Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en gutt som jeg har holdt på med i et par måneder nå. Tror han ser på oss som så og si kjærester nå, men det gjør ikke jeg. Han er utrolig snill og god, men han blir litt for kjedelig og jeg føler meg ikke forelska. Til tider har jeg trodd det, men jeg er så usikker.. Kanskje går ting bare alt for fort frem.. I sommer reiser venner rundt omkring hele tiden, og jeg blir en av veldig få som blir sittende igjen her hjemme. Jeg er redd for å ikke oppleve noe her og bare kjede meg, og hvis jeg har han har jeg noen å være med hele tiden, og en mulighet til å bli kjent med masse folk og ha det mye gøy. Men jeg kan jo ikke bli sammen med en jeg er usikker på heller.. Hva ville dere gjort i min situasjon? Bør jeg bare si til han at jeg er usikker, slik at han også går litt saktere frem? Eller?

Anonymous poster hash: 7c745...89d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la ham tro dere er kjærester i allefall.....

Anonymous poster hash: 091b8...41e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la ham tro dere er kjærester i allefall.....

Anonymous poster hash: 091b8...41e

Nei, er usikker på hva han tror.. Men tenker å snakke med han om det.

Anonymous poster hash: 7c745...89d

AnonymBruker
Skrevet

Don`t let go of a diamond while chasing glitter.

Du og han kunne jo funnet på ting og blitt bedre kjent i sommer, hvis dere virkelig likte hverandre. Da hadde det jo vært en spennende tid i vente.

Synes du virker mer interessert i mye annet, og da bør du si til han at du ikke tror dette funker.

Evt. kan du si at du vil ta det med ro, og bruke mye tid på å bli kjent.

Anonymous poster hash: 77d21...bef
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis du ikke føler noe for ham, sett ham fri jo før jo heller. Ikke la han leve på en illusjon. Ingen mennesker fortjener å leve på en illusjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...