AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #21 Skrevet 29. mai 2014 Ser ikke ut som du har driveren installert på maskinen. mulig du må installere den på nytt etter du gjenopprettet den. om du ser bilde, så ser du den som er markert i rødt. har du en egen slik for trådløst. det må du isåfall ha, kan ikke benytte samme som det står ethernet på. Anonymous poster hash: 27d69...fca Anonymous poster hash: 27d69...fca Anonymous poster hash: 27d69...fca
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #22 Skrevet 29. mai 2014 sony vaio model svf142c29mAnonymous poster hash: 509e6...c76
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #23 Skrevet 29. mai 2014 Ser ikke ut som du har driveren installert på maskinen. mulig du må installere den på nytt etter du gjenopprettet den. om du ser bilde, så ser du den som er markert i rødt. har du en egen slik for trådløst. det må du isåfall ha, kan ikke benytte samme som det står ethernet på. Snap 2014-05-30 at 01.11.38.jpg Anonymous poster hash: 27d69...fca Anonymous poster hash: 27d69...fca Anonymous poster hash: 27d69...fca århh jeg er så datadum! Hvordan gjør jeg det?Anonymous poster hash: 509e6...c76
Timza Skrevet 29. mai 2014 #24 Skrevet 29. mai 2014 http://docs.esupport.sony.com/pc/VPCEG1_EH1_EJ1_EL1_series/EN/contents/02/01/04/04.html#l1_parts and controls on the front Der ser det ut til at "wireless" knappen skal være i forkant av PC'en og ikke på F-knappene som jeg trudde. Se om det hjelper. Eventuelt: http://docs.esupport.sony.com/pc/VPCEG1_EH1_EJ1_EL1_series/EN/contents/02/17/03/03.html
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #25 Skrevet 29. mai 2014 Vet ikke om det er jeg som er blind, men det eneste jeg finner er en tom dutt inn hvor det står SD over, hadde nemlig vaio pc før og der hadde jeg en sånn switch har leitet rundt pcen men jeg finner det altså ikke..Anonymous poster hash: 509e6...c76
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #26 Skrevet 29. mai 2014 du kan gå inn på denne siden: http://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=SVF14217CXP&LOC=3#/howtoTab finne modellen din, gå deretter til drivere og finn noe som skal hete wireless lan, last ned driveren som er der Anonymous poster hash: 27d69...fca
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #27 Skrevet 29. mai 2014 du kan gå inn på denne siden: http://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=SVF14217CXP&LOC=3#/howtoTab finne modellen din, gå deretter til drivere og finn noe som skal hete wireless lan, last ned driveren som er der Anonymous poster hash: 27d69...fca hvordan skal jeg komme meg innpå der om jeg ikke har nett? Eller må jeg vente til jeg kommer hjem?Anonymous poster hash: 509e6...c76
Timza Skrevet 29. mai 2014 #28 Skrevet 29. mai 2014 http://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=SVT1412ACXS&template_id=1®ion_id=1&tab=download#/downloadTab Er det nærmeste jeg kom din PC med det du skrev tidligere. Helt nederest er det en driver som heter "wireless lan".
Timza Skrevet 29. mai 2014 #29 Skrevet 29. mai 2014 hvordan skal jeg komme meg innpå der om jeg ikke har nett? Eller må jeg vente til jeg kommer hjem?Anonymous poster hash: 509e6...c76 Bruker du mobilen nå? Du kan laste ned fra mobil, og koble den til PC'en din gjennom usb eller miniusb kabel og kopiere fila inn dit. Men dette er ganske innviklet. Så jeg trur du burde få hjelp i morgen av en kamerat ellernoe slikt som kan gjøre det for deg.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #30 Skrevet 29. mai 2014 Du må få lastet den ned på en måte. er mulig å benytte en minnepinne,cd eller noe og laste den ned fra en annen maskin, deretter installere den på din egen. men husk at dette gjelder kun om du ikke finner en slik adapter slik som bildet jeg viste til. du skal ha en for ethernet og en for wifi/wireless Anonymous poster hash: 27d69...fca
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #31 Skrevet 29. mai 2014 Bruker du mobilen nå? Du kan laste ned fra mobil, og koble den til PC'en din gjennom usb eller miniusb kabel og kopiere fila inn dit. Men dette er ganske innviklet. Så jeg trur du burde få hjelp i morgen av en kamerat ellernoe slikt som kan gjøre det for deg. ja er på mobilen! Er langt unna mine venner men jeg klarer meg uten internett på dataenfor en uke så det skal nok gå fint! Fant forresten noe på pcen, om du kunne forklart det bedre?Anonymous poster hash: 509e6...c76
Timza Skrevet 29. mai 2014 #32 Skrevet 29. mai 2014 Ok. Kanskje du rett og slett må ha en USB adapter? Altså at PC'en ikke har innebygget trådløst kort. En liten sak du putter i en av USB kontaktene. Kan du huske at du hadde det tidligere når du hadde nett på den PC'en? https://www.google.no/search?q=usb+wireless+adapter&rlz=1C1AFAB_enGB458GB458&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zciHU-OTH7Hc4QTwjoCIBQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1536&bih=826
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #33 Skrevet 29. mai 2014 Bra du prøver ut litt, sånn man lærer det der ser mer ut som en forklaring på hvordan trådløst fungerer, enn hvordan man skal koble seg opp på nett. Anonymous poster hash: 27d69...fca
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #34 Skrevet 29. mai 2014 Ok. Kanskje du rett og slett må ha en USB adapter? Altså at PC'en ikke har innebygget trådløst kort. En liten sak du putter i en av USB kontaktene. Kan du huske at du hadde det tidligere når du hadde nett på den PC'en?https://www.google.no/search?q=usb+wireless+adapter&rlz=1C1AFAB_enGB458GB458&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zciHU-OTH7Hc4QTwjoCIBQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1536&bih=826har aldri hatt noe slikt før, men det kan godt være jeg husker feil om at jeg har brukt wifi på denne pcen.,Anonymous poster hash: 509e6...c76
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #35 Skrevet 30. mai 2014 den er vel ikke så gammel er den? må si jeg synes det er virkelig rart om nyere modeller av bærbare kommer uten nettverkskort. poenget blir litt borte med bærbar uten nettverkskort i dagens samfunn for vanlig salg. at drivere forsvinner når man installerer maskinen på nytt er helt vanlig, men selvsagt det kan også være noe annet. Men får du opp netverksinnstillinger? så du har hatt bilde av det tidligere, men da så jeg bare adapter for ethernet, den der det står at ingen kabel er koblet inn. er det noen flere å velge mellom enn bare den? Anonymous poster hash: 27d69...fca
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #36 Skrevet 30. mai 2014 den er vel ikke så gammel er den? må si jeg synes det er virkelig rart om nyere modeller av bærbare kommer uten nettverkskort. poenget blir litt borte med bærbar uten nettverkskort i dagens samfunn for vanlig salg. at drivere forsvinner når man installerer maskinen på nytt er helt vanlig, men selvsagt det kan også være noe annet. Men får du opp netverksinnstillinger? så du har hatt bilde av det tidligere, men da så jeg bare adapter for ethernet, den der det står at ingen kabel er koblet inn. er det noen flere å velge mellom enn bare den? Anonymous poster hash: 27d69...fca den er ikke så gammel, kjøpte den til dette skoleåret! det som skilte seg ut med den var at det var touch skjerm. Nei får bare opp ethernet! Men jeg legger meg nå setter stor pris på dere som har prøvd å hjelpe meg! Skal lese gjennom Alt imorgen når jeg står opp og prøve mer! God nattAnonymous poster hash: 509e6...c76
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #37 Skrevet 30. mai 2014 ettersom den er ny vil jeg anta at den har innebygd nettverkskort, kan ikke tenke meg noe annet. ettersom du kun får opp ethernet, er nok driveren borte, og løsningen er som beskrevet over å installere driveren på maskinen. driveren er den som får kommunikasjonen mellom nettverkskortet og maskinen til å fungere, så uten den vil ikke maskinen få kontakt med nettverkskortet og vet heller ikke at det eksisterer et nettverkskort. det er derfor du ikke får opp alternativet til trådløst. dersom du har en vaio fit laptop, skal denne driveren være grei. her står også framgangsmåten for å installere den. http://esupport.sony.com/US/p/swu-download.pl?mdl=SVF1421DCXW&upd_id=8614&os_group_id=24 lykke til bør prøve å feile litt for å lære, eneste måten. jeg formaterer maskina mi 2 ganger i året etter en del prøving å feiling Anonymous poster hash: 27d69...fca Anonymous poster hash: 27d69...fca
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #38 Skrevet 1. juni 2014 Hvordan går det, ts? Anonymous poster hash: 3e17c...a28
Sophie-Ann Skrevet 3. juni 2014 #39 Skrevet 3. juni 2014 Sjekk om det ikke er en liten skyveknapp på en av sidene, jeg kom borti den på min og skjønte det ikke før lenge etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå