AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har nettopp "arvet" en iPhone som er av nyere modell enn min egen, men ennå ikke tatt den i bruk. Han jeg fikk den av tipset meg om iCloud som en genial måte å få overført alle data fra den gamle telefonen til den nye. Så jeg skaffet meg iCloud i stad og det funker sikkert bra for å importere kontakter og slikt, men hva med bildene i kamerarullen min? Den der bildestrøm-funksjonen fungerer jo bare på nye bilder jeg tar og jeg er (selvfølgelig) interessert i å ta vare på alle de gamle bildene også. Noen tips? Anonymous poster hash: 8d69e...2b3
Gjest Kv84 Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Du kan få apple butikken til å overføre bl.a. bilder. Kontakter osv..
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Last ned iTunes. sett den gamle iPhone i dataen din. Overfør bilder. Sett så den nye iPhone inn og legg til bildemappe du vil ha på den. Anonymous poster hash: 8ff25...e75 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Eller dette: Innstillinger - iCloud - huk av for bilder. Da lages bildene dine i iCloud. Og sendes til alle enheter du har iCloud på, som både er din nye og gamle iPhone. Anonymous poster hash: 8ff25...e75
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Eller dette: Innstillinger - iCloud - huk av for bilder. Da lages bildene dine i iCloud. Og sendes til alle enheter du har iCloud på, som både er din nye og gamle iPhone.Anonymous poster hash: 8ff25...e75 Det er nettopp den funksjonen jeg vil bruke og som jeg ikke fikk til å fungere?! Altså, med de bildene som allerede finnes i kamerarullen min. Nye bilder jeg tok for å teste ser det ut til at ble lagret. Anonymous poster hash: 8d69e...2b3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Da går du inn på innstillinger - bilder og kamera - huk av for "min bildestrøm" og "bildedeling". Anonymous poster hash: 8ff25...e75
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Da går du inn på innstillinger - bilder og kamera - huk av for "min bildestrøm" og "bildedeling".Anonymous poster hash: 8ff25...e75 Har gjort det, men det hjelper ikke Anonymous poster hash: 8d69e...2b3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Har gjort det, men det hjelper ikke Anonymous poster hash: 8d69e...2b3 Du må gjøre det på begge telefonene. Anonymous poster hash: 8ff25...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå