AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 I et tidligere forhold ble jeg behandlet svært dårlig. Jeg ble kalt for stygge ting, kjæftet på for hver minste ting og noen ganger slått. Til slutt turte jeg ikke å snakke når jeg var med han, tilfelle han skulle finne en grunn til å klikke. Jeg var enkelt å greit ikke god nok for han. Det er nå over 1 år siden og livet mitt er bare bra :-) Men så dukker det opp en fantastisk mann, han er rett og slett perfekt! Men jeg er kjempe redd for å få mer følelser for han en det jeg har, jeg vil nesten gjøre det slutt for jeg er så redd for at han skal gjøre det slutt! jeg er ikke sjenert, men når jeg er med han blir jeg det, er redd for å si noe eller gjøre noe som bare ødelegger alt! så når jeg ikke er med han er jeg bare lei meg og kjemperedd for at han skal sende meld eller noe å si at vi passer best som venner. Jeg har rett og slett blitt kjemperedd for å knytte meg. Jeg føler ikke at jeg er god nok for noen! jeg trenger tips! noen som har vært borti noe lignende? burde jeg være åpen om dette til han? Anonymous poster hash: f0c47...d77
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er akkurat som deg. Kommer aldri til å bli sammen med noen for det er ingen vits, menn stikker av uansett. Jeg er ødelagt pga tidligere forhold og stoler ikke på menn. Vet ikke om det hjelper å snakke med han om det, tror det kan gå begge veier. Å date slike damer krever tålmodighet. Anonymous poster hash: ab4f4...853
blondien Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Hvordan behandler den nye mannen deg? Kjempe bra! men forholde er så ferskt, så vet ikke hva han tenker og føler! skal jeg spørre han rett ut?
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Kjempe bra! men forholde er så ferskt, så vet ikke hva han tenker og føler! skal jeg spørre han rett ut? Det er ingenting å spørre om, bare en tilstand å nyte.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Kjempe bra! men forholde er så ferskt, så vet ikke hva han tenker og føler! skal jeg spørre han rett ut? Alle menn oppfører seg jo bra i begynnelsen da. Fram til de blir lei og oppfører seg som idioter. Jeg hadde ikke introdusert han til venner og familie hvertfall. Der har jeg gått på en smell, er jo ikke vits når det blir slutt likevel. Og ikke fortell for mye personlig om deg selv, da slipper du at han bruker det mot deg i ettertid. Som min ex har gjort til mange i hjembygda si.. Behandle han som en venn som du snakker om overfladiske ting med. Anonymous poster hash: ab4f4...853
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Alle menn oppfører seg jo bra i begynnelsen da. Fram til de blir lei og oppfører seg som idioter. Jeg hadde ikke introdusert han til venner og familie hvertfall. Der har jeg gått på en smell, er jo ikke vits når det blir slutt likevel. Og ikke fortell for mye personlig om deg selv, da slipper du at han bruker det mot deg i ettertid. Som min ex har gjort til mange i hjembygda si.. Behandle han som en venn som du snakker om overfladiske ting med. Anonymous poster hash: ab4f4...853 Jeg tror du vil finne flere titalls kvinner på dette forumet som er uenige med deg og som har helt andre erfaringer i livet sitt. De aller fleste opplever å være i forhold med redelige og skikkelige menn. Så selv om du har vært skikkelig uheldig, så betyr ikke det at TS her vil være like uheldig. Det er derfor ingen grunn å komme med et slikt negativt ladet budskap. Jeg vil oppfordre deg til å starte en tråd der du kan få diskutert og belyst det som har gått galt for deg i din(e) relasjon(er).
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Jeg tror du vil finne flere titalls kvinner på dette forumet som er uenige med deg og som har helt andre erfaringer i livet sitt. De aller fleste opplever å være i forhold med redelige og skikkelige menn. Så selv om du har vært skikkelig uheldig, så betyr ikke det at TS her vil være like uheldig. Det er derfor ingen grunn å komme med et slikt negativt ladet budskap. Jeg vil oppfordre deg til å starte en tråd der du kan få diskutert og belyst det som har gått galt for deg i din(e) relasjon(er). Det var reelle tips fra meg. Du kan heller lage din egen tråd om du ønsker det. Alle menn jeg har snakket med råder å ikke blotte seg for mye i begynnelsen av dating. Det var det jeg prøvde å formidle til ts. Og det skader ikke å holde igjen, da ser hun jo fort hvilke intensjoner han har. Anonymous poster hash: ab4f4...853
Purple Diamond Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har ikke noen erfaring med dette. Men hadde det vært meg, hadde jeg sagt det som det er. Bedre at han vet grunnen til at du kanskje virker usikker, enn at han tror du ikke er interessert. Det er ikke sikkert at det er tilfellet altså, bare et eksempel. Men jeg hadde vært åpen om det, og han setter helt sikkert pris på ærligheten din
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Oi. Jeg laget nettopp et innlegg her som handler om noe av det samme: "Han er nok en bra mann" er tittelen. Kjenner meg veldig godt igjen. I utgangspunktet ville jeg rådet deg til å være åpen med han om det.. Men i mitt eget tilfelle synes jeg det er for tidlig ennå. Men dere er kjærester? Da er det vel naturlig å snakke sammen om det? Jeg er i bli kjent-fasen med han jeg skriver om. Anonymous poster hash: 51b68...5dc
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Oi. Jeg laget nettopp et innlegg her som handler om noe av det samme: "Han er nok en bra mann" er tittelen. Kjenner meg veldig godt igjen. I utgangspunktet ville jeg rådet deg til å være åpen med han om det.. Men i mitt eget tilfelle synes jeg det er for tidlig ennå. Men dere er kjærester? Da er det vel naturlig å snakke sammen om det? Jeg er i bli kjent-fasen med han jeg skriver om. Anonymous poster hash: 51b68...5dc åja! skal lese det er i bli-kjent fasen her også! Anonymous poster hash: f0c47...d77
Gjest Blomsterert Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 I et tidligere forhold ble jeg behandlet svært dårlig. Jeg ble kalt for stygge ting, kjæftet på for hver minste ting og noen ganger slått. Til slutt turte jeg ikke å snakke når jeg var med han, tilfelle han skulle finne en grunn til å klikke. Jeg var enkelt å greit ikke god nok for han. Det er nå over 1 år siden og livet mitt er bare bra :-) Men så dukker det opp en fantastisk mann, han er rett og slett perfekt! Men jeg er kjempe redd for å få mer følelser for han en det jeg har, jeg vil nesten gjøre det slutt for jeg er så redd for at han skal gjøre det slutt! jeg er ikke sjenert, men når jeg er med han blir jeg det, er redd for å si noe eller gjøre noe som bare ødelegger alt! så når jeg ikke er med han er jeg bare lei meg og kjemperedd for at han skal sende meld eller noe å si at vi passer best som venner. Jeg har rett og slett blitt kjemperedd for å knytte meg. Jeg føler ikke at jeg er god nok for noen! jeg trenger tips! noen som har vært borti noe lignende? burde jeg være åpen om dette til han?Anonymous poster hash: f0c47...d77 Nå er det jo en grunn til at han liker deg. Sjenert eller ikke. Gi det litt tid før du sier noe syns jeg. Å være åpen er bra det,men se det litt an? Eksen din var ikke god han,men dette er en ny og fin kar. Prøv å tenk på det :-) Når dere er blitt litt bedre kjent,kan du jo fortelle om hva som plager deg. Dette skriver jeg med forbehold om at forholdet er ferskt. Nyt å være med ham og tenk på at han liker deg for den du er som han liker allerede. Det er heldigvis et mindretall av menn som er som eksen din. Nyt å være med en bra mann du og betro deg når det føles riktig. Husk på at du er verdt kjærlighet fra en god mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå