Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Det ble slutt med eksen for ca.8 mnd siden, men vi har beholdt kontakten. Han fant seg ny dame noen dager etterpå, og de er fortsatt sammen. I løpet av tiden vi var sammen sendte jeg rundt 50 bilder til han, nakenbilder vel og merke. Så dum jeg var...Jeg ba han om å slette de i høst, men nylig fant jeg ut at han har beholdt de. Jeg begynte nemlig å trene etter at vi slo opp, og han var interessert i å se resultatet av treninga, og da ville han sammenligne med de bildene jeg sendte når vi var sammen.

Hva syns dere om at ekser beholder nakenbilder? Jeg har mistanke om at han av og til ser på de når ikke kjæresten er i nærheten. Jeg selv, har slettet omtrent alt av han. Bilder, meldinger og andre minner som gjør kjærlighetssorgen verre...

Anonymous poster hash: 1cd07...c55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke sletter de kunne du jo tipse nye kjæresten hans om at han har de. Kan tenke meg han må fjerne de fort da.

Du kan jo bare sende henne en melding om at du synes det er så respektløst for henne at han ikke har fjernet det.

Anonymous poster hash: dc794...ea9
  • Liker 5
Skrevet

Snart vil det ikke lenger være lovlig å beholde slike bilder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke sletter de kunne du jo tipse nye kjæresten hans om at han har de. Kan tenke meg han må fjerne de fort da.

Du kan jo bare sende henne en melding om at du synes det er så respektløst for henne at han ikke har fjernet det.

Anonymous poster hash: dc794...ea9

Takk for tipset! Greia er at jeg ikke kjenner dama. Hadde jeg kjent henne, så hadde jeg nok sendt en melding. Men det blir nok litt merkelig å bare sende en melding: "Hei! Jeg er eksen til (navn), og ville bare si at han ikke har slettet nakenbildene av meg, og jeg synes du burde vite det."

Helt ærlig tror jeg han beholder de fordi han vil ha meg tilbake hvis dama slår opp...

AnonymBruker
Skrevet

Snart vil det ikke lenger være lovlig å beholde slike bilder.

Ja, hørte om noe borti USA i hvertfall. Ble rettsak og greier.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal vel han med bilder av deg nå? Be han om å slette de.

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

har vært i samme situasjon, men i mitt tilfelle fant dama bildene, og istedenfor å gå insane på fyren, så bestemte hun seg for å spre bildene av meg overalt.

Kommer aldri til å sende noe som helst nakent til noen som helst etter det.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal vel han med bilder av deg nå? Be han om å slette de.

Ja, jeg får nok be han om det igjen. Synes litt synd på dama også. Hun vet ingenting. Får meg til å tenke litt. Kanskje hadde han nakenbilder av eksen når vi var sammen...Hmm

Skrevet

Ja, jeg får nok be han om det igjen. Synes litt synd på dama også. Hun vet ingenting. Får meg til å tenke litt. Kanskje hadde han nakenbilder av eksen når vi var sammen...Hmm

Det kjedelige med slikt er at man aldri vet hva noen kan finne på med slike bilder etter et brudd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har vært i samme situasjon, men i mitt tilfelle fant dama bildene, og istedenfor å gå insane på fyren, så bestemte hun seg for å spre bildene av meg overalt.

Oi oi! Dårlig gjort av dama da. Burde heller dumpa fyren, eller i hvert fall tatt en alvorsprat med han. Håper bildene av deg ble sletta da. Må ha vært veldig ubehagelig for deg!

Skjønner deg godt! Jeg skal også være forsiktig med sånne ting fremover.

Skrevet

HERREGUD for en kjerring! Det der er jo uansett ulovlig!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kjedelige med slikt er at man aldri vet hva noen kan finne på med slike bilder etter et brudd.

Ja, er det som er så skummelt! Jeg har stolt på han, men når alt kommer til alt så kan man aldri stole helt på noen. Han har bildene på e-posten sin, så tviler på at dama finner ut noe, med mindre han glemmer å logge ut eller han forsnakker seg.

Gjest Hyssingen
Skrevet

HERREGUD for en kjerring! Det der er jo uansett ulovlig!

Er lenge siden nå, før internett ble et så stort kommunikasjonsmiddel som det er i dag, så heldigvis ligger det ikke ute på noen suspekte sider. Men bildene ble printet ut, hengt opp på plakattavler, lagt i postkasser, sendt til folk på mail, gitt ut på skolen, vist frem på fester etc. Fryktelig lite stas.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er lenge siden nå, før internett ble et så stort kommunikasjonsmiddel som det er i dag, så heldigvis ligger det ikke ute på noen suspekte sider. Men bildene ble printet ut, hengt opp på plakattavler, lagt i postkasser, sendt til folk på mail, gitt ut på skolen, vist frem på fester etc. Fryktelig lite stas.

Fy...At folk kan gjøre noe sånt! Jeg håper det fikk store konsekvenser for de som gjorde det!

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Håper du gikk til politianmeldelse.

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Var alt for flau til å anmelde så lot det bare passere.

Skrevet

Hva skal vel han med bilder av deg nå?

Tja, runke til f.eks? Just a thought. ;)

Skrevet

Jeg har skjønt at mange menn beholder bilder til litt av hvert. Men syns du det er riktig når det er slutt, at han beholder bildene i skjul for nye damer? Er det riktig? Jeg syns ikke det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha jepp. Hørtes ut som han runka når vi snakka sammen i tlf angående treningsresultatet også...

Gjest .-L-.
Skrevet

Hei! :)

Det ble slutt med eksen for ca.8 mnd siden, men vi har beholdt kontakten. Han fant seg ny dame noen dager etterpå, og de er fortsatt sammen. I løpet av tiden vi var sammen sendte jeg rundt 50 bilder til han, nakenbilder vel og merke. Så dum jeg var...Jeg ba han om å slette de i høst, men nylig fant jeg ut at han har beholdt de. Jeg begynte nemlig å trene etter at vi slo opp, og han var interessert i å se resultatet av treninga, og da ville han sammenligne med de bildene jeg sendte når vi var sammen.

Hva syns dere om at ekser beholder nakenbilder? Jeg har mistanke om at han av og til ser på de når ikke kjæresten er i nærheten. Jeg selv, har slettet omtrent alt av han. Bilder, meldinger og andre minner som gjør kjærlighetssorgen verre...

Det der er bare noe bullshitt han sier. Mest sannsynlig bruker han det som jerk-off materiall.

Jeg sletter alltid bildene jeg har fått etter at noe er slutt. Jeg ser ikke helt poenget med å beholde slikt og ting fra fortiden. Mye bedre å være fremtidsfokusert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...