AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg skal feire bursdagen min (mann, 36 år) med 2 vennefamilier på camping neste uka. Det er 3 timers kjøring hjemmefra. Alle skal bo i telt. Jeg skal marinere kjøtt og kylling for å grille på camping. Hva slags retter ville dere hatt i tillegg? Noe som kan lages hjemme kvelden før, eller kjøpes på veien og lages på stedet. Vil ikke ha typisk grillmat. Det får vi spise de to andre dagene vi er der. Anonymous poster hash: 40344...1b7
Thorn Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Vet ikke hvor mye bursdagsmat det er, men jeg syns ostesmørbrød og pannekakerøre på flaske er fint å ha med på teltturer. Pakker inn ostesmørbrødene i aluminiumsfolie og varmer på grill, bål eller på stormkjøkken. Tar også med friske bær til pannekakene 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Vet ikke hvor mye bursdagsmat det er, men jeg syns ostesmørbrød og pannekakerøre på flaske er fint å ha med på teltturer. Pakker inn ostesmørbrødene i aluminiumsfolie og varmer på grill, bål eller på stormkjøkken. Tar også med friske bær til pannekakene Ja, det er koselig mat til camping, men ikke som bursdagsmat til voksne folk... Takk for ideen allikevel. Pannekaker tenkte jeg å lage de neste dagene. Har stormkjøkken, så skal kjøpe ferdig pannekakemix. Anonymous poster hash: 40344...1b7
Gjest Wei Wei Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Hva med å lage kjøttkaker med ostefyll? Kan lages kvelden før og varmes opp på grillen / stormkjøkken. Kake kan du også ta med, til te og kaffe.
Gjest crazycatlady Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Erter, kjøtt og flesk og spaghetti ala capri.
sunSpring Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Jeg skal feire bursdagen min (mann, 36 år) med 2 vennefamilier på camping neste uka. Det er 3 timers kjøring hjemmefra. Alle skal bo i telt. Jeg skal marinere kjøtt og kylling for å grille på camping. Hva slags retter ville dere hatt i tillegg? Noe som kan lages hjemme kvelden før, eller kjøpes på veien og lages på stedet. Vil ikke ha typisk grillmat. Det får vi spise de to andre dagene vi er der. Anonymous poster hash: 40344...1b7 Hvilke kokemuligheter er det der? Sjokoladekake er snadder, når den vipper over til kremkake. Den kan du lage hjemme og ta med. Jordbær og krem. Kommer lite frem hva du skal ha råd til og hvor mange gjester det er og om dere skal bo i telt eller har tilgang til gass, komfyr, eller om dere bare har engangsgrill. Endret 31. mai 2014 av sunSpring
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Hvilke kokemuligheter er det der? Sjokoladekake er snadder, når den vipper over til kremkake. Den kan du lage hjemme og ta med. Jordbær og krem. Kommer lite frem hva du skal ha råd til og hvor mange gjester det er og om dere skal bo i telt eller har tilgang til gass, komfyr, eller om dere bare har engangsgrill. Vi skal være 8 stk, skal bo i telt. Skal ha et stormkjøkken, men satser mest på engangsgrill. Det du sa om sjokoladekake... Hvilken kake mente du? Link til oppskrift? TS Anonymous poster hash: 40344...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå