AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Har vært veldig spent på om pus ville godta dette, men har lagt slagplan på godbiter til hunden for å la katten være i fred osv.. Men nå har pus vært borte siden i dag morges og det pleier han aldri! Han ligger alltid i hekken eller rundt i hagen, men nå har han reist sin kos? Kan det skje? Anonymous poster hash: 87c8a...ceb
bippo Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Kan hende katten bare er litt fornærmet på deg og heller kommer hjem igjen når han trenger mat? Hvordan introduserte du hunden og katten for hverandre?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 De har ikke hilst på hverandre enda, men pus har observert han fra hagen tidligere i dag, uten at hunden la merke til det. Pus er 12 år og liker å ligge rundt i hagen og være der vi er, men nå har han tatt turen utenfor timta og da blir jeg bekymret for at han tenker på å flytte ut! TS Anonymous poster hash: 87c8a...ceb
xxhmj Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Pusene mine har også blitt veldig fornærmet da jeg hadde noen på besøk med flere bikkjer, pus var borte i 2 dager før ho kom hjem. Så ikke mist motet enda. Vil også anbefale deg når pus kommer hjem, at du holder han inne i noen dager eller uker for å få han til å forstå at hunden ikke er farlig. Det måtte jeg med våres nå, og de går fint overens. Bare ikke ha dem sammen uten tilsyn! Katter bruker klør, og man vil jo helst slippe dyrlegeregning.
murray Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Katten til mamma og pappa forsvant i to dager da vi hadde med oss hunden på besøk. Han dukker nok opp igjen
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Han er nok skremt, men når sulten setter inn så kommer han tilbake. Anonymous poster hash: b4afe...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå