Gjest Odense Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 Satt å surfet litt på nettet og kom tilfeldigvis over kjolen min på en brud som hadde hansker, å de så kjempe fint ut!! :o Jeg har jo ikke tenkt på hansker engang! Eller jeg har jo tenkt at jeg IKKE ville ha, men de var såå fint på bildet, veldig elegant..angre angre ..er snart bare 2 uker igjen og det virker ikke som om det er så lett å få tak i helt hvite hansker..noen som har komt over noen slike på nettet? lisenett har ikke fått inn enda og bryllupsweb har dem bare i ivory...
Trixi Skrevet 16. juni 2004 #2 Skrevet 16. juni 2004 Kom deg i en brudesalong eller selskapsbutikk!! Siden det bare er to uker igjen, tviler jeg på at du rekker å få de tidsnok ved å bestille i en nettbutikk!
MariM Skrevet 16. juni 2004 #3 Skrevet 16. juni 2004 Har tatt kontakt og hørt hos lisenett i dag og hanskene er nå kommet på lager. De vil bli lagt ut i nettbutikken innen fredag kveld fikk jeg bekreftet!! Lykke til
Gjest Odense Skrevet 17. juni 2004 #4 Skrevet 17. juni 2004 Bor ganske langt fra bryllupsbutikken... Men visst Lisenett har hansker på lager så blir de sendt i løpet av noen dager...Tusen takk for tipset MariM!!
camie Skrevet 17. juni 2004 #5 Skrevet 17. juni 2004 det virker ikke som om det er så lett å få tak i helt hvite hansker... Har sendt deg en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå