Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat bestilt meg Bahama mama fra The Balm. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve denne, og lurer på om det er noen her som har erfaringer med den? :)

Jeg synes den ser veldig fin ut - dog er det kanskje lurt å være forsiktig med mengden, ettersom den også ser ganske så mørk ut. :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Solpudderet du mener sant? Jeg bruker det og er veldig fornøyd. Det gir lett farge, så begynn forsiktig. Det jeg liker med solpudderet er at det ikke er glitter i det. Vil si solpudderet er et billigere alternativ til too faced chocolate soleil solpudder. :) Kommer nok ikke til å kjøpe nytt når mitt er tomt.

Anonymous poster hash: ba3f8...5f4
Skrevet

Jeg har det og syns det er greit nok. Men lett for å bli for mørkt, og litt vanskelig å

"jobbe" med, blende godt nok inn, Too Faced Milk Chocolate er nok bedre for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det funker fint. Jeg er ganske ble i ansiktet (eksamenslesing hele våren), men føler fint jeg klarer å blende. Tar pittelitt på med stor kost over hele ansiktet og hals og nedover mot bryst for å få farge, og deretter konturerer jeg litt med en mindre kost. Vet ikke om det blir så bra da, men :P

Anonymous poster hash: 1e0be...90a
Skrevet

Takk for svar dere :)

Og så bra at dere er fornøyde. Jeg synes ikke at det ser rødlig ut, men heller mer nøytralt og heller mot oliven? Hva synes dere som har prøvd det? :)

Har hørt mye bra om Two faced chocolate soleil også, men det er litt dyrere, eller?

Kv84: Ja, det er et solpudder med bare en farge, så vidt jeg vet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det! Har brukt det hver eneste dag i 6 måneder, også på vinterstid- og det er helt perfekt. Er forsiktig med mengden på vinteren, men jeg har aldri hatt noe problem :biggrin: Elsker att den er matt, og ikke dras lett av utover dagen. Pudderet har du leenge, tipper jeg har midt ca 1,5 år- og jeg bruker det hver dag, på både hals, kinnbein, panne, nese og en lett dus over ansiktet.

Anonymous poster hash: 2d58c...dcd
Skrevet

Jeg har det, men om jeg skal bruke det tar jeg kosten bare så vidt borti. Fin farge, men veldig mørkt. Om jeg tar på for mye er det vanskelig å blende ut slik at jeg ender opp med å begynne helt på nytt. Men det er bare meg

Skrevet

Hvorfori bruker dere den om den er for mørk? Bytt heller med en venninne.

Skrevet

Elsker den, går fint til både lys og brun hud! Liker matte solpuddere.

Skrevet

Hvorfori bruker dere den om den er for mørk? Bytt heller med en venninne.

Er fullt mulig å bruke det fordi, er bare å være lett på hånden og duse godt ut :)

Skrevet

Er fullt mulig å bruke det fordi, er bare å være lett på hånden og duse godt ut :)

Så bra, da må jeg prøve den til min veldig lyse hud en gang.

Skrevet

Så bra, da må jeg prøve den til min veldig lyse hud en gang.

Finnes helt sikkert lysere solpudder da, Too faced milk chocolate skal være ganske lyst :)

Skrevet

Er kjempefornøyd med solpudderet, er min favoritt :laugh: Har en veldig lys og kald hudtone, så jeg trenger nesten ingenting av den, men da holder den jo ekstra lenge! Jeg likte det pudderet bedre enn feks chocolate solei fordi den kan bli ganske orange på meg, pluss at jeg fikk et ekstremt kviseutbudd av den haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...