AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Uten å gå i for mye detaljer. Jeg og "kjæresten" min har vært av og på lenge i 2 år nå. Den siste tiden har det vært ordentlig slutt, på grunn av vold, utroskap (ikke sex, men andre ting), ødeleggende ting fra hans side. Det var den ene gangen, da jeg trodde det var HELT over. Han hadde oppført seg som en drittsekk, og vi pratet ikke sammen på en uke. Jeg var veldig frustrert og lei meg over hvordan jeg kunne godta å bli behandlet som dritt i 2 år. Jeg drakk meg veldig full, og endte opp med å ha sex med en annen, da det var HELT slutt (trodde jeg hvertfall...) Jeg og exen har nå tatt opp kontakten igjen, og ting er som en drøm, så mye bedre enn før. Den lille gnisten om at ting kommer til å fungere, er der. Men med tanken på at jeg har sex med en annen får meg til å føle meg skitten og skyldig, selvom vi ikke var sammen. Jeg er livredd for å si noe, for da spolerer jeg alt.. Han kan bli gal, og voldelig. Jeg er virkelig ikke en person som løper rundt og er utro, for det har jeg aldri vært Hva mener dere? Burde jeg si til han at jeg hadde sex med en annen når det var slutt? Eller burde jeg bare leve på en løyn, og håpe på ingen sier det før meg? Anonymous poster hash: 0b32f...82a Anonymous poster hash: 0b32f...82a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Hvis han kan bli gal og voldelig ville jeg ikke gått tilbake til han i det hele tatt.. Anonymous poster hash: d8c1c...d56 28
Red-Ruby Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 hvorfor ikke? han var jo utro og voldelig, du er ikke verre enn han. Skjønner ikke at du tør å gå tilbake ts! Er du redd for hans reaksjon fordi han kanskje blir sur,eller er du redd for vold? 1
Gjest brutal_mann Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Han kan bli voldelig? Han VIL bli voldelig. Løp så langt bort fra denne mannen som overhode mulig! 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Gal, voldelig, utro..... Altså.. Why bother with him? Anonymous poster hash: 5bb7a...a74 3
Polly Ester Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Og om du ikke har fått med deg meningene over her så gjentar jeg det alle de andre her har sagt: Vold, gal, utro... Han er ikke noen drømmemann. Ikke verdt å gå der. Gå vekk. 1
GammelKaktus Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Jeg forstår ikke helt hvorfor du ble sammen med denne mannen igjen? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Hvis dere skal fungere sammen, så fortjener han å vite det. Tenk om du var i hans situasjon; ville ikke du visst det? At han blir voldelig er dog synd, kanskje ta det opp over telefon? Anonymous poster hash: 159b2...f15 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Once a beater, always a beater. Kom deg bort, kvinne...Anonymous poster hash: 06c3f...fc9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Hvis han kan bli gal og voldelig ville jeg ikke gått tilbake til han i det hele tatt.. Anonymous poster hash: d8c1c...d56 Dette x1000. Newsflash: Det finnes utallige gutter der ute som ikke er voldelige mot kjæresten sin uansett hva som skjer. Uten videre kunnskap om deg, "kjæresten" din eller forholdet deres: Stikk og finn deg en annen fyr! Anonymous poster hash: 0f580...831
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Takk for svar folkens! Har fått mye å tenke over her... Vil jo selvfølgelig ikke vær sammen med en voldelig fyr, men så er det jo alltid den lille gnisten i håp om at han slutter. Vet bare ikke om det er nødvendig og fortelle han om en tabbe jeg gjorde i fylla da det var slutt likevell, men så er det jo det at viss vi skal prøve igjen så syntes hvertfall jeg det er helt forferdelig og se han inn i øynene og si jeg ikke har gjort noe... Han var aldri ærlig med meg.. Jeg hadde aldri blitt sammen med han igjen hadde han gjort det samme, og jeg kan ikke tenke meg til hvordan JEG hadde reagert på å få høre noe sånt.. Anonymous poster hash: 0b32f...82a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Vanligvis ville jeg sagt at du absolutt ikke burde fortelle han det, fordi det ikke gagner noe som helst. Du var tross alt singel og derfor ikke utro, og i slike tilfeller er det som regel best å ikke vite, fordi man fort får bilder i hodet og da kan det føles som et svik selv om det ikke var det. I akkurat ditt tilfelle ville jeg heller ikke sagt noe, men sørget for å komme meg langt vekk fra han! Dette er ikke n å satse på. Anonymous poster hash: 9203f...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Alt er som en drøøøøm -så lenge du ikke er ærlig, oppriktig og deg selv rundt ham, for da kan han bli gal og voldelig. Ofte synes jeg egentlig litt synd på folk som deg, TS, som går tilbake til dysfunksjonelle forhold om igjen og om igjen. Men nå ble jeg irritert. På deg. Du er enten naiv som en 8-åring, eller fullstendig blottet for logisk sans og fornuft når du mener at dette er sååå mye bedre enn før. Ser du ikke hvilket latterlig mønster du følger? Dypp hodet ditt i sannhetens doskål et like øyeblikk, ta et dypt pust og spør deg selv "Hva skal jeg med denne mannen i mitt liv? Hvilke flotte steder i livet tar dette forholdet meg, oss, ham? Hvor mye er det rimelig at jeg finner meg i?" Som en kjent mann en gang sa; Er det ikke på tide å leie den gamle syke bikkja av et forhold, ut bak låven og bare skyte den død? Anonymous poster hash: 7ef46...05c 4
Tba Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Takk for svar folkens! Har fått mye å tenke over her... Vil jo selvfølgelig ikke vær sammen med en voldelig fyr, men så er det jo alltid den lille gnisten i håp om at han slutter. Vet bare ikke om det er nødvendig og fortelle han om en tabbe jeg gjorde i fylla da det var slutt likevell, men så er det jo det at viss vi skal prøve igjen så syntes hvertfall jeg det er helt forferdelig og se han inn i øynene og si jeg ikke har gjort noe... Han var aldri ærlig med meg.. Jeg hadde aldri blitt sammen med han igjen hadde han gjort det samme, og jeg kan ikke tenke meg til hvordan JEG hadde reagert på å få høre noe sånt.. Anonymous poster hash: 0b32f...82a Det er alt for mange kvinner som har fått ødelagt livet sitt fordi hadde "lille gnisten" av håp om at han skulle slutte å slå. Kom deg bort før det er for sent. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 TS, jeg hadde kuttet ham ut. Jeg opplevde noe lignende, men jeg skjønte ikke hvor destruktivt og ødeleggende forholdet var før mange år senere. Sannsynligvis vil han gå tilbake til den voldelige fyren, ikke vent til det skjer? Anonymous poster hash: d964b...a72
Polly Ester Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Det som sannsynligvis er det mest tragiske her er at uansett hva vi sier her så kommer denne dama til å sveve på den gnisten og ikke ha mer enn såvidt i bakhodet alt det som blir skrevet her. Hun kommer til å ha det sååååå fint når de har det fint, og så smeller det igjen... og igjen... og så blir det såååå fint... og så smeller det... Og sånn går no dagan... til slutt... Det hjelper sannsynligvis ikke et døyt hva vi sier her inne. Hun har ikke kommet langt nok ned til at det oppveier for de få gode øyeblikkene og den "lille gnisten"...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Det er sant det dere sier... Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre Jeg har opplevd de nermeste forandre seg helt, men han er nok ikke et av de tilfellene Jeg er helt alene, uten han har jeg nesten bare narkomane venner, eller venner som aldri har tid... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 0b32f...82a
Gjest Eurodice Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 Det som sannsynligvis er det mest tragiske her er at uansett hva vi sier her så kommer denne dama til å sveve på den gnisten og ikke ha mer enn såvidt i bakhodet alt det som blir skrevet her. Hun kommer til å ha det sååååå fint når de har det fint, og så smeller det igjen... og igjen... og så blir det såååå fint... og så smeller det... Og sånn går no dagan... til slutt... Det hjelper sannsynligvis ikke et døyt hva vi sier her inne. Hun har ikke kommet langt nok ned til at det oppveier for de få gode øyeblikkene og den "lille gnisten"... Dette er den samme evigvarende visen vi hører på krisesenteret. "Bortsett fra det og det og det og sånn og sånn er han jo snill på bunnen". Disse kvinnene klamrer seg frenetisk til alt som kan ligne et håp om noe bedre. De er medavhengige i elendigheten. Vi gleder oss med dem når de virkelig klarer å løsrive seg. 1
Polly Ester Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Det er sant det dere sier... Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre Jeg har opplevd de nermeste forandre seg helt, men han er nok ikke et av de tilfellene Jeg er helt alene, uten han har jeg nesten bare narkomane venner, eller venner som aldri har tid... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 0b32f...82a Jeg hadde valgt å være trygg alene framfor utrygg sammen med noen. 2
Polly Ester Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Dette er den samme evigvarende visen vi hører på krisesenteret. "Bortsett fra det og det og det og sånn og sånn er han jo snill på bunnen". Disse kvinnene klamrer seg frenetisk til alt som kan ligne et håp om noe bedre. De er medavhengige i elendigheten. Vi gleder oss med dem når de virkelig klarer å løsrive seg. Jeg har ikke levd med dette på samme måten som du har sett dette. Hva er det som får de som river seg løs og kommer seg ut, til å komme seg ut? Tror du det er noen som virkelig har kommet seg ut som har spurt om råd her på KG? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå