Gå til innhold

Synes du single mennesker er mindreverdige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som ikke får seg kjæreste..

Som går der alene..

Som bytter kjæreste oftere enn tannbørsten..

De som fester hele livet..

Eller som blir dumpet stadig vekk..

Synes du de er mindre verdt enn de som har fast partner; ser du ned på dem, tenker du at det er noe galt med dem?

Anonymous poster hash: 3db03...233

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ser selvsagt ikke ned på noen bare fordi de er single. De jeg kjenner som er frivillig single er langt mer oppegående mennesker enn andre jeg kjenner som dater nedover bare for å ha noen.

Men jeg blir oppgitt over og irritert på de som syter og som ikke tar ansvar for eget liv. Som om alt bare "skjer" dem.

Anonymous poster hash: 8f0de...4d0
Skrevet

Da hadde jeg sett ned på meg selv. Og det gjør jeg naturligvis ikke ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor det? At ingen vil ha meg får ikke jeg gjort noe med. Holder meg unna menn siden jeg uansett blir dumpet. Er heldigvis ikke så usikker på meg selv at jeg må ha en mann.

Anonymous poster hash: 2dd75...f2b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

?? Se ned på, nei hvorfor det?

Anonymous poster hash: 3c2b4...d7b
Skrevet

Nei det syns jeg ikke. Og ikke syns jeg at venner som får seg kjærester er mindreverdige heller.

Skrevet

Øøh hæh? Nei skal jeg liksom se ned på det??

Folk må få velge å leve sitt eget liv som de vil, og er de uheldige og ikke treffer den rette så.. Hvorfor skal de ikke få leve livet uansett liksom? Det kan like gjerne være meg, men jeg tror festingen er over for min del sånn sett.. Og skal man finne den rette, ja da må man jo gå ut med forskjellige menn/damer da. Det er ingen vei utenom. Den rette dukker ikke opp på døra og ringer på.. ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor skulle man betrakte single som mindreverdige? :klo:

Hvorfor spør du om det? - ser du selv ned på single, eller føler du at mennesker i forhold ser ned på deg?

Skrevet

Signerer denne. Klarer ikke helt se ned på meg selv. :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker siden "ingen vil ha dem" og de ikke klarer å holde på folk :)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud.. :fise:

Anonymous poster hash: 2dd75...f2b

• Liker 5
Skrevet

Næh, det betyr bare at vi er totalt uspiselige og ubrukelige, men det er det mange andre som er også. ;)

Gjest Steamboat
Skrevet

De som ikke får seg kjæreste..

Som går der alene..

Som bytter kjæreste oftere enn tannbørsten..

De som fester hele livet..

Eller som blir dumpet stadig vekk..

Synes du de er mindre verdt enn de som har fast partner; ser du ned på dem, tenker du at det er noe galt med dem?

Mindreverdig er å ta hardt i, men ja synes det er noe galt med dem/meg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det kan jo hende at de single ikke vil ha folk og ikke orker å holde på folk. Vi finnes vi som er frivillig single også.

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Det kan jo hende at de single ikke vil ha folk og ikke orker å holde på folk. Vi finnes vi som er frivillig single også.

Les HI, det er ikke snakk om frivillig single.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg gjør det hver dag i dusjen jeg. Ser ikke akkurat på det som så veldig rart ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk det er en del som ser litt ned på single. (Eller føler seg bedre enn). Det er selvsagt ikke politisk korrekt å si det da. Hvorfor er det ellers ofte at single ikke blir invitert med på par- turer eller par-middager? Opplever selv at når jeg er på besøk hos en del par , får de ekstra behov for å kose med hverandre, kalle hverandre kosenavn ol. (Folk over 50 som har vært sammen i mange år og som ikke er kjent får å være hverken veldig forelsket eller spes. Kjærlige). Jeg blir trist , for selv om jeg vet de ikke har det veldig bra, blir jeg veldig påminnet på hva jeg ikke har selv :-(

Anonymous poster hash: fc237...cfc

• Liker 1
Skrevet

Det er mange som vil ha meg og jeg klarer også å holde på folk, men jeg har dessverre ikke lyst på dem ;)

Se på det som at de single vennene har litt høyere forventninger til et forhold enn det du har. De vet hva de vil ha og slår seg ikke til ro med hva som helst :)

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg ser litt ned på damer i 30-åra som er single. Spesielt de over 35. Tenker litt sånn..hun der må være en hard negl som fortsatt er single.

Anonymous poster hash: 63b7b...9b0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det men følte meg det når jeg var singel. Festet ikke veldig mye og gikk ikke fra den ene fyren til den andre. Men fant bare menn som er drittsekker til jeg som 29 år fant han som nå er min samboer og barnefar. Da hadde mine venninner gått fra det ene langvarige forholdet/samboerskapet etter det andre, og flere hadde barn. Men jeg var hun der som liksom var ekstremt kresen på menn (vil ikke ha en fyr som er utro og lyver, og jeg fant bare slike) og sikkert var lesbisk. Så følte at de så ned på meg. Når jeg fant min samboer så sa alle at det var på tide, tja joda men når alle venninnene mine sier det så høres det ikke like koselig ut til slutt. Når jeg var singel så var det mye jeg ikke ble invitert med på, var nesten bare med på fest. Når de skulle på grilltur el lage middag hjemme hos noen, el spise ute så var det bare for alle parene. Hadde noen single kompiser i samme gjengen og de ble holdt utenfor de og, så vi fant på ting sammen i blant, men de var mest glad i festing. Har flyttet i ettertid og fått andre venner som ikke tenker slik, jeg var singel de første 6 mnd her og ble invitert med på alt, også andre single venner.

Anonymous poster hash: ac744...87f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...