Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg har deltatt på et realityprogram som har blitt vist på TV, og kjenner nå i ettertid at jeg angrer litt på deltagelsen. Etter innspillingen hadde jeg bestemt meg for å ikke søke opp mitt eget navn, og lese eventuelle kommentarer, men det har jeg nå gjort. Det var også vanskelig å unngå til slutt, da det strømmet inn meldinger på både sosiale medier og på telefonen min. Jeg var selvfølgelig klar over at det ville komme reaksjoner rundt dette programmet, og tenker selv at man må tåle mye kritikk for å utgi seg selv slik jeg har gjort. Til tross for dette, hadde jeg ikke regnet med så mange ufyselige kommentarer. Mange er veldig hyggelige, men noen drar det svært langt i negativ retning. Personlighet og utseende diskuteres over alt, og de jeg ikke har "falt i smak" hos, slakter jo meg, selvfølgelig nok. Er nok en storm som må få herje før den legger seg. Blir overrasket over hvordan folk liksom glemmer at vi også bare er vanlige folk. Skal jeg svare de som sender meg stygge meldinger, eller er det best å la det ligge? Svarer alle positive da, synes det er kjempe koselig.

Anonymous poster hash: 5ee76...201

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket program? :)

Anonymous poster hash: 70880...dba
Skrevet

du Simone, det der går aldri over, du må leve med det sånn du oppførte deg

• Liker 12
Skrevet

Svar på de positive, men ignorer de negative. Om du prøver å disse dem så kan det slå tilbake no så jævlig..

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Hvorfor ikke bare skaffe deg skjult telefonnr. Hvorfor i all verden skal du gidde og svare på hundrevis av meldinger fra fremmede.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry Simone. Men for deg har jeg null sympati. Samme syns nok 99 % av Norges befolkning. You get what you deserve, ferdig snakka ---> (sitat fra selveste Simone)

Anonymous poster hash: ce68f...a29
  • Liker 4
Gjest miora
Skrevet

Flere mediepersonligheter har skrevet om dette, tror jeg har sett innlegg på store blogger f.eks. Essensen i det de sier er vel at man får hardere hud etterhvert, og lærer seg å ikke ta innover seg det negative.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde gå inn i deg selv og tenke på oppførselen din mot andre så kanskje folk endrer mening om deg. Det å ha litt selvinnstinkt er en fin ting skjønner du.

Anonymous poster hash: ce68f...a29
AnonymBruker
Skrevet

Det burde man tenkt på før man deltar på slike programmer. F.eks. at man i forkant skjuler nummeret sitt, så slipper man i hvert fall noen av henvendelsene. Det kan du jo kanskje gjøre nå, det er er bare et par tastetrykk så er det borte fra 1881 o.l.

Ser ingen grunn til at du skal svare på meldinger og sånt. Du er ikke forpliktet til noe som helst.

Anonymous poster hash: 56aaf...b20
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare skaffe deg skjult telefonnr. Hvorfor i all verden skal du gidde og svare på hundrevis av meldinger fra fremmede.

Har skjult telefonnummer, men det stopper ikke folk fra å finne meg på facebook, instagram osv. Noen av mine "venner", ga også ut mitt skjulte nummer, slik at dette har kom ut. Grunnen til at jeg svarer de positive er rett og slett fordi jeg synes de fortjener å bli besvart. Vi er jo helt vanlige mennesker vi også, og når du mottar en melding fra en ukjent som forteller at han/hun beundrer deg osv, blir man rørt.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Har skjult telefonnummer, men det stopper ikke folk fra å finne meg på facebook, instagram osv. Noen av mine "venner", ga også ut mitt skjulte nummer, slik at dette har kom ut. Grunnen til at jeg svarer de positive er rett og slett fordi jeg synes de fortjener å bli besvart. Vi er jo helt vanlige mennesker vi også, og når du mottar en melding fra en ukjent som forteller at han/hun beundrer deg osv, blir man rørt.

TS.

Nei, du driver med egoboosting ut over det som er normalt. Distanser deg fra alt og få deg enda et nytt hemmelig nummer.

Er du forresten hun Simone som alle snakker om?

Anonymous poster hash: 76cc3...5ea

• Liker 3
Gjest Malanthor
Skrevet

TS.

Joda. er hyggelig at du svarer folk, by all means. Så hvem er du? :laugh:

Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Nei, du driver med egoboosting ut over det som er normalt. Distanser deg fra alt og få deg enda et nytt hemmelig nummer.

Er du forresten hun Simone som alle snakker om?

Anonymous poster hash: 76cc3...5ea

Ja, det er vell egentlig sant. Kanskje like greit at du kutter ut alle?

Edit: Trodde jeg svarte på TS sin tråd :P

Endret av Kvinneline
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg ser det må du være riiiimelig blåst for å i det hele tatt finne på å bli med på et reality program. Med mindre du virkelig har tenkt gjennom det hele og er stø på hvordan du ter deg og har mye integritet og det er et av de mest usklyldige programmene (ala "jakten på kjærligheten"), så har du antakelig ødelagt ryktet ditt for resten av livet.

Anonymous poster hash: a6248...013
Skrevet

Ja, det er vell egentlig sant. Kanskje like greit at du kutter ut alle?

Glemte du sette på anonym nå? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

du Simone, det der går aldri over, du må leve med det sånn du oppførte deg

hva skjedde? Fikk ikke sett episoden med Simone.

Anonymous poster hash: d4220...2a8

Gjest Kvinneline
Skrevet

Glemte du sette på anonym nå? :klo:

Nei? Jeg skulle skrive på et innlegg av TS, men greide å poste på et innlegg lengre ned :P

Skrevet

Nei? Jeg skulle skrive på et innlegg av TS, men greide å poste på et innlegg lengre ned :P

Åja, haha! Beklager, måtte bare spørre. :)

Gjest Kvinneline
Skrevet

TS.

Skjønner at du blir rørt, men kanskje greit å kutte ut å svare folk uansett om det er positivt?

• Liker 1
Gjest Kvinneline
Skrevet

Åja, haha! Beklager, måtte bare spørre. :)

Det går bra :) Ser at det ble litt rot nå :fnise: Fikk skrevet på riktig post nå ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...