Skilpadden Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Hvor i Oslo selger de The Balm produkter? Jeg vil helst ikke bestille på nettet og vil prøve produktene før jeg kjøper de
Gjest Daenerys Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Ingen steder som jeg vet, selges vel ikke i Norge i butikk? Håper jeg tar feil, men jeg har alltid bestilt fra nett.
Skilpadden Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Ingen steder som jeg vet, selges vel ikke i Norge i butikk? Håper jeg tar feil, men jeg har alltid bestilt fra nett. Jeg håper også at du tar feil. De er så utrolig dyre. Men virker så gode! Og jeg er så usikker på noen av produktene, med tanke på farge ect, så vil så gjerne prøve det før jeg betaler. Men Oslo er jo så stort og er så mange sminkebutikker .... det bør jo finnes en eller annen? Endret 29. mai 2014 av Skilpadden
Eske Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Hvis noen har så vil jeg tro at det er Visage i Oslo, de ligger litt rart til, i nærheten av Youngstorget http://www.visage.no/filer/kontakt.htm Ring dem og spør! Jeg har ikke vært der på lenge, og holder ikke til i Oslo, men jeg tipper at sjansen er størst for at de har det der - eventuelt har nok en eller annen frisør et sted tatt dem inn til blodpris. Visage pleier å ha ganske fornuftige priser på sånne merker. Ellers vil jeg anbefale FeelUnique.com om du klarer å bestemme deg for farger basert på nett, hvilke produkter er det du vurderer?
Eske Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 http://www.visage.no/filer/prislister.html Visage skal ha theBalm, ja!
Skilpadden Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2014 Hvis noen har så vil jeg tro at det er Visage i Oslo, de ligger litt rart til, i nærheten av Youngstorget http://www.visage.no/filer/kontakt.htm Ring dem og spør! Jeg har ikke vært der på lenge, og holder ikke til i Oslo, men jeg tipper at sjansen er størst for at de har det der - eventuelt har nok en eller annen frisør et sted tatt dem inn til blodpris. Visage pleier å ha ganske fornuftige priser på sånne merker. Ellers vil jeg anbefale FeelUnique.com om du klarer å bestemme deg for farger basert på nett, hvilke produkter er det du vurderer? Tusen takk for at du bruker tid på å hjelpe meg! Blir faktisk så glad nå Jeg kan linke deg de jeg vurderer å kjøpe. Kommer til å bli dyrt, men er en god investering Bronzer: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/makeup/the-balm-883/betty-lou-manizer-883025-462/ Rouge: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/makeup/the-balm-883/frat-boy-blush-883033-54/ En øyenskygge palett, og flere øyenskygge kost! Men er usikker på hvilken palette, og hvilke børster jeg skal kjøpe først. Så kan jeg kjøpe litt av det nå og litt neste måned.
Eske Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Tusen takk for at du bruker tid på å hjelpe meg! Blir faktisk så glad nå Jeg kan linke deg de jeg vurderer å kjøpe. Kommer til å bli dyrt, men er en god investering Bronzer: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/makeup/the-balm-883/betty-lou-manizer-883025-462/ Rouge: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/makeup/the-balm-883/frat-boy-blush-883033-54/ En øyenskygge palett, og flere øyenskygge kost! Men er usikker på hvilken palette, og hvilke børster jeg skal kjøpe først. Så kan jeg kjøpe litt av det nå og litt neste måned. Bare hyggelig! Frat Boy er nydelig, og jeg har ikke prøvd Betty-Lou selv, men vær obs på at den serien egentlig er highlightere (jeg har de to søstrene, Mary-Lou og Cindy-Lou), så den er veeeeeeldig skimrende, og har sannsynligvis mer skimmer enn farge. Bahama Mama er en veldig fin matt bronzer, som riktignok er innmari mørkt, men med en lett hånd er det veldig fint (jeg er veldig blek, og foreløpig fornøyd med den). Angående øyenskygepaletter har jeg kun testet ´Nude Tude derfra, og selv om jeg har en del andre skygger jeg bruker oftere er jeg veldig fornøyd med det - det er en utrolig god og anvendelig palett Håper du blir fornøyd, jeg er godt fornøyd med det jeg har fra TheBalm Om du ikke finner det du vil ha på Visage (jeg er veldig for å støtte den type nisjebutikker, det er viktig at vi har dem!) så anbefaler jeg fortsatt FeelUnique.com (husk å velge GBP som valuta, det er billigere enn NOK), de er en del billigere og en utrolig god og sikker butikk med veldig bra service.
Skilpadden Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2014 Bare hyggelig! Frat Boy er nydelig, og jeg har ikke prøvd Betty-Lou selv, men vær obs på at den serien egentlig er highlightere (jeg har de to søstrene, Mary-Lou og Cindy-Lou), så den er veeeeeeldig skimrende, og har sannsynligvis mer skimmer enn farge. Bahama Mama er en veldig fin matt bronzer, som riktignok er innmari mørkt, men med en lett hånd er det veldig fint (jeg er veldig blek, og foreløpig fornøyd med den). Angående øyenskygepaletter har jeg kun testet ´Nude Tude derfra, og selv om jeg har en del andre skygger jeg bruker oftere er jeg veldig fornøyd med det - det er en utrolig god og anvendelig palett Håper du blir fornøyd, jeg er godt fornøyd med det jeg har fra TheBalm Om du ikke finner det du vil ha på Visage (jeg er veldig for å støtte den type nisjebutikker, det er viktig at vi har dem!) så anbefaler jeg fortsatt FeelUnique.com (husk å velge GBP som valuta, det er billigere enn NOK), de er en del billigere og en utrolig god og sikker butikk med veldig bra service. Jeg er mørkere enn deg, så det skal nok gå bra med litt pigmenter i produktene! bahama mama er ment for å conturing (aner ikke hva det heter på norsk), så hadde elsket å hatt den også. Men den får jeg ta ved neste lønning! På andre nettsider kom alt jeg skulle bestille på en pris over tusen lappen. Men på nettsiden du anbefalte trenger jeg ikke å betale mer enn 900! Wow, altså! Men er det inkludert toll på den nettsiden?
Skilpadden Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2014 Hassan og den dama tror jeg selger the balm Hvor i Oslo ligger Hassan og den dama?
vimsefrøken Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Tusen takk for at du bruker tid på å hjelpe meg! Blir faktisk så glad nå Jeg kan linke deg de jeg vurderer å kjøpe. Kommer til å bli dyrt, men er en god investering Bronzer: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/makeup/the-balm-883/betty-lou-manizer-883025-462/ Rouge: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/makeup/the-balm-883/frat-boy-blush-883033-54/ En øyenskygge palett, og flere øyenskygge kost! Men er usikker på hvilken palette, og hvilke børster jeg skal kjøpe først. Så kan jeg kjøpe litt av det nå og litt neste måned. Ser at du vurkerer å kjøpe ett par produkter fra The Balm. Hvis det er en typisk bronzer du er ute etter ville jeg gått for noe annet enn Betty Lou Manizer, dette er mer highlighting produkt vil jeg si. Jeg har både Mary Lou og Betty Lou manizer. Betty Lou er ett produkt jeg vil si det er veldig vanskelig å få brukt uavhengig av hudtone. Den er for skimrende til å brukes noe særlig som bronzer, og selv har jeg bare brukt den ett par ganger med utrolig lett hånd. Finnes mange bedre alternativer til denne. Men Frat Boy anbefaler jeg deg å kjøpe, har mange forskjellige blusher, men denne er definitivt favoritten av alle. Har også Sexy Mama anti shine transcluent powder fra The Balm som jeg er veldig fornøyd med, Bahama mama bronzer, som er helt grei men ikke noe wow faktor akkurat, og The Nude tude øyeskygge palette som jeg syns er veldig god.
Eske Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Jeg er mørkere enn deg, så det skal nok gå bra med litt pigmenter i produktene! bahama mama er ment for å conturing (aner ikke hva det heter på norsk), så hadde elsket å hatt den også. Men den får jeg ta ved neste lønning! På andre nettsider kom alt jeg skulle bestille på en pris over tusen lappen. Men på nettsiden du anbefalte trenger jeg ikke å betale mer enn 900! Wow, altså! Men er det inkludert toll på den nettsiden? Jo, men Betty-Lou er altså mer en highlighter - og matte solpudder kan fint brukes både som solpudder og som konturprodukt (personlig synes jeg det er litt for varmt til å brukes til kontur på min hud, det blir mer solpudder), og vil man ha skimmer kan man heller tilsette litt i form av en highlighter oppå. Det er selvsagt helt opp til deg, altså, men bare vær forberedt på at Betty-Lou ikke egentlig er noen bronzer Og nei, moms er ikke inkludert i prisen, men når du betaler ut pakken på postkontoret tar du vare på kvitteringen og sender dem et bilde av den på mail, så tilbakebetaler de momsutlegget ditt De har også gratis frakt så om du ikke gidder å legge ut for frakt kan du kjøpe én og én ting om alt blir under 200 kr, noe som vel gjelder alt unntatt paletten. Jeg er forresten i likhet med Vimsefrøken også veldig fornøyd med det mattende pudderet Sexy Mama Hvis du bestiller fra FeelUnique må du forresten (sorry mas, men det er viktig!) huske å bruke GBP som valuta, for det er veldig mye billigere enn NOK Endret 30. mai 2014 av Eske
pandabear Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Hvor i Oslo ligger Hassan og den dama? Begge holde til på Frogner http://dendama.com/om-butikkene/
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 Du kan også prøve Makeup Mekkas sentralt beliggende concept store, etter det jeg ved et kjapt blikk på nettsiden kan forstå, har de utsalg der: http://www.makeupmekka.no/concept-store.html Du kan jo ringe dit/sende en mail eller skrive et innlegg på facebooksiden til MM og sjekke om utsalget er åpent for alle, og om de har det du er på jakt etter. Anonymous poster hash: c3c55...40c
Adhara Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Du kan også prøve Makeup Mekkas sentralt beliggende concept store, etter det jeg ved et kjapt blikk på nettsiden kan forstå, har de utsalg der: http://www.makeupmekka.no/concept-store.html Du kan jo ringe dit/sende en mail eller skrive et innlegg på facebooksiden til MM og sjekke om utsalget er åpent for alle, og om de har det du er på jakt etter. Anonymous poster hash: c3c55...40c Ikke skyt meg om jeg tar feil, men jeg tror Makeup mekka bare selger sitt eget merke?
Emmi9 Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Visage har The Balm ja - som nevnt, men det er ikke spesielt billig altså. Tipper nettet er billigere!
Skilpadden Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #18 Skrevet 30. mai 2014 Tusen takk for svar, alle sammen! Det skjedde noe utrolig rart i dag. Jeg var på kjøpesenteret her jeg bor, og jeg var innom en sminkebutikk, og hva ser jeg??? Jo, alle The Balm produktene var jo der! Jeg ble jo selvsagt veldig sjokkert og glad. Jeg som satt natten før og lette etter en butikk i Norge som solgte de som en galning! Også har jo bygda mi fått det! Veldig gøy og rart Men jeg bestilte det likevel fra FeelUnique. Mye billgere!
Skilpadden Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #19 Skrevet 30. mai 2014 Jo, men Betty-Lou er altså mer en highlighter - og matte solpudder kan fint brukes både som solpudder og som konturprodukt (personlig synes jeg det er litt for varmt til å brukes til kontur på min hud, det blir mer solpudder), og vil man ha skimmer kan man heller tilsette litt i form av en highlighter oppå. Det er selvsagt helt opp til deg, altså, men bare vær forberedt på at Betty-Lou ikke egentlig er noen bronzer Og nei, moms er ikke inkludert i prisen, men når du betaler ut pakken på postkontoret tar du vare på kvitteringen og sender dem et bilde av den på mail, så tilbakebetaler de momsutlegget ditt De har også gratis frakt så om du ikke gidder å legge ut for frakt kan du kjøpe én og én ting om alt blir under 200 kr, noe som vel gjelder alt unntatt paletten. Jeg er forresten i likhet med Vimsefrøken også veldig fornøyd med det mattende pudderet Sexy Mama Hvis du bestiller fra FeelUnique må du forresten (sorry mas, men det er viktig!) huske å bruke GBP som valuta, for det er veldig mye billigere enn NOK Alt jeg bestilte stemte overens med forventningene, da jeg fikk teste produktene i dag! :D Jeg tenkte uansett ikke å bruke betty lou som en bronzer! Men skal ha det litt på kinnbena for å markere Og kanskje litt på neseryggen. Husket å bruke GBP som vaulat, og takk for at du ''maser'' som du gjør. Tusen takk for all hjelpen! 1
Eske Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Alt jeg bestilte stemte overens med forventningene, da jeg fikk teste produktene i dag! :D Jeg tenkte uansett ikke å bruke betty lou som en bronzer! Men skal ha det litt på kinnbena for å markere Og kanskje litt på neseryggen. Husket å bruke GBP som vaulat, og takk for at du ''maser'' som du gjør. Tusen takk for all hjelpen! Så braaaa! Nå ble jeg glad! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå