AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har denne fargen: (min er naturlig og ikke farget)http://www.marieclaire.com/hair-beauty/trends/golden-light-red-hair-color#slide-1 Vil gjerne ha blondt hår, noen tips om hvordan jeg går frem? Bortsett fra å gå til frisøren da Anonymous poster hash: da521...a7d
bippo Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Rødtoner er ekstremt vanskelig å få bort, så med mindre du har lyst på knallgult hår ville jeg nok anbefalt deg å gå til frisøren. Bedre i være føre var i sånne tilfeller.
Søster K Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Funker fint det. Må kanskje ta to behandlinger da. To avfarginger og toner etter det for å få den "tonen" du vil etterpå.
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Jeg ville ikke anbefalt deg å bleke håret. Det blir så ødelagt av det. Dessuten, den hårfargen du har er en av verdens vakreste hårfarger. Du burde være stolt av det! 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har selv rødt hår, og striper håret med lyse striper (hos frisøren, det ser naturlig ut, i motsetning til om jeg bleiker det).Er kjempefornøyd med fargen! Har bleika det en gang, og ble mildt sagt misfornøyd, så helt unaturlig ut. Så mitt tips er å stripe det om du vil ha blondt hår. Frisører kan dette!Anonymous poster hash: c3ecb...b1e
Harley Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Funker fint det. Må kanskje ta to behandlinger da. To avfarginger og toner etter det for å få den "tonen" du vil etterpå. Nytter ikke med avfarging når håret ikke er farget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå