AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Dersom jeg som voksen kvinne stod på et busstopp sammen med andre reisende og suttet på tommelen min.... hva ville dere tenkt om meg da ? Anonymous poster hash: bc0be...899
Gjest Peaches Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 At du var litt spesiell kanskje.. Hadde ikke tenkt så mye over det
Frisørdama Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Muligens psykisk utviklingshemmet eller noe sånt... voksne folk står jo ikke og suger på tommelen utenom hvis de har slått seg... 2
Sylvari Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Muligens psykisk utviklingshemmet eller noe sånt... voksne folk står jo ikke og suger på tommelen utenom hvis de har slått seg... Ville tenkt det samme. At de var litt "spesielle". 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 hadde trodd du hadde downs. 100% Anonymous poster hash: ecff1...f44
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 TS her. Ville bare høre hva dere syns. For det er en baktanke bak innlegget. Voksne mennesker står sånn på et busstopp og sutter på røyken sin. Får dere de samme tanken om en røyker enn en som sutter på tommelen sin ? Det er jo akkurat det samme, bare mye verre. Anonymous poster hash: bc0be...899
Gjest Hyssingen Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 TS her. Ville bare høre hva dere syns. For det er en baktanke bak innlegget. Voksne mennesker står sånn på et busstopp og sutter på røyken sin. Får dere de samme tanken om en røyker enn en som sutter på tommelen sin ? Det er jo akkurat det samme, bare mye verre. Anonymous poster hash: bc0be...899 ikke i det hele tatt 1
Sylvari Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 TS her. Ville bare høre hva dere syns. For det er en baktanke bak innlegget. Voksne mennesker står sånn på et busstopp og sutter på røyken sin. Får dere de samme tanken om en røyker enn en som sutter på tommelen sin ? Det er jo akkurat det samme, bare mye verre. Anonymous poster hash: bc0be...899 Kan du forklare logikken bak dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå