AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg skjønte ikke helt hva han mente. Hva legger dere i det å by på seg selv? Spørte han om det var et hint, og da svarte han bare "kanskje." At jeg burde bli flinkere til å ta intiativ eller hva? Help me! Anonymous poster hash: 06715...baa
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Sånn som jeg tolker det betyr det at du er åpen og ikke tar deg selv så høytidelig. Og at du er litt rund i kantene, tåler en spøk og er litt artig Anonymous poster hash: 5c2bc...c58
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 "By på seg selv". Høres ut som noe en Paradise-deltaker sier.. Anonymous poster hash: 67a62...93e 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Takk for svar. Rart, for jeg har jo kjent han en stund. Kanskje han mente jeg må ta mer initiativ? At det var et dårlig hint på det? Gah.. Ts Anonymous poster hash: 06715...baa
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Om du liker sex kanskje? Menn vil jo gjerne ha damer som liker å knulle.Anonymous poster hash: 6d865...1ef
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Å by på/gi av seg selv - Være åpen for samtaler og være tilstede for andre når de trenger det. Snakke andre opp. Evt. dele følelser med andre. Anonymous poster hash: 62383...817
Gjest Malanthor Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Neste gang du ser han flekker du ned BH'en og roper "Byr jeg nok på meg nå kanskje!" Host host. nei altså, han mente vel at du ikke ga så mye av deg selv, type var åpen og lignende. Hvorfor i all verden kunne du ikke spørre han om hva han mente da. 1
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Han lurer vel på om du er flink til å by på deg selv da. Om du kan føre en samtale, om du kan ta initiativ, om du kan finne på gøye ting osv.
Gjest Blomsterert Skrevet 30. mai 2014 #11 Skrevet 30. mai 2014 Irriterende moteutrykk! Det betyr at du tør gå utenfor din komfortsone.
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor kan ikke folk lære seg å si hva de mener istedenfor å gå rundt grøten med slike spørsmål? Det spørsmålet han stilte kan bety hva som helst. Men hadde det vært jeg som fikk et slikt spørsmål så hadde jeg gått, fordi min opplevelse av slike spørsmål er alltid at det kommer fra menn som vil ha sex uten betingelser.
Teeden Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Sånn som jeg tolker det betyr det at du er åpen og ikke tar deg selv så høytidelig. Og at du er litt rund i kantene, tåler en spøk og er litt artig Anonymous poster hash: 5c2bc...c58 Hva slags menn har du vært med? Han snakker om sex.
Teeden Skrevet 30. mai 2014 #14 Skrevet 30. mai 2014 Hvorfor kan ikke folk lære seg å si hva de mener istedenfor å gå rundt grøten med slike spørsmål? Det spørsmålet han stilte kan bety hva som helst. Men hadde det vært jeg som fikk et slikt spørsmål så hadde jeg gått, fordi min opplevelse av slike spørsmål er alltid at det kommer fra menn som vil ha sex uten betingelser. Fordi om han ikke gikk rundt grøten så hadde du jo fortsatt stilt deg på bakbena. Hva skulle vært poenget med det?
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #15 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Fordi om han ikke gikk rundt grøten så hadde du jo fortsatt stilt deg på bakbena. Hva skulle vært poenget med det? Hva så? Det forandrer ikke det faktum at han er en sleip fyr. (De mennene jeg har opplevd å få et slikt spørsmål fra har vært ute etter kun sex). Endret 30. mai 2014 av Evel
Gjest Coolaid Skrevet 30. mai 2014 #16 Skrevet 30. mai 2014 Det er et spørsmål om din personlighet. Om du er åpen og ikke redd for å vise hvem du er. Ikke tolk det til noe negativt. Han lurte bare på personligheten din.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Hva så? Det forandrer ikke det faktum at han er en sleip fyr. Du synes ikke det er å gjøre en litt for kjapp konklusjon da?
Gjest Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Kanskje det egentlig var et jobbintervju Endret 30. mai 2014 av ord deling
Teeden Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Hva så? Det forandrer ikke det faktum at han er en sleip fyr. Men hvis han ikke har noe å vinne på å ikke være sleip så er det jo ikke noen poeng å la vær? Vi dater jo ikke kvinner for å sette hennes behov på en pidestall. Vi vil jo gjerne ha noe ut av datingen vi også.
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Du synes ikke det er å gjøre en litt for kjapp konklusjon da? Jeg skrev litt for lite i forrige innlegg, jeg tenkte på de mennene som har stilt meg slike spørsmål og som var ute etter kun sex. Men som jeg skrev, det kan bety andre ting også, men det er mye bedre at en mann stiller det spørsmålet han lurer på istedenfor å gå rundt grøten og skape en hel haug med misforståelser og tvil på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå