Gå til innhold

Dere som allerede er gift..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å knele foran presten, når man har på seg underskjørt med sånn "rockering" i? Under generalprøven i går, så jeg plutselig for meg et scenario der denne ringen strutter opp bak idet jeg kneler ned på kne.. :hoho:

Er dette noe man må tenke på idet man kneler, eller vil det ikke spille noen rolle i det hele tatt?

Herregud, alt man tenker på når nervene begynner å sette inn for fullt... :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
når man har på seg underskjørt med sånn "rockering" i?

Det heter krinoline. :)

Gjest Tabby
Skrevet

Vel jeg er ikke gift enda, men jeg ser for meg at jeg løfter litt på skjørtet og underskjørtet når jeg skal knele og at min kommende mann og min forlover hjelper til så det ser fint ut alle veier... :wink:

Skrevet
Vel jeg er ikke gift enda' date=' men jeg ser for meg at jeg løfter litt på skjørtet og underskjørtet når jeg skal knele og at min kommende mann og min forlover hjelper til så det ser fint ut alle veier... :wink:[/quote']

Du skal løfte vekk kjolen helt foran mener du, så du kneler rett ned uten kjole imellom?

Krinoline eller rockering. Dere skjønner hva jeg mener. :wink:

Gjest Tabby
Skrevet

Ikke helt vekk, men nok til å få kjolen til ikke å strutte ut bak i hvert fall. Tror jeg må øve litt med forloveren min på dette på forhånd jeg... :ler:

Dette hadde jeg faktisk ikke tenkt på før så det var veldig greit at du tok opp temaet... :-)

Skrevet
Tror jeg må øve litt med forloveren min på dette på forhånd jeg... :ler:

Det kommer nok jeg til å gjøre også. Øve på kneling hos frisøren.. :ler:

Gjest Tabby
Skrevet

Får ikke tak i en rokkering eller to da, som du kan feste med tråder og sikkerhetsnåler eller noe til et stort skjørt? Jeg vurderer det, må jo ha på skoene mine også, for å få følelsen av om de vil kunne skli av mens jeg setter meg ned... Ser for meg først så står skjørtet på kjolen rett ut, så kneler jeg litt rart, og når jeg skal reise meg svaier jeg som om det skulle være en god bris (eller litt brisen selv :wink: ) Og må holde meg i mannen og vrikke litt for å få skoene på plass... :hoho::hoho:

Skrevet
Får ikke tak i en rokkering eller to da' date=' som du kan feste med tråder og sikkerhetsnåler eller noe til et stort skjørt? Jeg vurderer det, må jo ha på skoene mine også, for å få følelsen av om de vil kunne skli av mens jeg setter meg ned... Ser for meg først så står skjørtet på kjolen rett ut, så kneler jeg litt rart, og når jeg skal reise meg svaier jeg som om det skulle være en god bris (eller litt brisen selv :wink: ) Og må holde meg i mannen og vrikke litt for å få skoene på plass... :hoho::hoho:[/quote']

Skoene under knelingen.. DET har jeg ikke tenkt på! :o

:hoho::hoho:

Gjest Tabby
Skrevet

Det er bare å begynne å øve det Verene. Jeg er litt glad for at jeg har noen måneder igjen å øve meg på, og tar med meg alle tips jeg får her inne nå...

Skrevet

Jeg lover...det er IKKE NÒ problem å knele med "ring" :ler:

Kjolen er like pen ;-)

Skrevet

Sånne ting blir så bagatell når du står/sitter der at du vil le av deg selv når du tenker på alt du har bekymret deg for :wink:

Skrevet
Sånne ting blir så bagatell når du står/sitter der at du vil le av deg selv når du tenker på alt du har bekymret deg for :wink:

Enig! Ingen bekymring dette her, det er ikke noe problem. Knel som på vanlig måte, det går så fint så!

Skrevet

Det var ikke noe problem og knele med "rockering-kjole" det var jeg ikke engang nervøs for.

Mitt mareritt var ig dette når vi skulle opp igjen, dette forrover og knekke den alterringen! :ler:

Snakk med forloveren din, om at du gjerne vil ha en hjelpende hånd under knelinga (og oppreisninga!)

Av alle ting man bekymrer seg over er det ca. 1% av alt som skjer.... Cirka....

Skrevet

Med tanke på hvor mye du selv har styra med ditt bryllup synes jeg denne kommentaren kanskje var litt unødvendig!

Til hovedinnlegget: dette har jeg også fundert på - så spørsmålet var absolutt verdt å få frem.

Lille Lotte

Skrevet

Med tanke på hvor mye du selv har styra med ditt bryllup synes jeg denne kommentaren kanskje var litt unødvendig!

Poenget mitt var vel å få frem at jeg ler av meg selv i ettertid..... :wink:

Skrevet

He he, dette har jeg ikke tenkt på engang...Hmmm, nok en ting å bekymre seg for. Nei, ærlig talt jenter - dette går helt sikkert bra. Ingen av brudene jeg har sett har hatt problemer med underskjørtet...og det med skoene forstod jeg ikke helt....

Skrevet

Dette tenkte jeg faktisk ikke på i det hele tatt jeg, og jeg har ikke engang fundert på det i ettertid, men jeg kan i hvert fall ikke huske at det var noe problem :P

Skrevet

Hm.....hadde ikke tenkt på det engang....... :-)

Har slep på kjolen så det vil vel i safall døyve synsinntrykkene for gjestene :ler:

Skrevet
Hm.....hadde ikke tenkt på det engang....... :-)

Har slep på kjolen så det vil vel i safall døyve synsinntrykkene for gjestene :ler:

Det har jeg også, så det skal vel mye til at stumpen vises ihvertfall! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...