Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva han mente. Hva legger dere i det å by på seg selv?

Spørte han om det var et hint, og da svarte han bare "kanskje." At jeg burde bli flinkere til å ta intiativ eller hva?

Help me! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 06715...baa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn som jeg tolker det betyr det at du er åpen og ikke tar deg selv så høytidelig. Og at du er litt rund i kantene, tåler en spøk og er litt artig :)

Anonymous poster hash: 5c2bc...c58
AnonymBruker
Skrevet

"By på seg selv". Høres ut som noe en Paradise-deltaker sier..

Anonymous poster hash: 67a62...93e
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Rart, for jeg har jo kjent han en stund. Kanskje han mente jeg må ta mer initiativ? At det var et dårlig hint på det? Gah..

Ts

Skrevet

Jeg tenker nok å by på varene :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bump

AnonymBruker
Skrevet

Om du liker sex kanskje? Menn vil jo gjerne ha damer som liker å knulle.

Anonymous poster hash: 6d865...1ef

AnonymBruker
Skrevet

Å by på/gi av seg selv - Være åpen for samtaler og være tilstede for andre når de trenger det. Snakke andre opp. Evt. dele følelser med andre.

Anonymous poster hash: 62383...817
Gjest Malanthor
Skrevet

Neste gang du ser han flekker du ned BH'en og roper "Byr jeg nok på meg nå kanskje!"

Host host. nei altså, han mente vel at du ikke ga så mye av deg selv, type var åpen og lignende. Hvorfor i all verden kunne du ikke spørre han om hva han mente da. :laugh:

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Han lurer vel på om du er flink til å by på deg selv da. Om du kan føre en samtale, om du kan ta initiativ, om du kan finne på gøye ting osv.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Irriterende moteutrykk!

Det betyr at du tør gå utenfor din komfortsone.

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk lære seg å si hva de mener istedenfor å gå rundt grøten med slike spørsmål? Det spørsmålet han stilte kan bety hva som helst. Men hadde det vært jeg som fikk et slikt spørsmål så hadde jeg gått, fordi min opplevelse av slike spørsmål er alltid at det kommer fra menn som vil ha sex uten betingelser.

Skrevet

Sånn som jeg tolker det betyr det at du er åpen og ikke tar deg selv så høytidelig. Og at du er litt rund i kantene, tåler en spøk og er litt artig :)

Anonymous poster hash: 5c2bc...c58

Hva slags menn har du vært med? Han snakker om sex.

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk lære seg å si hva de mener istedenfor å gå rundt grøten med slike spørsmål? Det spørsmålet han stilte kan bety hva som helst. Men hadde det vært jeg som fikk et slikt spørsmål så hadde jeg gått, fordi min opplevelse av slike spørsmål er alltid at det kommer fra menn som vil ha sex uten betingelser.

Fordi om han ikke gikk rundt grøten så hadde du jo fortsatt stilt deg på bakbena. Hva skulle vært poenget med det?

Skrevet (endret)

Fordi om han ikke gikk rundt grøten så hadde du jo fortsatt stilt deg på bakbena. Hva skulle vært poenget med det?

Hva så? Det forandrer ikke det faktum at han er en sleip fyr. (De mennene jeg har opplevd å få et slikt spørsmål fra har vært ute etter kun sex).

Endret av Evel
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er et spørsmål om din personlighet. Om du er åpen og ikke redd for å vise hvem du er. Ikke tolk det til noe negativt. Han lurte bare på personligheten din.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hva så? Det forandrer ikke det faktum at han er en sleip fyr.

Du synes ikke det er å gjøre en litt for kjapp konklusjon da?

Skrevet (endret)

Kanskje det egentlig var et jobbintervju

Endret av ord deling
Skrevet

Hva så? Det forandrer ikke det faktum at han er en sleip fyr.

Men hvis han ikke har noe å vinne på å ikke være sleip så er det jo ikke noen poeng å la vær? Vi dater jo ikke kvinner for å sette hennes behov på en pidestall. Vi vil jo gjerne ha noe ut av datingen vi også.

Skrevet

Du synes ikke det er å gjøre en litt for kjapp konklusjon da?

Jeg skrev litt for lite i forrige innlegg, jeg tenkte på de mennene som har stilt meg slike spørsmål og som var ute etter kun sex.

Men som jeg skrev, det kan bety andre ting også, men det er mye bedre at en mann stiller det spørsmålet han lurer på istedenfor å gå rundt grøten og skape en hel haug med misforståelser og tvil på denne måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...