AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Hei! Har truffet ei jente, og vi trives sammen. Men det er et lite problem, hun ble dumpet av exen. Føler liksom at hun er "another mans trash"... Er det vanlig å føle det slik? Anonymous poster hash: 4141e...c7d
Chien Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Nei, jeg tror, og håper, at det ikke er vanlig! Lol 17
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Nei, det er ikke vanlig. Skjerp deg. Du bør være oppegående nok til å forstå at alle mennesker kan gjøre det slutt/bli dumpa av en million forskjellige grunner- alt fra utroskap, mangel på følelser, det viser seg at den ene er homoseksuell, osv. Man er ikke "trash" hverken som gutt eller jente fordi man blir dumpet, ærlig talt. Å bli dumpet er ikke noe man kan noe for. Du hadde -kanskje- hatt belegg for å tenke som du gjør dersom damen det er snakk om hadde vært utro e.l., men slik du beskriver det er det du som har et alvorlig problem med kvinnesynet ditt. Anonymous poster hash: 18559...a30 9
Timza Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Hei! Har truffet ei jente, og vi trives sammen. Men det er et lite problem, hun ble dumpet av exen. Føler liksom at hun er "another mans trash"... Er det vanlig å føle det slik? Anonymous poster hash: 4141e...c7d Bor du i et hus du har snekret opp selv? Hvis ikke bor du og lever du i "another mans trash". 9
bruker_K Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 haha, hva søren? Skal du gå igjennom livet ditt uten å være sammen med noen som ikke har blitt dumpa? da sitter du ikke igjen med mange valg etterhvert.. nei, det er ikke vanlig, og hvis du føler at hun er "another man's trash" så tror jeg hun fortjener bedre... hvor gammel er du??? 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Nei, jeg tror, og håper, at det ikke er vanlig! Lol Ok, du kunne spart deg for "lol"! Er det lenge siden hun ble dumpa? Et par år. Nei, det er ikke vanlig. Skjerp deg. Du bør være oppegående nok til å forstå at alle mennesker kan gjøre det slutt/bli dumpa av en million forskjellige grunner- alt fra utroskap, mangel på følelser, det viser seg at den ene er homoseksuell, osv. Man er ikke "trash" hverken som gutt eller jente fordi man blir dumpet, ærlig talt. Å bli dumpet er ikke noe man kan noe for. Du hadde -kanskje- hatt belegg for å tenke som du gjør dersom damen det er snakk om hadde vært utro e.l., men slik du beskriver det er det du som har et alvorlig problem med kvinnesynet ditt. Anonymous poster hash: 18559...a30 Hmm, mulig du er inne på noe. Men personlig har jeg aldri blitt dumpet, og det kommer nok av at jeg er litt av et "catch". Når en person blir dumpet er det som regel en grunn, og jeg akter ikke å finne meg i å ta til "takke med" ei som en annen gutt ikke ville ha. Bor du i et hus du har snekret opp selv? Hvis ikke bor du og lever du i "another mans trash". Snakker du om a? Litt mye drikke i kveld? haha, hva søren? Skal du gå igjennom livet ditt uten å være sammen med noen som ikke har blitt dumpa? da sitter du ikke igjen med mange valg etterhvert.. nei, det er ikke vanlig, og hvis du føler at hun er "another man's trash" så tror jeg hun fortjener bedre... hvor gammel er du??? Er 27år, og spar deg for frekkhetene. Anonymous poster hash: 4141e...c7d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Ok, du kunne spart deg for "lol"! Et par år. Hmm, mulig du er inne på noe. Men personlig har jeg aldri blitt dumpet, og det kommer nok av at jeg er litt av et "catch". Når en person blir dumpet er det som regel en grunn, og jeg akter ikke å finne meg i å ta til "takke med" ei som en annen gutt ikke ville ha. Snakker du om a? Litt mye drikke i kveld? Er 27år, og spar deg for frekkhetene. Anonymous poster hash: 4141e...c7d Mulig du er litt av et catch, det skal ikke jeg spekulere i, men om du er så flott som menneske som du skriver selv, så er du intelligent nok til å forstå at mennesker går fra hverandre/forhold går i oppløsning over alle slags grunner. Kanskje jenta du har truffet hadde en udugelig fyr, til slutt satte ned foten og da gjorde han det slutt fordi han ikke taklet henne? Det er MANGE scenarioer som kan passe her, og bare hun kan fortelle deg hva som skjedde. Hvis han ikke ville ha henne, hva er det som tilsier at du da er "for god" for henne? Kanskje han er en idiot, ikke på langt nær så fantastisk som deg, som lot en bra dame gå? Menn, og kvinner, gjør dumme ting hele tiden. Vi lar feil mennesker bli i livet vårt, og vi lar riktige mennesker gå. Du er 27 år, så dette bør du ha fått med deg nå. Med mindre du bare troller; tenk deg om 10 ganger så vet du om det du skriver i HI er fjas. Anonymous poster hash: 18559...a30 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Ta å bruk den "another mans trash" logikken på andre ting i livet og du ser fort at det er idiotisk. Om du blir dumpa av en kvinne, er du en "another womans trash" da? skal ikke kvinner bli sammen med deg pga det? Anonymous poster hash: 19552...6a8 2
Gjest Citronella Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Jeg vet ikke hvor gammel du er, men når man lever så er det å bli dumpet og bli dumpet en del av livet. Kjærlighet handler om andre verdier. Men det er naturlig å føle på sjalusi med tanke på andre partnere som den du er sammen med har hatt. Dyrk kjærligheten og forelskelsen, og bruk også tid på å kjenne på dine egne følelser.
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Hei! Har truffet ei jente, og vi trives sammen. Men det er et lite problem, hun ble dumpet av exen. Føler liksom at hun er "another mans trash"... Er det vanlig å føle det slik? Anonymous poster hash: 4141e...c7d Du er jo særdeles umoden når du tenker slik. 5
dillyduzit Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Hmm, mulig du er inne på noe. Men personlig har jeg aldri blitt dumpet, og det kommer nok av at jeg er litt av et "catch". Når en person blir dumpet er det som regel en grunn, og jeg akter ikke å finne meg i å ta til "takke med" ei som en annen gutt ikke ville ha. Er 27år, og spar deg for frekkhetene. Anonymous poster hash: 4141e...c7d Bitch, please. 13
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 "One mans trash is another's treasure" Tenk om du går glipp av drømmedama fordi hun ikke var en annen manns drømmedame! Anonymous poster hash: 7bb14...e4a 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 De aller fleste blir dumpet en eller annen gang i løpet av livet. Selvsagt er holdningen din fullstendig irrasjonell og meningsløs. Jeg er mann selv og har aldri vært inne på den tanken. Hun var ikke kompatibel med en av noen milliarder menn, det gjør henne da ikke ubrukelig som partner. Den holdningen der indikerer vel snarere at grunnen til at du ikke har blitt dumpet er at du ikke har vært i noe seriøst forhold, ikke at du er tidenes catch. Det er ikke vondt ment, men i motsatt fall hadde du neppe hatt de (mildt sagt arrogante og barnslige) forestillingene du beskriver her. Anonymous poster hash: 086e7...95a 9
bruker_K Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 Ok, du kunne spart deg for "lol"! Et par år. Hmm, mulig du er inne på noe. Men personlig har jeg aldri blitt dumpet, og det kommer nok av at jeg er litt av et "catch". Når en person blir dumpet er det som regel en grunn, og jeg akter ikke å finne meg i å ta til "takke med" ei som en annen gutt ikke ville ha. Snakker du om a? Litt mye drikke i kveld? Er 27år, og spar deg for frekkhetene. Anonymous poster hash: 4141e...c7d Hvor var jeg frekk, mener du?
Gjest Jørild Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Ja, du høres ut som et skikkelig "catch". Et lite sjarmtroll, virkelig. 13
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor i alle verdens dager er det viktig for deg hva eksen hennes synes om henne? "Ja nei altså jeg kan jo ikke være sammen med denne dama her, for hun var sammen med noen andre før, og da var det han som gjorde det slutt". Noe av det dummeste jeg har hørt. Du er et godt stykke unna et "catch" i mine øyne, med så merkelige verdier og prioriteringer. Stakkars dame. Anonymous poster hash: 2ba28...9c9 4
Lennhy Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 hahaha dagens!! Dump kjerringa igjen, aldri ta deg tiltakke med noe andre har kastet på dør....
Gjest AnneShirley Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Du vil heller ha ei som har dumpa alle hun har vært sammen med? Hvorfor mener du det er så bra? Bare for å snu litt på det hele. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Du kan ikke ha tenkt mye over dette TS. Det kan være 100 grunner for at en dame blir dumpa. Ja, en av grunnene kan være at hun er ubrukelig og helt forferdelig å ha med å gjøre, men da hadde du vel ikke likt henne du heller? Andre grunner kan være: Manglende kjemi At hun vil treffe andre enn han (venner), og han ikke tåler det. At hun liker å finne på ting men ikke han. At hun ikke liker at han har elskerinner. At han roter, og hun må rydde og om ikke, er hun ikke bra nok. Lista er LANG TS. En annen mann sitt trash, kan være din gullgruve! Det kan være drømmedamen en lot gå fordi han var en idiot! Så legg av deg barnslige holdninger, og gi henne en sjanse! (om du mener hun fortjener deg da Anonymous poster hash: 89133...0a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå