liker meg osvosv. Med alkoholen ble oppførselen veldig ekstremt og jeg ble vell litt satt ut. Nå vil han møtes vi to alene, edru. Jeg har sosial angst, og ble litt freaka ut etter sist fest og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg følte kanskje han gikk litt fort med å fortelle at han har følelser for meg, når vi såvidt har møtt hverandre edru, men igjen - han hadde drukket mye. Vet ikke helt om jeg skal prøve å se hvordan vi fungerer, eller om jeg bare skal backe unna? Jeg har blitt misbrukt før og syntes derfor det er vanskelig å skulle møte han alene. Anonymous poster hash: d4079...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå