Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir nå borte i 6 uker. Jeg (og han i grunn) synes dette er utrolig lenge og var helt forferdelig å si hade til han.

Det er jo ikke slik at vi er avhengige av hverandre, men forholdet er ferskt og da kan jo kanskje slik føles litt vanskeligere.

Vi har sagt vi skal prate mye over skype og slike ting, og jeg har en plan om å lage han et fint kort som jeg kan sende til han om et par uker.

Jeg synes også det er trist pga at jeg skal operere og er utrolig nervøs for om det går bra eller ikke (aldri tatt narkose før så synes det er skummelt).

Noen som har noe å komme med? Erfart det samme eventuelt?

Anonymous poster hash: 1dbad...0f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan skravle masse på Kvinneguiiden, dagene flyr avgårde!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

6 uker er ingenting....Det kommer til å gå så fort om du finner på ting å gjøre. Ring hverandre, og snakk sammen på skype. :)

Anonymous poster hash: 1073a...319
AnonymBruker
Skrevet

6 uker er ingenting....Det kommer til å gå så fort om du finner på ting å gjøre. Ring hverandre, og snakk sammen på skype. :)

Anonymous poster hash: 1073a...319

Ja.. jeg har utrolig mye jeg skal gjøre disse ukene, så det burde jo gå fort i grunn :)

Du kan skravle masse på Kvinneguiiden, dagene flyr avgårde!

Heheh, får henge her inne når jeg har ledig tid da i guess slik at jeg ikke blir sittende og synes synd på meg selv.

-TS

Gjest Linneah2013
Skrevet

Kjæresten min blir nå borte i 6 uker. Jeg (og han i grunn) synes dette er utrolig lenge og var helt forferdelig å si hade til han.

Det er jo ikke slik at vi er avhengige av hverandre, men forholdet er ferskt og da kan jo kanskje slik føles litt vanskeligere.

Vi har sagt vi skal prate mye over skype og slike ting, og jeg har en plan om å lage han et fint kort som jeg kan sende til han om et par uker.

Jeg synes også det er trist pga at jeg skal operere og er utrolig nervøs for om det går bra eller ikke (aldri tatt narkose før så synes det er skummelt).

Noen som har noe å komme med? Erfart det samme eventuelt?

Kjenner godt til dette, første uka er verst, synes jeg, går bedre etterhvert. Prøv å holde deg mest mulig opptatt, så går tida fortere enn du aner.

Skrevet

Jeg var i dine sko rett før jul (bortsett fra operasjon da) men kjæresten skulle reise bort i 6 uker - og jeg grudde meg masse. Men det gikk super greit! Fikk nesten ikke tid til å savne han før de 6 ukene hadde gått. Hadde mye å gjøre i mellomtiden da, så det er kanskje en av grunnene, men likevel - det kommer til å gå kjempe fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i dine sko rett før jul (bortsett fra operasjon da) men kjæresten skulle reise bort i 6 uker - og jeg grudde meg masse. Men det gikk super greit! Fikk nesten ikke tid til å savne han før de 6 ukene hadde gått. Hadde mye å gjøre i mellomtiden da, så det er kanskje en av grunnene, men likevel - det kommer til å gå kjempe fint :)

Okei, takk. Jeg hadde visst regnet feil og er visst 7 uker, men det er jo ikke så veldig mye mer det uansett. Jeg har som sagt mye jeg skal og hele ene uka går jo med med operasjon og å komme meg etter det, så jeg tror nok at jeg ikke engang rekker å blunke før han er hjemme igjen. Er uansett veldig trist nå synes jeg.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

I starten føles noen dager som en evighet, men det er ikke rart.

Jeg får bare sett kjæresten min hver 2-3 mnd for tiden, og det er tungt. Vær med venner, hobbyer, serier, kos deg ute i varmen. Tiden går fort bare man gjør noe enn å sitte hjemme og tenke på hvor mye man savner han.

Anonymous poster hash: 72493...f85
AnonymBruker
Skrevet

For femten år siden var mannen i militæret, så vi hadde et avstandsforhold ett år omtrent med en gang vi hadde blitt sammen. Det var litt tøft, men gud så god følelse når vi så hverandre igjen når han annehver måned ca var hjemme på perm :-)

Anonymous poster hash: 2d15b...c4c

AnonymBruker
Skrevet

Har disse dagene gått fort?

Hei! Vi fant ut at vi faktisk ikke sees før om hele 8 uker pga at jeg skal jobbe så mye. Har derfor bestilt en flybilett til han om 4 uker, så nå er det ikke så ille likevel. Dagene har gått for ja, og vi har snakket på skype i flere timer i går som var veldig kjekt.

AnonymBruker
Skrevet

I starten føles noen dager som en evighet, men det er ikke rart.

Jeg får bare sett kjæresten min hver 2-3 mnd for tiden, og det er tungt. Vær med venner, hobbyer, serier, kos deg ute i varmen. Tiden går fort bare man gjør noe enn å sitte hjemme og tenke på hvor mye man savner han.

Anonymous poster hash: 72493...f85

Ja, det er sant. Vi har også ordnet oss en app som heter "one second every day" der vi skal filme et sekund hver dag frem til vi flytter sammen og så se videoene. Litt artig synes jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Dette går nok bra skal du se! Tenk så fantastisk det blir å se han igjen etter alle disse ukene! :strix:

Skrevet

Hei! Vi fant ut at vi faktisk ikke sees før om hele 8 uker pga at jeg skal jobbe så mye. Har derfor bestilt en flybilett til han om 4 uker, så nå er det ikke så ille likevel. Dagene har gått for ja, og vi har snakket på skype i flere timer i går som var veldig kjekt. Anonymous poster hash: 1dbad...0f2

Så hyggelig du drar til han og at dagene har gått fort!

Skrevet

har vært der selv, og det gikk overraskende fint :blomst: Kos deg med gode venner og nyt alenetiden!

AnonymBruker
Skrevet

Dette går nok bra skal du se! Tenk så fantastisk det blir å se han igjen etter alle disse ukene! :strix:

Ja! Og når han kommer hjem skal vi feire bursdagen hans og alt blir så bra! Gleder meg utrolig masse!

Så hyggelig du drar til han og at dagene har gått fort!

Ja, går litt fortere nå når det ikke er så veldig lenge til vi sees :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...