Gå til innhold

grusom ferietid

foxie

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅ... tenker på alle de stakkars dyrene som går en grusom ferie tid i møte.Har lest litt i forskjellige blader, og blir like sjokkert hver gang.Hvordan kan noen mennesker behandle dyrene sine slik?Binde fast hunden sin ute i skogen for at den skal dø?? Sette en katt i et bur langs veien? Nei............ F*en ta slike mennesker :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt grusomt. Det burde vært noe system for merking av alle katter straks de blir født slik at man alltid vet hvem som er eieren og kan straffe den. Det går ikke an å behandle dyr på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva de folka tenker på.

Jeg setter alltid mine dyr før noe annet. Får vi ikke feriepass, så kan vi se lenge etter ferie. VI har skaffet dyra, de skal ikke lide fordi vi skal på ferie.

Anbefaler alle som skaffer seg dyr, å få et stort vennenettverk med f.eks. samme dyrerase som det du har selv (kanskje innenfor en lokalforening for f.eks. huskatter osv.).

Dette har gjort det mye enklere for oss når vi reiser vekk. Alltid folk som stiller opp og passer, mot at vi passer for dem, når de skal bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sprøtt! Blir skikkelig sint når jeg hører om sånt :evil: :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...