AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg sitter midt i et stort dilemma. Jeg og kjæresten min har vært sammen en god stund, og han er i det gale miljøet, MEN han verken ruser seg eller noe lignende, da han har sett hva som skjer med mennesket. Og jeg stoler på ham. Det som har skjedd nå er at han har blitt løpegutt for Hells Angels.. Han var i et møte med dem da vi hadde kranglet og tok en pause på under en uke. Hva skal jeg gjøre? Vil ikke gi ham opp uten kamp, men jeg vet ikke helt hvordan forholdet vårt ser ut i hans øyne. Det eneste jeg har skjønt er at det ikke er helt 100% gjensidig. Han er i tillegg ganske vanskelig å snakke med, og jeg har ingen venner som kan hjelpe med i denne saken.. Anonymous poster hash: 63c71...414 Anonymous poster hash: 63c71...414
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Dette er gjerne noe man må igjennom hvis han ønsker å komme inn i miljøet, og det er vanlig at man gjør dette før/under perioden man er såkalt "prospect" til å bli fullverdig medlem. I noen tilfeller kan det hende man bare blir utnyttet og at klubben ikke vurderer deg som fullt medlem i det hele tatt. Personlig ville jeg nok vurdert dette forholdet. Selv om ikke alle HA medlemmer er kriminelle er det mer kriminalitet i 1% motorsykkelklubber enn i samfunnet generelt og mange av de "gamle" har sonet tunge dommer for kriminalitet relatert til vold, narkotika, våpen etc. Selv om han selv ikke er kriminell nå så er det større risiko for at han blir med på notene om han treffer andre kriminelle innen klubben. Allerede som løpegutt kan det hende at han blir "beordret" til å utføre oppdrag som kan gå på alt fra narkotikarelatert virksomhet og pengeinnkrevning mm. Anonymous poster hash: 0f5c5...b3a 1
Gjest brutal_mann Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Hvis du ønsker å være sammen med noen som er i et kriminelt og voldelig miljø så er det ditt eget valg. Om det er et klokt valg, det er noe annet. Og, klubben kommer ALLTID først. Her vil du ALLTID spille 2-fiolin. Endret 30. mai 2014 av Yulia 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Og, klubben kommer ALLTID først. Her vil du ALLTID spille 2-fiolin. Det er også et ganske viktig poeng. Lojalitet er alfa & omega i 1% motorsykkelklubbene. Man er i utgangspunktet alltid tilgjengelig for klubben hvis de trenger hjelp av noe slag Anonymous poster hash: 0f5c5...b3a 1
Antoinette Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Noe du bør være obs. på er praksisen de har om at hvis han pådrar seg noe gjeld og ikke kan gjøre opp for seg så må du som hans kjæreste betale i form av seksuelle tjenester. 2
Tarsan97 Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Meld deg inn i Bandidos da er du like barnslig som han, og dere finner hverandre igjen i en plutselig omfattende ny forståelse 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Noe du bør være obs. på er praksisen de har om at hvis han pådrar seg noe gjeld og ikke kan gjøre opp for seg så må du som hans kjæreste betale i form av seksuelle tjenester. Seriøst?? For en ekkel tanke. Hadde jeg vært TS så hadde jeg gjort det slutt med en gang, å alltid være 2. prioritet og i tillegg risikere å måtte ha sex med disse mennene er vel ingen drømmesituasjon (i hvert fall ikke for meg). Anonymous poster hash: 14bdb...a39 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Fy faen, du kommer deg ut av det forholdet og du kommer deg ut nå med en jævla gang. Å bli løpegutt for dem innebærer at man søker medlemskap, man opparbeider seg tillit og jobber hardt, og blir kanskje tatt inn i klubben. Eksen til venninnen min var ikke løpegutt i HA, han var fullverdig medlem og aktiv i en klubb som hadde blitt tatt opp av HA. Det kom folk hele tiden på døra hans, de byttet penger, dop, han oppbevarte dop, politiet tok razzia der ofte, venninnen min endte i mange avhør hos politiet osv. En gang ble han også banket hardt opp av en rivaliserende klubb og venninnen min fikk trusselbrev i posten. Tro meg, det miljøet han prøver å sette beina inn i, kommer til å gå hardt utover deg, kom deg unna. Anonymous poster hash: c7c1d...269 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Noe du bør være obs. på er praksisen de har om at hvis han pådrar seg noe gjeld og ikke kan gjøre opp for seg så må du som hans kjæreste betale i form av seksuelle tjenester.sickAnonymous poster hash: 8adaa...a33
Antoinette Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Og bare så det er sagt, jeg hadde avsluttet forholdet tvert uten å nøle. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Her er en annen gammel tråd om det samme: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=708481&page=1 Du må jo selvfølgelig selv gjøre deg opp en mening. Alle er ikke nødvendigvis kriminelle men risikoen er stor for at du møter på folk som er det. 1% klubbene er kjent for å tiltrekke seg mennesker som har gjort en del som ikke alltid tåler dagslys. Jeg ville ikke tatt sjansen. Anonymous poster hash: 0f5c5...b3a
Gjest ashanti Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Noe du bør være obs. på er praksisen de har om at hvis han pådrar seg noe gjeld og ikke kan gjøre opp for seg så må du som hans kjæreste betale i form av seksuelle tjenester. Hva?! Herregud.. Så sykt. Hvordan fungerer dette i praksis egentlig? Voldtar de kjærestene til de som har gjeld?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Noe du bør være obs. på er praksisen de har om at hvis han pådrar seg noe gjeld og ikke kan gjøre opp for seg så må du som hans kjæreste betale i form av seksuelle tjenester. Hvor i alle dager har du det fra? Det stemmer overhodet ikke. Herregud folk tror så mye rart.. Anonymous poster hash: f1529...0e6 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Meld deg inn i Bandidos da er du like barnslig som han, og dere finner hverandre igjen i en plutselig omfattende ny forståelse Man 'melder seg ikke inn' i Bandidos. Men regner med det var en spøk. Kvinner kan ikke bli medlemmer heller, sånn for å presisere det, men regner med du visste det også. Anonymous poster hash: f1529...0e6
Hulderen Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 Noe du bør være obs. på er praksisen de har om at hvis han pådrar seg noe gjeld og ikke kan gjøre opp for seg så må du som hans kjæreste betale i form av seksuelle tjenester. Det stemmer ikke helt. Som dama hans blir hun "Property of" ham. Dermed får hun høyere status enn de kvinnene som tilhører klubben og går på omgang blant alle medlemmene. Men det forventes at hun fullstendig underkaster seg ham, og stiller opp og tjener penger som går til klubben. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Noe du bør være obs. på er praksisen de har om at hvis han pådrar seg noe gjeld og ikke kan gjøre opp for seg så må du som hans kjæreste betale i form av seksuelle tjenester. Hææ? Er det virkelig sant?Sykt!Anonymous poster hash: 5e9a5...3d5 2
Hulderen Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Man 'melder seg ikke inn' i Bandidos. Men regner med det var en spøk. Kvinner kan ikke bli medlemmer heller, sånn for å presisere det, men regner med du visste det også. Anonymous poster hash: f1529...0e6 Det er nok stor uvitenhet rundt dette. Jeg tror mange ikke er klar over at kun menn kan bli medlem i 1% klubbene, og hvor strenge og vanskelige kriteriene er.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 Det stemmer ikke helt. Som dama hans blir hun "Property of" ham. Dermed får hun høyere status enn de kvinnene som tilhører klubben og går på omgang blant alle medlemmene. Men det forventes at hun fullstendig underkaster seg ham, og stiller opp og tjener penger som går til klubben. Altså... mener ikke å være frekk men - hvordan vet du dette? Lest det i en tabloidavis eller sett det på tv? Anonymous poster hash: f1529...0e6 1
Hulderen Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Altså... mener ikke å være frekk men - hvordan vet du dette? Lest det i en tabloidavis eller sett det på tv? Anonymous poster hash: f1529...0e6 Ingen av delene. Kjenner folk i miljøet og har vært på noen av festene deres. Hvordan det? Endret 30. mai 2014 av Hulderen
Tarsan97 Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Man 'melder seg ikke inn' i Bandidos. Men regner med det var en spøk. Kvinner kan ikke bli medlemmer heller, sånn for å presisere det, men regner med du visste det også. Anonymous poster hash: f1529...0e6 Nei jeg visste ikke det, og ja det var mest spøk. Jeg er ikke interessert i slikt og trenger ingen gjenger for å føle meg tøff i trynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå