Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kveld møtte jeg en fyr. Vi satt og snakka i noen timer. Kjempehyggelig.. Og så klina vi litt. Og så fulgte han meg til døra mi, og gikk hjem.

Litt senere møttes vi igjen, på kafe på dagtid. Det var også veldig kos.. Da ga vi hverandre bare en klem da vi møttes.

Og så møttes vi på kveldstid litt senere. Da ble det igjen litt klining.

Sånn har det fortsatt et par ganger.

Vi liker hverandre bedre og bedre.

Begge har lyst til noe mer, fysisk. Men for meg er det uaktuelt før evt. forhold. Og det vet han, og synes er greit.

Og vi kjenner ikke hverandre så godt ennå...

Nå lurer jeg på om vi bør gå et skitt tilbake. Ikke noe klining, bare prat. Eller blir det bare rart, nå som det allerede har vært endel fysisk kontakt?

Er usikker på om jeg skal si noe om det til han, eller om jeg bare skal la det som skjer, skje. For jeg liker det jo.. Og han liker det..

Dette høres veldig fjortis ut, men vi er rundt 25 begge to.

Anonymous poster hash: 45ad8...a00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta det som det kommer? :)
Fortsett med klining om det føles godt, men prøv å få prata og bli kjent inn i mellom også ;)
De beste tingene skjer når de får komme av seg selv ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi blir mest kjent på dagtid, men snakker sammen på kveldene også ;)

Han vet jo at det ikke går lenger enn klining, men velger å kline litt, så da er det vel ikke noe galt i det.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært en jomfru på 14-15 år hadde jeg forstått deg. Men dere er i midten av 20åra. Denne mannen mister fort interessen hvis du ikke vil gå lenger enn å kysse! Damer i den alderen holder ikke på sånn og gjør seg kostbar!

Anonymous poster hash: 9ff7d...277
Skrevet

Hadde du vært en jomfru på 14-15 år hadde jeg forstått deg. Men dere er i midten av 20åra. Denne mannen mister fort interessen hvis du ikke vil gå lenger enn å kysse! Damer i den alderen holder ikke på sånn og gjør seg kostbar!

Jeg er uenig. Kan godt være på flørtern lenge uten sex/klining (selv om det er sinnsykt frustrerende) så lenge jeg får klare signaler om at hun er interessert.

Det er og viktig at jeg får inntrykk av at det faktisk bare er slik at personligheten hennes er sånn at hun vil vente med disse tingene og ikke at hun bruker det for å manipulere/teste meg. Da mister jeg interessen med en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å herre. Ta et skritt tilbake fra klining mitt i 20-årene. Den som intet våger, intet vinner.

Anonymous poster hash: db47e...f59
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg er uenig i dette! Jeg synes du burde snakke med han og ta ting i ditt tempo. Om han mister interessen så er han rett og slett ute etter kun en ting, og da er han ikke verdt det.

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gå et steg tilbake. Det blir som å friendzone han.

Om du ikke vil å lenger enn klining synes jeg du skal holde deg der dere er.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke du skal gå et steg tilbake. Det blir som å friendzone han.

Om du ikke vil å lenger enn klining synes jeg du skal holde deg der dere er.

Enig.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Enig.

Også enig :) Er litt av spenningen og vente litt med sex av og til ;)

• Liker 1
Gjest tsejG
Skrevet

En kveld møtte jeg en fyr. Vi satt og snakka i noen timer. Kjempehyggelig.. Og så klina vi litt. Og så fulgte han meg til døra mi, og gikk hjem.

Litt senere møttes vi igjen, på kafe på dagtid. Det var også veldig kos.. Da ga vi hverandre bare en klem da vi møttes.

Begge har lyst til noe mer, fysisk. Men for meg er det uaktuelt før evt. forhold. Og det vet han, og synes er greit.

Nå lurer jeg på om vi bør gå et skitt tilbake. Ikke noe klining, bare prat. Eller blir det bare rart, nå som det allerede har vært endel fysisk kontakt?

Er usikker på om jeg skal si noe om det til han, eller om jeg bare skal la det som skjer, skje. For jeg liker det jo.. Og han liker det..

Dette synes jeg var en søt og meningsfull beskrivelse av et gryende forhold, blant alle innleggene der det er om å gjøre å få av seg lørvene fortest mulig.

Jeg synes du/dere bare skal fortsette i samme dur, og ta ting som det faller seg naturlig. Å gå tilbake fra klining er forsåvidt ikke noe poeng, det kan nok fort få ham til å lure, og i verste fall tvile på hele affæren. Så lenge du er komfortabel med "tempoet" dere allerede er i, ser jeg ikke annet enn at dette kan ende svært bra.

Og glem fjortis-stempelet, man blir aldri utlært og rutinert innenfor dette, det kan jeg selv skrive under på, godt voksne mannen. Det er bare hyggelig lesning å se at det enda finnes folk som tar det rolig i innledningsfasen. Disse forholdene blir ofte både stabile og langvarige.

Lykke til :)

Skrevet

Ikke slutt med klining om det bare er ut av prinsipp! Om det føles bra ut, så fortsett med det. Er enig som flere her sier at om du tar et skritt tilbake sender det et signal om friend-zone for han.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er ok eller ikke er vel helt og holdent opp til deg..

Men det er jo en veldig enkel måte og finne ut av hva han er ute etter på, og det er og holde han litt på "benken". Ikke slipp han for lett til, da ser du fort hva han er ute etter, uavhengig av hva han sier ;)

må bare spørre jeg, hvordan møttes dere?

Anonymous poster hash: 3f16e...d07
Skrevet (endret)

Ta det som det kommer du, og husk at det ene ikke behøver å utelukke det andre- dere kan både bli videre kjent og fortsette å kline. For så lenge du liker å kysse ham, så ser jeg ingen grunn til å slutte med det ;).

Skulle dere rygge bakover nå, så tror jeg ikke det vil føre noen steds.

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...