Gå til innhold

Dersom du ikke fikk en partner, hva ville du gjort?

Hva ville du gjort om du aldri fikk deg en partner?  

51 stemmer

1. 1. Ville du funnet deg en mann eller kvinne fra et fattigere land som kanskje ville?

• Ja (er kvinne)
      0
    • Nei (-)
      33
    • Kanskje (-)
      1
    • Ja (er mann)
      3
    • Nei (-)
      10
    • Kanskje (-)
      3
    • Vet ikke
      1
  2. 2. Ville fått barn ved kunstig befrukting

• Ja (selvsagt kvinne)
      6
    • Nei (-)
      29
    • Kanskje (-)
      10
    • Ikke relevant, er mann
      6
    • Vet ikke
      0
  3. 3. Ville tatt i bruk surrogati

• Ja (er kvinne)
      1
    • Nei (-)
      35
    • Kanskje (-)
      5
    • Ja (er mann)
      0
    • Nei (-)
      8
    • Kanskje (-)
      0
    • Vet ikke
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du funnet deg ei kvinne eller en mann fra et annet land, via f.eks. datingforum eller noe. Eller reist bort dit. Ville du brukt kunstig befruktning eller surrogati?

Hvorfor/hvorfor ikke? Hva tenker du?

Anonymous poster hash: 4e40a...ae6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som en gang tenker tanken på at det ikke skjer?

Skrevet

Jo jeg tenker til stadighet tanken på at det faktisk kan skje at jeg blir alene. Men jeg ser ikke for meg å ønske å få barn på ganske lenge, om i det hele tatt.. Så da er det i hvertfall uaktuelt om jeg skulle ende opp alene..

Noe jeg egentlig ikke ser på som en stor krise, da vil jeg heller bruke livet mitt på å gjøre akkurat det jeg vil selv :)

Skrevet

Nei, nei og nei.

Jeg har vært singel i over et tiår tidligere så jeg vet jeg klarer meg ypperlig aleine. Ønsket om barn er ikke stort nok til å kjøpe ispinne eller benytte surogatmor. Skal jeg først ha barn så skal det være et genetisk avkom fra meg og min kjæreste. Som eneste alternativ kunne jeg vurdert adopsjon der ingen har bidratt genetisk. Men det blir neppe aktuelt.

Skrevet

Jeg trives best som singel. Barn har jeg over hodet ingen interesse for og i hvert fall ikke som en enslig forsørger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel mer eller mindre slått meg til ro med at jeg ikke kommer til å få meg en partner, og i samme vending slått meg til ro med at det betyr at jeg sannsynligvis aldri får barn.

Anonymous poster hash: ae301...6ab
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel mer eller mindre slått meg til ro med at jeg ikke kommer til å få meg en partner, og i samme vending slått meg til ro med at det betyr at jeg sannsynligvis aldri får barn.

Anonymous poster hash: ae301...6ab

Samme her :)

Anonymous poster hash: 96507...d65

Gjest knerw
Skrevet

Nei til alt. Jeg greier meg fint alene.

Skrevet

Livsmålet mitt er ikke å få meg en mann. Men når tiden er inne for å få barn og jeg ikke har en jeg vil få barn med, så må jeg vurdere andre alternative, som feks. spermbank o.l.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er svært få single kvinner her oppe I Norge ..de fleste av dem har minst 3-5 menn som sirkler rundt dem på flere nivåer til enhver tid.

Noe som selvsagt er synd ettersom de fleste av dem er ganske kjekke...så blir en hypotetisk problemstilling med mindre du er mann :)

For min egen del er jeg er nok for sent ute sånn sett - å investere i en oppgradert leilighet i Norge med de prisene og tilbudene som finnes her mot hvilke muligheter Spania og noe der nede kan tilby gjør neste veivalg ganske nobrainer :)

Anonymous poster hash: 90d71...f33
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Klart jeg ville funnet meg ei fra et fattigere land dersom jeg aldri fant meg noen, det er jo bedre enn å bo alene hele livet :) Virker snålt at ikke andre tenker slik.

Endret av Idollet
Skrevet

Etter å ha levd mesteparten av livet som singel har jeg innsett at det slett ikke er verdens undergang å fortsette slik. For meg er det mye verre å leve i et dårlig forhold enn å leve alene.

Jeg er snart førti og anser meg selv som for gammel til å få barn, så det er allerede avklart.

Gjest Steamboat
Skrevet

Klart jeg ville funnet meg ei fra et fattigere land dersom jeg aldri fant meg noen, det er jo bedre enn å bo alene hele livet :) Virker snålt at ikke andre tenker slik.

Men tror du at du hadde klart å finne noen du likte i et fattigere land? tror det er rimelig stress å holde på med dating når de bor på andre siden av kloden.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Levd lykkelig i alle mine dager

Gjest Idollet
Skrevet

Men tror du at du hadde klart å finne noen du likte i et fattigere land? tror det er rimelig stress å holde på med dating når de bor på andre siden av kloden.

Ja, for øvrig er det å bo med ei, bedre enn ingen.

Gjest Eurodice
Skrevet

Svar til overskrift:

"Det man ikke kan få, nytter det ikke å tenke på." Jeg har hatt en mann og fått barn. Om jeg må leve resten av mitt liv alene uten en partner, går det sikkert bra. Man vänjer sig, som det heter på svensk.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Blir forhåpentligvis alene i lang tid fremover :cowboy:

Skrevet

Altså skal jeg noen gang ha barn, så blir det i så tilefelle med en partner.

Skjer ikke det, så finnes det mange måter å leve et godt liv på.

Skrevet

Ville du funnet deg ei kvinne eller en mann fra et annet land, via f.eks. datingforum eller noe. Eller reist bort dit. Ville du brukt kunstig befruktning eller surrogati?

Hvorfor/hvorfor ikke? Hva tenker du?

Nei, det ville jeg ikke. Har alltid håpet å treffe noen, men det har ikke skjedd hittil. (En gang trodde jeg jeg traff den rette, men han viste seg definitivt å være Mr. Wrong.) Så lenge jeg ikke en gang orker prøve nettdating i Norge er det rimelig små sjanser for at jeg ville giddet å prøve et utenlandsk datingforum. Om jeg mot formodning skulle treffe noen så ville det betydd masse trøbbel med jobb og oppholdstillatelse og flytting - enten for ham eller meg.

Siden jeg aldri har ønsket meg barn er kunstig befruktning og surrogat...eh..far (???? :ler: ) svært uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...