Gå til innhold

Menn : liker dere kvinner som tar initiativ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så redd for å gå bort til menn på byen og sånt. Er så pysete og redd for å bli avvist eller at de tror at jeg er løs :(

Jeg poster denne på samliv fordi jeg vil lese meningene til single menn og menn i forhold. Kanskje noen som ble sjekket opp av drømmekvinnen?

Anonymous poster hash: a3970...e34

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Noen menn liker damer som tar initiativ, andre ikke. Noen vil ilke initiativ fra deg, andre ikke. Så, sånn er det :)

Skrevet

JA! jeg kan bare snakke for meg selv, men vil tro majoriteten er enig så jeg generaliserer. Vi menn elsker kvinner som vet hva de vil ha og går for det ;) Kjør på! :)

Skrevet (endret)

Jeg er så redd for å gå bort til menn på byen og sånt. Er så pysete og redd for å bli avvist eller at de tror at jeg er løs :(

Jeg poster denne på samliv fordi jeg vil lese meningene til single menn og menn i forhold. Kanskje noen som ble sjekket opp av drømmekvinnen?

http://www.kk.no/livsstil/gutta-vil-du-skal-ta-initiativ-26166

Ja, vi elsker det. Dvs du har større sjans for å prøve deg på en gutt som vil syntes det er positivt, enn den andre veien. Så fyr løs og hopp i det.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Men dere tenker ikke at kvinner som prøver seg er løse da? Et lett bytte liksom :P

AnonymBruker
Skrevet

Men dere tenker ikke at kvinner som prøver seg er løse da? Et lett bytte liksom :P

Kommer an på, kjenner jeg henne fra før av? Hvis det er en jeg akkurat har møtt får jeg vel kanskje inntrykk av at hun er løs for å være ærlig

Anonymous poster hash: f80c9...59b

Skrevet

Det er jo ikke slik at det kun finnes en måte å ta initiativ på. Det er forskjell på å gå bort, stirre kare i øynene og dra ham hjem etter slipset - og det å gå bort, smile og spørre om han har en kul kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke slik at det kun finnes en måte å ta initiativ på. Det er forskjell på å gå bort, stirre kare i øynene og dra ham hjem etter slipset - og det å gå bort, smile og spørre om han har en kul kveld.

Godt poeng :)

Skrevet

JA! Neste spørsmål!

AnonymBruker
Skrevet

Det er sant :)

Anonymous poster hash: f80c9...59b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke for vane å ta initiativ ifht menn, da jeg er så redd for å bli avvist. Jeg har bare gjort det 1 gang - måtte bare gjøre det fordi jeg likte (les: liker...) han så godt! Jeg ble avvist, men i ettertid har han sagt at det var utrolig tøft gjort av meg og at han satte pris på "komplimentet" :)

Anonymous poster hash: 4dc29...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter pris på at jenter tar initiativ, enten det er på byen, på nettet eller en annen arena :) Tror det er flere gutter enn meg som synes det kan være vanskelig å tolke når en jente bare er hyggelig og sosial, og når hun er interessert - og dermed blir litt for passive.

Det er alltids noen gutter som bare vil ta initiativet selv, som liker "jakten" etc. Har hørt om gutter som reagerer litt negativt på jenter som tar initiativ, ofte på en umoden måte. Dette kan være irriterende for resten av oss siden det kan få jenter til å bli usikre ved neste korsvei og heller vente på at gutten skal ta initiativ for å unngå å bli avvist.

Anonymous poster hash: f0c1d...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...