AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Noen med erfaringer rundt dette? Er det bare meg eller er de mer tålmodige osv? Anonymous poster hash: 822eb...09e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Noen med erfaringer rundt dette? Er det bare meg eller er de mer tålmodige osv?Anonymous poster hash: 822eb...09e Tålmodige med hva? Og hvilken alder er det snakk om? Anonymous poster hash: f9246...a4a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Dette er jo et spørsmål som er lett å besvare når man ikke vet noe om deg eller mannen utenom at han er eldre enn deg. Anonymous poster hash: eb4f0...00f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 På hvilken måte "tålmodig"? I vente på hva da? Det å få noen "på kroken" avhenger av din og hans attraktivitet, personlighet og hvordan dere matcher - uansett alder. Variasjonen innad en aldersgruppe er jo langt videre enn variasjonen mellom aldrene. Når det er sagt er det jo de som gjennomgår en midtlivskrise. Har truffet et par av dem og de blir hodestups forelsket ved litt interesse fra en ung og pen jente. Men det er jo ikke en mann med panikkangst man vil ha. Anonymous poster hash: 201cd...450
Cathrine88 Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Du bør kanskje utdype litt dersom du håper på svar fra eldre menn. 'Eldre menn' kan bety alt fra tyveåringer (hvis du er 16) til over nitti.
Gjest Eurodice Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Noen med erfaringer rundt dette? Er det bare meg eller er de mer tålmodige osv?Anonymous poster hash: 822eb...09e Om eldre menn er mer tålmodige enn deg, mener du?
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Du bør kanskje utdype litt dersom du håper på svar fra eldre menn. 'Eldre menn' kan bety alt fra tyveåringer (hvis du er 16) til over nitti. Din egen alder, og hans alder vil gjøre spørsmålet ditt mye enklere å si noe fornuftig om.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Jeg: noen og tredve Han: ca førti. Føler jeg er i den attraktive enden av skalaen. Jeg ligger ikke rundt, vil ha en ordentlig og stabil mann. Han har barn fra før, det har ikke jeg. Jeg tror han er interessert, men vet ikke om det bare er sex eller forhold han vil ha. Hvordan finner man ut det?? Jeg er ikke interessert i sex hvis det ikke har muligheter til å utvikle seg. Jeg er på leting etter en far til mine fremtidige barn etterhvert.Anonymous poster hash: 822eb...09e
pressplay Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Da spør du ham rett ut. Da svarer han kanskje som det er at han bare er interessert i sex og ikke noe mer eller at han ønsker seg et forhold. Svarer han forhold, spør du ham om han ønsker seg flere barn. Da svarer han ja eller nei. Det er ingen grunn til å være redd for å spørre om dette. Når man er voksen er man kommet litt lengre i modenhet og forstår at disse tingene er aktuelle spørsmål man vil vite før man går videre. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Da spør du ham rett ut. Da svarer han kanskje som det er at han bare er interessert i sex og ikke noe mer eller at han ønsker seg et forhold. Svarer han forhold, spør du ham om han ønsker seg flere barn. Da svarer han ja eller nei. Det er ingen grunn til å være redd for å spørre om dette. Når man er voksen er man kommet litt lengre i modenhet og forstår at disse tingene er aktuelle spørsmål man vil vite før man går videre. Saken er at jeg føler jeg ikke kan spørre han direkte om dette da vi for tiden har en relasjon hvor dette ikke tillates. På et senere tidspunkt vil dette bli mulig for meg men jeg er veldig nysgjerrig og utålmodig da han er en veldig flott mann jeg gjerne skulle hatt. Er det mulig å spørre om f.eks barneønske på en veldig diskret måte uten eventuelt å skremme han bort? Anonymous poster hash: 822eb...09e 1
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Jeg: noen og tredve Han: ca førti. Føler jeg er i den attraktive enden av skalaen. Jeg ligger ikke rundt, vil ha en ordentlig og stabil mann. Han har barn fra før, det har ikke jeg. Jeg tror han er interessert, men vet ikke om det bare er sex eller forhold han vil ha. Hvordan finner man ut det?? Jeg er ikke interessert i sex hvis det ikke har muligheter til å utvikle seg. Jeg er på leting etter en far til mine fremtidige barn etterhvert.Anonymous poster hash: 822eb...09e Du spør. Du hinter ikke, du spør rett ut, forteller hva det er du ser etter, og spør ham hva han ser etter, hvor han ser seg selv om 10 år. Han er marginalt eldre enn deg, ikke lag deg noen fiktive formeninger om at menn automatisk blir mer tålmodige og rolige når de på magisk vis plutselig fyller 40 2
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Saken er at jeg føler jeg ikke kan spørre han direkte om dette da vi for tiden har en relasjon hvor dette ikke tillates. På et senere tidspunkt vil dette bli mulig for meg men jeg er veldig nysgjerrig og utålmodig da han er en veldig flott mann jeg gjerne skulle hatt. Er det mulig å spørre om f.eks barneønske på en veldig diskret måte uten eventuelt å skremme han bort?Anonymous poster hash: 822eb...09e Unnskyld Hva slags relasjon er det dere har akkurat nå da?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Unnskyld Hva slags relasjon er det dere har akkurat nå da?han er ikke behandleren min, men det ligger litt i den gaten.Anonymous poster hash: 822eb...09e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Deres aldersforskjell er normal og ganske marginal. Selv om han er eldre enn deg er ikke aldersforskjellen slik at dette blir et spm. ang. "eldre menn". Du forholder deg til ham slik du ville overfor en hvilken som helst annen mann du er interessert i. Anonymous poster hash: 201cd...450
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 han er ikke behandleren min, men det ligger litt i den gaten.Anonymous poster hash: 822eb...09e Dette er jo trøbbel fra ende til annen slik situasjonen er så lenge du er situasjon hvor han er den proffesjonelle overfor deg. - da anbefaler jeg sterket at du lar det ligge inntil dere er ferdige med den situasjonen dere er i akkurat nå, og heller inviterer ham ut etterpå. Han er singel? Kanskje ser du også annerledes på ham da? - det vil jo bare tiden vise. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Dette er jo trøbbel fra ende til annen slik situasjonen er så lenge du er situasjon hvor han er den proffesjonelle overfor deg. - da anbefaler jeg sterket at du lar det ligge inntil dere er ferdige med den situasjonen dere er i akkurat nå, og heller inviterer ham ut etterpå. Han er singel? Kanskje ser du også annerledes på ham da? - det vil jo bare tiden vise. Ja det høres i grunn som den eneste måten å gjøre det på. Så vidt jeg vet er han singel ja. Mulig jeg ser annerledes på han etterpå, men vi har ganske lik personlighet og diverse så tror nok jeg liker han etterpå også.Anonymous poster hash: 822eb...09e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Deres aldersforskjell er normal og ganske marginal. Selv om han er eldre enn deg er ikke aldersforskjellen slik at dette blir et spm. ang. "eldre menn". Du forholder deg til ham slik du ville overfor en hvilken som helst annen mann du er interessert i. Anonymous poster hash: 201cd...450 takk for fint svar. Anonymous poster hash: 822eb...09e
Alice123 Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 Gi inntrykk av at du liker kamferdrops, duemating i parken og mener alt var bedre før. Snakk gjerne om ditt medlemskap i organisasjonen Senior Saken. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Har mye erfaring med det! er igrunn på samme måte som du prøver å få en ung mann... nå er jeg sammen med en som er 28 (jeg er 19), møtte han på møteplassen.no. var veldig mange eldre som kontaktet meg der! Anonymous poster hash: 537b3...444
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Gi inntrykk av at du liker kamferdrops, duemating i parken og mener alt var bedre før. Snakk gjerne om ditt medlemskap i organisasjonen Senior Saken.haha skal gjøre et forsøk Anonymous poster hash: 822eb...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå