Gå til innhold

Hvordan overføre bilder fra en iPhone til en annen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp "arvet" en iPhone som er av nyere modell enn min egen, men ennå ikke tatt den i bruk. Han jeg fikk den av tipset meg om iCloud som en genial måte å få overført alle data fra den gamle telefonen til den nye. Så jeg skaffet meg iCloud i stad og det funker sikkert bra for å importere kontakter og slikt, men hva med bildene i kamerarullen min? Den der bildestrøm-funksjonen fungerer jo bare på nye bilder jeg tar og jeg er (selvfølgelig) interessert i å ta vare på alle de gamle bildene også. Noen tips?

Anonymous poster hash: 8d69e...2b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få apple butikken til å overføre bl.a. bilder. Kontakter osv..

AnonymBruker
Skrevet

Last ned iTunes. sett den gamle iPhone i dataen din. Overfør bilder. Sett så den nye iPhone inn og legg til bildemappe du vil ha på den.

Anonymous poster hash: 8ff25...e75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller dette:

Innstillinger - iCloud - huk av for bilder. Da lages bildene dine i iCloud. Og sendes til alle enheter du har iCloud på, som både er din nye og gamle iPhone.

AnonymBruker
Skrevet

Eller dette:

Innstillinger - iCloud - huk av for bilder. Da lages bildene dine i iCloud. Og sendes til alle enheter du har iCloud på, som både er din nye og gamle iPhone.

Det er nettopp den funksjonen jeg vil bruke og som jeg ikke fikk til å fungere?! Altså, med de bildene som allerede finnes i kamerarullen min. Nye bilder jeg tok for å teste ser det ut til at ble lagret.

AnonymBruker
Skrevet

Da går du inn på innstillinger - bilder og kamera - huk av for "min bildestrøm" og "bildedeling".

AnonymBruker
Skrevet

Da går du inn på innstillinger - bilder og kamera - huk av for "min bildestrøm" og "bildedeling".

Har gjort det, men det hjelper ikke :P

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det, men det hjelper ikke :P

Du må gjøre det på begge telefonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...