Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt om vår historie: vi er ikke sammen, mer i en litt uløst situasjon. Han har og har hatt sterke følelser for meg i 2 år, imens jeg har definert han som en venn helt til jul, da jeg utviklet følelser for han og. Vi har aldri sagt at vi er kjærester, men vi er vel på en måte det. Det er forresten jeg som holder igjen på den biten, fordi jeg er skeptisk til gutter av forskjellige grunner, så jeg avventer til jeg føler meg hundre prosent sikker. (Det kommer sikker aldri til å skje, men må være sikrere enn nå).

Jeg drømmer ikke direkte at han er "utro" hver natt, fordi vi er jo ikke i ett forhold- men det føles fortsatt slik. Jeg har drømt om han hver natt i noen uker, og det har alltid noe med han og andre jenter å gjøre.

I natt foreksempel, drømte jeg at han fikk barn med en annen. Det var en helt forferdelig drøm å våkne opp fra.

Jeg har en god venninne jeg blir litt ekstra sjalu for når de er irundt hverandre, jeg vet ikke hvorfor engang. Jeg har drømt flere ganger at jeg plutselig ser at de roter på fest, har sex og sånt.

KAN DETTE BETY NOE? Jeg er veldig skeptisk til forhold i seg selv, og tar alt som negative tegn. Det er veldig barnslig og kanskje urettferdig av meg, men jeg er såå bekymret :(

Anonymous poster hash: 62f42...3e6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er redd for at han skal finne seg noen andre, fordi du føler han er "din", kjærestestatus eller ikke. Tror det er på tide at dere blir et ordentlig par jeg.

Anonymous poster hash: fa41e...cc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg tolket som en advarsel.

Anonymous poster hash: 147b8...fc6
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det ville jeg tolket som en advarsel.

Kvinnelogikk deluxe.

Han kommer til å være utro pga hun drømmer om det?

Så akkurat på komedieshow med Ray Romano, der han kommer med en histore som han ble helt satt ut av. Dama kom hjem og var irriterende på han. Grunnen var at hun så en attraktiv jente på bussen, og da viste hun at hvis Ray var der med henne, så ville det vært en dame han hadde likt, og dermed ble hun forbanna og kjefta på han når hu kom hjem :bond: .. Dette er omtrent i samme gate..

Endret av Timza
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan naturligvis ikke tolke noe som helst ut av det. Ingen er sanndrømte, det er aldri noen som har kommet i nærheten av å bevise det. Joda, enkelte hevder at de er det, men det er altså aldri bevist og går på akkord med en bråte naturlover. Alt er ikke relativt: Drømmer er et fenomen i ditt eget hode, de kommuniserer ikke med andre. Det her kan kanskje si noe om hva du selv føler, men det stopper også der.

Anonymous poster hash: 391cf...64e
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Virker som om du på en måte allerede er i et forhold med han mentalt og derfor stresser med tanken på at han kan være utro. Virker som om du hadde tatt et "sidesprang" på nåværende tidspunkt like hardt som om dere allerede hadde vært i et forhold?

Drømmen din representerer nok bare stresset ditt, ikke virkeligheten. Om han er noe å satse på eller ikke har du mer grunnlag for å bedømme enn oss.

Tror det hadde vært bra for deg å kunne bearbeide usikkerhetene dine på en eller annen måte. Men er vanskelig å si noe mer spesifikt uten mer informasjon.

Selv om du har dårlige erfaringer fra fortiden, så betyr ikke det at alle personer er like kyniske. Men der er uansett en risiko for at forholdet ikke vil vare livet ut. Man kan finne noen som gir så gode tider sammen at et smertefull brudd vil være verdt den tiden man hadde sammen og vokste som person.

Håper du finner ut av det

Endret av ord deling
AnonymBruker
Skrevet

Once a cheater, always a cheater! ;)

Neida, har drømt lignende drømmer jeg og, shit happens. Våkner opp og er egentlig sur på samo, men det blir bare for dumt. Du er nok bare litt usikker.

Anonymous poster hash: d4500...e45
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnelogikk deluxe.

Så akkurat på komedieshow med Ray Romano, der han kommer med en histore som han ble helt satt ut av. Dama kom hjem og var irriterende på han. Grunnen var at hun så en attraktiv jente på bussen, og da viste hun at hvis Ray var der med henne, så ville det vært en dame han hadde likt, og dermed ble hun forbanna og kjefta på han når hu kom hjem :bond: .. Dette er omtrent i samme gate..

Jeg er faktisk en mann.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har opplevd utroskap tidligere kan det jo hende at det er derfor du drømmer det, altså din frykt for det?

Skrevet (endret)

Jeg er faktisk en mann.

Si ifra når du finner ballene dine eventuelt den delen av hjernen som fungerer.

Endret av Timza
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk en mann.

Vel, sanndrømt er du ikke, enten den går utover eller innover. Ikke TS heller. I motsatt fall er det bare å slå på tråden til James Randi, så vanker det en million dollar i premie. Da kan hun kjøpe seg en mer trofast fyr.

Anonymous poster hash: 391cf...64e

Skrevet (endret)

Neste fase er vel at du føler det på deg at han er utro.

Like greit å dumpe?

For hans skyld mener jeg

Endret av Gorgonzola
AnonymBruker
Skrevet

Dump han det er tegn på at han er utro

Anonymous poster hash: 0b637...d17
Skrevet

Det er veldig lett å skjønne hvorfor du drømmer om det.

Du sier at du er skeptisk til gutter. Hvorfor det? allerede der har du plantet en frø som heter "han kommer til å være utro" i hode ditt,og om natten blomstrer den opp til å bli en drøm.

også det at dere ikke er ordentlig sammen skaper nok litt usikkerhet i hodet ditt.

Du er nok veldig smart som er kritisk til mennesker. Noen kvinner hadde i din situasjon vært i en rosa sky nå og tenkt at dere kommer til å gifte dere og få masse barn. Men ikke la kritisk tenking ødelegge for gleder i livet!

Det er ikke verdt å ta bort gleden fra alt, sånn at du kaaanskje ikke blir såret en gang i fremtiden:)

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Kvinnelogikk deluxe.

Hehe, den var hysterisk morsom :fnise:

Endret av Lady.In.Heels
AnonymBruker
Skrevet

Dump han det er tegn på at han er utro

Anonymous poster hash: 0b637...d17

Du kan jo i det minste konfrontere ham med drømmene dine og høre om han har noe å si til sitt forsvar eller kan forklare drømmene dine på en akseptabel måte.

Anonymous poster hash: 9fbad...101

Skrevet

Du kan jo i det minste konfrontere ham med drømmene dine og høre om han har noe å si til sitt forsvar eller kan forklare drømmene dine på en akseptabel måte.

Anonymous poster hash: 9fbad...101

Om han kan forklare drømmene på en akseptabel måte? :daane:

Hvis noen hadde spurte meg om jeg kan "forklare din oppførsel i mine drømmer",hadde jeg løpt.

AnonymBruker
Skrevet

Om han kan forklare drømmene på en akseptabel måte? :daane:

Hvis noen hadde spurte meg om jeg kan "forklare din oppførsel i mine drømmer",hadde jeg løpt.

Hahaha, skulle nesten ønske noen hadde sagt det til meg!! Latter for livet :laugh:

Anonymous poster hash: d4500...e45

AnonymBruker
Skrevet

Slike drømmer betyr det motsatte. Altså, fyren kommer ikke til å være utro ;)

Anonymous poster hash: 4bf0f...e55

• Liker 1
Skrevet

Er du ellers litt sjalu? Er du litt redd for at han kanskje ikke vil ha deg? De fleste tenker nå sånt innimellom så det er normalt.

Men drømmene dine kan være tanker som er "lagret" hos deg som kommer sterkt frem når du drømmer.

Selv drømmer jeg ofte at venner og familie dør. Da jeg var liten hadde jeg sterk angst om at foreldrene mine skulle dø. Det har nok alltid hengt igjen senere, at jeg tenker mye på døden sånn sett... Og da drømmer jeg mye om det.

Jeg tror ikke på at man er sanndrømt. Det er nok bare du som bekymrer deg litt kanskje, også dukker det opp i drømmene dine.

Drømmer kan være helt fucka noen ganger, og det er ikke gøy. Men de er aldri sanne, sånn bortsett fra om du har drømt om noe du har opplevd da. Hvis mine drømmer skulle vært sanne hadde verden blitt et fucka sted. Om de så bare skulle være symbolske :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...