AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Hva er det verste du har sett på en restaurant? Om du var gjest eller om du jobbet der.Du behøver ikke å nevne hvilket sted det var. Jeg kan begynne: Jeg har sett en kokk som har gått på do med forkle på. Jeg har sett en kokk som pelte seg i nesa. Har sett mer, men håper dere kan dele litt Anonymous poster hash: c239d...333
Gjest Jørild Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 At biffen var slimete og grønn, men ble vasket av og slengt i panna. Det var en smule uggent. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Har ikke sett selv, men hørte noen som fortalte om det; En arbeider på kafé som snøt seg, gikk og serverte mat fra vannbad, og tok betalt i kassen, uten å vaske hendene :/ Anonymous poster hash: 95542...ab7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Så at en del av veggen datt over en gjest. Det var en slags pute som var montert langs veggen. Gjestet ba med en gang om gratis mat. Tror han fikk det. Det var ikke noe ille sånn sett, puten var lett, og det virket ikke som om det gjorde noe vondt. Ellers har jeg vel ikke sett så mye. Noen som har mistet maten i fanget sitt, men det har vært gjestene sin skyld. Anonymous poster hash: 1cb2b...ab8
Crobern Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 At biffen var slimete og grønn, men ble vasket av og slengt i panna. Det var en smule uggent. Var det noe du skulle spise? Jeg opplevde en gang at det var ett svart langt hår i vårrullen min. Det kan skje, men det var utrolig ekkelt allikevel.
Odin-Den-Enøyde Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Tror jeg har til gode å oppleve ansatte gjøre lugubre ting, men gjester derimot... For noen måneder siden var jeg på resturant med en god venn, det var ikke særlig folksomt og man kunne snakke uten å prøve å overdøve noen. I det vi får maten sitter en gjest på andre siden av rommet, ikke store rommet dette. Han drar frem en serviett og snyter seg, jeg hadde ikke brydd meg om det var diskre, men å blåse så han tuter som en elefant på en resturant blir for drøyt. Prøvde å nyte maten, men bare noen minutter etter gjentok han samme greia. Det er da toalett på resturanten, det er lov å vise folkeskikk! 3-4 ganger gjorde han dette, samtlige gjester der reagerte uten at han så ut til å bry seg. 3
Crobern Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Å jeg har også opplevd at en gjest har spydd opp maten etterpå. Det var en appetitt-killer!!! 4
Gjest Jørild Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Var det noe du skulle spise? Jeg opplevde en gang at det var ett svart langt hår i vårrullen min. Det kan skje, men det var utrolig ekkelt allikevel. Nei, men noen andre skulle.. Jeg hadde en gang i tiden ekstrajobb som servitør.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Gjester som byttet bleie på bordet. Da de gikk ble bleia liggende fint midt på bordet. Anonymous poster hash: f7bff...512 4
Viktualia Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Noen som hadde piknik med medbrakt mat på bordet ved siden av. Da kelneren kom bort med menyene og høflig spurte hva de ville bestille skulle de ikke ha noen ting, ikke engang drikke! Mitt inntrykk var at restauranten hadde bestemt seg for å overse dette dersom de bestilte noe fra restauranten. Da de, igjen høflig, ble bedt om å pakke seg vekk ble de dritsure. 3
pinar Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 I Vietnam- de oppbevarte salaten i tynne tynne poser på gulvet under vasken på toalettet. Fresht. 3
Gjest Solsmil Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Da jeg hadde sommerjobb som servitør for noen år siden, hadde en av kokkene en "tresekundersregel". Om han mistet mat på gulvet, og fikk det opp igjen før det var gått tre sekunder, kunne han fortsatt servere det...
Dunkel Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har sett gjester forlate restauranten uten å betale regningen for maten sin. Angrer veldig på at jeg ikke sa i fra til de som jobbet der, men var utrolig sjenert på den tiden.. 2
Blådiamant Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 (endret) En far som presset guttungen til å spise mer enn han klarte. Endte med at hele måltidet kom ut igjen med et voldsomt trykk. Satt på nabobordet og mistet ganske umiddelbart appetitten. Foreldrene bare gikk og lot de ansatte vaske opp griset. Endret 30. mai 2014 av Blådiamant 2
Haribo24 Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Da jeg satt på en restaurant i en liten by i india, og en ganske gammel dame tok ungen sin opp på spisebordet for å skifte bæsjebleie.
Alice123 Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Hmmmm.... jeg kjenner (kjente) en som jobbet som kjøleskapsreperatør. Han fortalte at han en gang skulle reparere et kjøleskap (eller fryseskap, husker ikke helt) på en ganske populær restaurant på Aker Brygge. Han dro fram kjøle/fryseskapet, og bak den lå det.... en hel and i full oppløsning! 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 En full mann kom inn og forlangte å få kjøpe en øl. Siden han sjanglet og var tydelig beruset måtte jeg jo si nei. Da dro han ned buksa og blottet hele utstyret for meg og for gjestene i restauranten.Anonymous poster hash: 2f318...1b1 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Jeg jobbet i et bakeri en gang. Bakermesteren mistet en porsjon brøddeig i gulvet, plukket den opp, og sa "dette så dere ikke" til oss, og la brødet i stekeforma. På restaurant, kelnerdama kom med min venninnes spaghetti bolognese og klarte å helle halve porsjonen på min stakkars venninne. Hun beklaget seg og hentet en ny (eller ommøblerte den samme porsjonen). Siden vi er supersjenerte ble vi ikke sinte og sa bare "helt i orden, det går bra". Venninna mi fikk ingen kompensasjon, istedet ble vi ignorert. Vi ville ha mer drikke men det var umulig få øyekontakt med kelnerdama med mindre vi ropte, plystret eller klappet i hendene, og slikt tør ikke vi. Vi klarte til slutt gi signal om at vi ville betale og forlot stedet mette men tørste og selvsagt uten å tipse. Anonymous poster hash: 8d571...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Ei som jobbet som vikar en gang gikk rundt med en og samme hanske lenge,ekspederte kassa,tok imot penger og gikk rett tilbake igjen til å lage mat uten å skifte hanske eller vaske seg på hendene. Hun hadde vært vikar for meg en gang,og da var alt man tar i fettete og ekkelt så jeg mistenker at hun ikke gadd å skifte selv om dette er noe hun visste at vi skulle. Dette var da et menneske som hadde jobbet med mat i langt over 20 år,men hygiene og renhold hadde hun tydeligvis ikke lært seg selv etter så lang tid. Forundrer meg ikke at folk har blitt syke hvis de har spist mat laget av henne. Litt morsomt at hun prøvde å belære meg om mathygiene osv når hun ikke engang kunne det man i det minste kan forlange at alle som jobber med mat skal gjøre. Anonymous poster hash: d5dfb...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå