AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Ble slutt for ett år siden. Hun mente jeg var useriøs og ikke klar for et seriøst forhold. Etter det har vi ikke snakket sammen, uten at det har vært noen bitterhet. Jeg fikk helt klart et inntrykk av at hun flørtet og ville snakke mer, men jeg var sent ute og måtte stikke etter kun kort tid. Har ikke tenkt noe særlig på henne før nå, men hvorfor så flørtende? Hadde hun fremdeles vært keen, så hadde hun vel tatt kontakt det siste året? Anonymous poster hash: e6500...078
Teethgrinding Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Kanskje hun savner deg? Kanskje hun bare er en hurpe som vil se om hun enda kan få deg på kroken om hun vil?
FalconPunch Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Blod Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Noen forelskelser går aldri ordentlig over, selv om man ikke ønsker å ha mer kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 TS Tre svar, tre forskjellige konklusjoner :D Jaja, blir ikke gjøre så mye med det. Holder på med en annen jente for tiden, men må innrømme at jeg tenkte på alle de gode tingene vi hadde sammen. Anonymous poster hash: e6500...078
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Enkleste er å ta det som det kommer. ER hun virkelig interessert så vil hun prøve igjen. Om ikke, så er det jo bare å fortsette videre med livet ditt Anonymous poster hash: 934fe...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå