AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg var på byen i går med noen venner. Jeg hadde på meg en fin topp med litt lav utringning og et stort, pent smykke. Vel, vi kom i prat med noen menn. En av dem var litt små ekkel der han satt og kikket mot puppene mine så jeg snakket veldig lite med han. Så var det på tide å bryte opp og ute på gaten sier "puppemannen" at han hadde sittet og sett på smykket mitt i kveld og ville vite hvor jeg hadde kjøpt det så han kunne gi et til damen hans. Anonymous poster hash: f3012...b01 10
Gjest Snuppi Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Såpasss..... ja,ja. så han er interessert i smykker Fortalte du ham det?
Gjest Ung tøff mann Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Endret 29. mai 2014 av Ung tøff mann
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Såpasss..... ja,ja. så han er interessert i smykker Fortalte du ham det? Hehe. Ja, jeg gjorde det. Anonymous poster hash: f3012...b01
Apehjerne Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 lurer på hvorfor jenter klager over at menn ser på puppene deres når de går i dyp utrigning. blir for dumt rett og slett... 3
Gjest Snuppi Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 lurer på hvorfor jenter klager over at menn ser på puppene deres når de går i dyp utrigning. blir for dumt rett og slett... Det er vel heller spørsmålet fra denne karen som ble litt for dumt da var tydelig at det ikke var smykket han var interessert i ...
Apehjerne Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Det er vel heller spørsmålet fra denne karen som ble litt for dumt da var tydelig at det ikke var smykket han var interessert i ... hva skulle han ha sagt da? " jeg ser på boobsa dine?" når man løper rundt i dyp utrigning så kan man vel strengt tatt ikke forvente annet
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 lurer på hvorfor jenter klager over at menn ser på puppene deres når de går i dyp utrigning. blir for dumt rett og slett... At menn ser mot puppene er èn ting noe helt annet er det når blikket er klistret til brystpartiet. Jeg vet ikke med deg men jeg ble opplært til at det er stygt å stirre. Det er vel heller spørsmålet fra denne karen som ble litt for dumt da var tydelig at det ikke var smykket han var interessert i ... Nei, det var det at det ikke falt meg inn at han fant smykket mer interessant enn puppene mine. Anonymous poster hash: f3012...b01 2
Red-Ruby Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 haha! Jeg har opplevd det litt mottatte. Var en mann som var veldig fascinert av smykket mitt,sa han,så jeg dekket det til og spurte hvilken anhang det var på det? Det husket han vist ikke lurer på hvorfor jenter klager over at menn ser på puppene deres når de går i dyp utrigning. blir for dumt rett og slett... Greit å se,men ikke stirre tenker jeg? 1
Crobern Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Tror du hadde grunn til å være innbilsk, og at mannen følte at han var tatt i å titte på puppene dine så han måtte finne på en unnskyldning
Gjest Snuppi Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 hva skulle han ha sagt da? " jeg ser på boobsa dine?" når man løper rundt i dyp utrigning så kan man vel strengt tatt ikke forvente annet Må du ta alt så seriøst.....
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Tror du hadde grunn til å være innbilsk, og at mannen følte at han var tatt i å titte på puppene dine så han måtte finne på en unnskyldning Jeg lar tvilen komme han til gode og tenker heller på at dama hans snart blir lykkelig eier av et "blikkfang". Blue-Jeans: Bra at du var så snartenkt. Din "puppemann" ble tatt på fersken hehe Anonymous poster hash: f3012...b01 2
Apehjerne Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 Må du ta alt så seriøst..... svar på spørsmålet mitt heller. hva mener du han skulle sagt?
Gjest Snuppi Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 svar på spørsmålet mitt heller. hva mener du han skulle sagt? Herregud.... Det var en morsom kommentar som veldig mange kjenner seg igjen i. Slapp heller litt av mann.
Apehjerne Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Herregud.... Det var en morsom kommentar som veldig mange kjenner seg igjen i. Slapp heller litt av mann. mann? nei det var ikke morsomt. ikke i det hele tatt faktisk
Gjest Snuppi Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 mann? nei det var ikke morsomt. ikke i det hele tatt faktisk Da er du den enste her som ikke har tatt poenget!
Apehjerne Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Da er du den enste her som ikke har tatt poenget! jeg tok poenget jeg syns bare ikke det var morsomt
Gjest Snuppi Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 jeg tok poenget jeg syns bare ikke det var morsomt ok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå