Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår hadde jeg en krangel med min samboer om at han aldri prioriterer meg, han inviterer meg aldri med noen steder og gidder aldri sitte inne med meg heller.

Han sa at om jeg skjerpet meg på mine ting så skulle han skjerpe seg på det, og han skulle begynne.

Vi kom hjem fra jobb og vi var akkurat som nyforelsket.

Så når vi våknet spurte jeg om jeg skulle lage frokost, men han sa han heller skulle kjøpe med noe etter han hadde kjørt noen venner.

Det gikk to timer så ringte jeg han, da var han å grillet med noen venner, jeg ble helt knust. Nok en gang han driter i meg...

Jeg hadde til og med spurt om han skulle være med å grille med meg og noen venner imorgen men det ville han ikke.

Så nå sitter jeg her da og venter på at han skal komme hjem helt knust, ser ingen andre utveier enn å gå fra han.

Hvs tenker dere ?

Anonymous poster hash: 80c0f...18d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde gå fra ham ja.. Sykt dårlig gjort å ikke inkludere deg gang på gang.

Anonymous poster hash: 6112e...829
  • Liker 6
Skrevet

Ja, han er ikke noe å samle på dersom dette er en trend. Hva er vitsen med å være i et forhold hvis du hele tiden blir nedprioritert og løyet for og føler deg utafor og lei deg?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er sånn man skal ha det i et forhold.

Minner meg om da jeg var 12 år, og venninnene mine holdt meg utenfor på jentekveldene.. Det er absolutt ikke hyggelig å bli holdt utenfor.

Spesielt ikke av ens egen kjæreste. Synes det er veldig rart at han holder på sånn egentlig. Jeg vil helst ha med meg kjæresten min over alt<3

Anonymous poster hash: cedf1...995
  • Liker 1
Skrevet

Hvor lenge skal du finne deg i å bli behandlet som en nobody? :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal du finne deg i å bli behandlet som en nobody? :klem:

ikke så mye lenger hvertfall, nå er jeg lei. virkelig

Anonymous poster hash: 80c0f...18d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hypotetisk sett, hvis partneren din er på X (velg kjønn her)-kveld for så å dra ut på byen seinere er det da greit å si ifra på forhånd å spørre om du vil være med ut en tur ?

Eller f.eks : blir invitert på fest hos sine venner å bare sier han/hun skal dit å ikke engang spør om han/hun skal spørre om det er greit at du blir med om du har lyst? Jeg føler man skal inkludere sin partner på fester (ikke gutte/jentekvelder) men fester og byen spesielt, er det feil av meg å tenke sånn eller hva mener dere? Partneren min sier det er viktig å bli kjent med hverandres venner, jeg har inkludert min partner med alle mine beste venner, de jeg henger mest med. Å blir jeg incitert på fest av andre venner spør jeg om det er plass til partneren min eller så kommer jeg ikke i det hele tatt. Får vel begynne å more meg litt selv også uten partneren min da siden det er så gøy uten hverandre?:P

Anonymous poster hash: cc10e...b91

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår deg helt.. Men om kjæresten min har lyst ut med kompisene sine en kveld så gidder ikke jeg å trenge meg på. Samme hvis jeg skal ut med venninner, tror ikke det hadde vært så himla gøy for han uansett. Ellers finner vi på mye sammen også.

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig vanskelig å forstå spørsmålet ditt.

• Liker 5
Skrevet

Om ikke man kan ha det gøy uten hverandre så har du et problem. Mqn er enkeltindivider også i et forhold..

• Liker 1
Skrevet

Synes det er normalt å spørre om kjæresten vil bli med og kan bli med.

Skrevet

Det er normalt å spørre og normalt å ikke spørre... Jeg hadde nok reagert om jeg aldri ble invitert til å være med, men ikke om det skjedde en gang i blant...

Gjest Timber
Skrevet

Om dama mi hadde vært på jentekveld og så dratt på byen hadde jeg ikke forventet verken en invitasjon om å bli med eller noen større opplysning utover om hun hadde blitt senere hjem enn antatt eller måtte hentes eller noe. Man må få ha egne venner uten å måtte drasse på partneren hele tiden.

Skrevet

Ift til det han gjorde nå så syns jeg det var veldig dårlig gjort av han, og om det er en vane at han gjør slik, så hadde jeg iallfall revurdert forholdet. Men ift å gå ut på jente/guttekvelder, så syns jeg absolutt ikke kjæreste skal forvente invitasjon. Man trenger egentid/vennetid i et forhold.

Skrevet

Er du mye alene? Ser du skriver at du har venner. Kanskje du skal finne på mer med disse, siden du åpenbart ikke blir inkludert hos han og hans venner?

Kanskje det blir bedre mellom dere da, og at han savner deg mer om du ikke er hjemme og venter på han hele tiden? Og du er litt mer utilgjengelig?

Man trenger uansett egne venner, og ta vare på disse.

Skrevet

Jeg har en følelse av at folk svarer på det temmelig uforståelige innlegget til AB#7, som ifølge signaturen ikke er TS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å invitere partneren med på uformelle jobb-arrangement også, når kollegene etterhvert begynner å bli som venner?

Anonymous poster hash: b7cd4...371
Skrevet

Om ikke man kan ha det gøy uten hverandre så har du et problem. Mqn er enkeltindivider også i et forhold..

Men hvis man aldri finner på noe gøy sammen også, så er man heller ikke et par. Begge deler må til for å føle at man har et forhold, syns jeg.

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg forstår det sånn at han alltid prioriterer sine venner over henne, og ikke inviterer henne med. Mens hun inviterer ham med når hun skal være med vennene sine.

Spiller ingen rolle om han ville hatt det gøy sammen med dem, eller at hun ville grillet med ham og vennene, hvis de ble spurt.

Men det er hyggelig å bli spurt, da føler man at man blir prioritert og at man er ønsket.

AnonymBruker
Skrevet

Er du mye alene? Ser du skriver at du har venner. Kanskje du skal finne på mer med disse, siden du åpenbart ikke blir inkludert hos han og hans venner?

Kanskje det blir bedre mellom dere da, og at han savner deg mer om du ikke er hjemme og venter på han hele tiden? Og du er litt mer utilgjengelig?

Man trenger uansett egne venner, og ta vare på disse.

Er ikke mye alene nei!:) Men føler det blir så dumt at jeg inkluderer min partner på hver fest med mine, mens partneren min ikke har spurt meg om å bli med en gang engang... Gutte og jentekvelder er jo selvfølgelig uten partneren. Men ja, får vel bare være litt mer utilgjengelig og evt ikke ta parteren min med på mine venners fester på en stund så min partner merker det selv hvordan det er å ikke bli spurt?:)

Anonymous poster hash: 0adb8...2e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...