AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 For noen år siden hadde jeg en kvinnelig foreleser på universitetet som av en eller annen grunn gjorde veldig inntrykk på meg. Jeg er ikke lesbisk eller bifil, og ble ikke forelsket, men jeg følte en dyp fascinasjon og trang til å bli nærmere kjent med henne. Jeg visste selvfølgelig hvor grensene gikk og gjorde aldri noe med saken, og det har jeg fremdeles ikke planer om å gjøre. Greia er at jeg har ikke sett henne på seks år, og er for lengst ferdig å studere, men likevel så tenker jeg støtt og stadig på henne. Jeg er lykkelig gift og har gode venner, så tror ikke det er noe som mangler sånn sett. Har noen andre her hatt en slik rar fascinasjon av noen uten at det er forelskelse i bildet eller er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 76bc8...de0
Teethgrinding Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Hva var det du drømte om å gjøre da? Var det seksuelt motiverte fantasier eller? Du sier veldig lite konkret om hva følelsene dine dreide seg om. Jeg tror det finnes mennesker der ute som er naturlig interessante. Mennesker vi ser opp til, som vi kanskje ønsker å bli kjent med mer enn andre. Noen personligheter er rett og slett som en limpinne, suger til seg oppmerksomhet. Hvis du bare var opptatt av mennesket mener jeg det er helt naturlig. Om det var noe seksuelle fantasier involvert der(?) så tror jeg du bare hadde en liten greie. It happens.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Nei, det var ikke seksuelle fantasier. Det var/er en uforklarlig trang til å bli bedre kjent, rett og slett. Kall det gjerne et ønske om å bli nære venner. Synes bare det er rart at det enda føles så sterkt etter så mange år. Anonymous poster hash: 76bc8...de0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Det var/er en uforklarlig trang til å bli bedre kjent, rett og slett. Kall det gjerne et ønske om å bli nære venner. Synes bare det er rart at det enda føles så sterkt etter så mange år.Anonymous poster hash: 76bc8...de0 Jeg så ei jente for flere år siden. Det var noe ved henne.. Utstrålingen.. Jeg syntes hun så veldig snill og god ut. Tre år senere begynte vi å jobbe på samme sted, og har vært veldig gode venner siden det! Kanskje dere har kjent hverandre i tidligere liv? Jeg har litt tro på at folk man knyttes fort og mye til i dette livet, har man stått nær før. Søster, mor, tante, venninne... Anonymous poster hash: 0366f...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå