AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Han sårer meg, irriterer meg, er frekk, juger, respekterer meg ikke, er umoden, psykisk ustabil, lat og vanskelig å være sammen med. Så spørsmålet mitt er, hvorfor klarer jeg ikke gi slipp på han? Anonymous poster hash: e9aff...c08
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Du er redd. Redd for å angre. Redd for å ende opp alene. Redd for å aldri finne en ny. Redd for at du skal savne han. Redd for at han ikke er der for deg lenger. Redd for at dere mister alle de fine stundene dere faktisk har igjen sammen. Samtidig håper du han skal forandre seg. Du håper han skal bli den personen du trenger i livet ditt. Du tror det er mulig, og du holder ved håpet. Han sårer deg, og du kjenner på lysten å gå fra han når ting er jævlige, men når ting blir bra igjen og dere opplever et minutt eller sekund med lykke glemmer du. Du glemmer hvordan han behandler deg, og håpet om et bedre forhold kommer tilbake. Mitt tips er å drite i frykten. Se frykten i øynene og stikk! Det vil bli det beste som har hendt deg om du kommer deg vekk. Jeg lover deg det. Anonymous poster hash: d25a1...e13 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Bra svart, tror du har rett også.. Problemet jeg står igjen med da, er hvordan skal jeg klare å overvinne frykten og komme meg vekk?Anonymous poster hash: e9aff...c08
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Bra svart, tror du har rett også.. Problemet jeg står igjen med da, er hvordan skal jeg klare å overvinne frykten og komme meg vekk?Anonymous poster hash: e9aff...c08 Du må bare bite tennene sammen og gjøre det. Ta sorgene som kommer, se frykten i øynene, prøve å fokusere på å skape et bedre liv for deg selv. Fortelle deg selv hele tiden at du fortjener bedre, og du kan få det bedre. Du må vite at å leve i et dårlig forhold ikke er noen vits - vi mennesker er ikke nødvendigvis skapt for å være i par. Vi klarer oss utmerket alene. Om ikke hele livet, så i alle fall en liten stund. Og du er sikkert ikke alene. Du har vel venner og familie som støtter deg? Dra nytte av det. Tenk at for hvert minutt du kaster vekk på en fyr som ødelegger deg, er det en singel mann der ute som venter på deg. Og for hvert minutt du kaster vekk på å bli såra, utnytta, og skuffet av en fyr, mister du en liten bit av deg selv. Anonymous poster hash: d25a1...e13
Gjest brutal_mann Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Han sårer meg, irriterer meg, er frekk, juger, respekterer meg ikke, er umoden, psykisk ustabil, lat og vanskelig å være sammen med. Så spørsmålet mitt er, hvorfor klarer jeg ikke gi slipp på han?Anonymous poster hash: e9aff...c08 To ting spiller ofte inn. Du er forelsket i ham. Da er det vondt og vanskelig å gi slipp, uansett hvor objektivt en ser på ting. Smerten og savnet kommer uansett. Det andre er at du ikke forstår, eller ser, din egen verdi og at du fortjener så uendelig mye bedre. Det siste handler veldig mye om å ha selvrespekt og refleksjon over hvem en er og hva en har å gi. Tenker du nok gjennom disse tingene så vil du fort få nok styrke til å sette ned foten og forlate ham. Husk, verden renner over av menn og kvinner med gode verdier og holdninger som ikke vil ha andre ønsker for deg enn at du har det bra. Oppsøk disse. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå