AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Hvordan hadde du reagert tror du? slått tilbake? Anonymous poster hash: 6d50f...e96
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Blitt så sjokka at jeg rett og slett hadde gått min vei. Anonymous poster hash: a3892...105
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Hadde jeg (dame) slått kjæresten min, hadde han gått fra meg på dagen. Anonymous poster hash: c60f8...a8c
Teeden Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Har skjedd før. Tok hardt tak i håndleddet hennes , så henne i øynene og fortalte henne at hun aldri gjorde det igjen. Slapp ikke tak før hun hulket frem at hun forsto, Det skjedde aldri igjen.
Gjest Coolaid Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Hvordan hadde du reagert tror du? slått tilbake? Anonymous poster hash: 6d50f...e96 Hadde nok blitt kjempesåret og trukket meg unna situasjonen. Menn kan ikke slå tilbake. Menn er fysisk overlegen de fleste kvinner og slår hardere. En fornuftig mann vet dette og forlater situasjonen før den eskalerer. Det er lov å være gentleman også når man er såret og sint. Endret 29. mai 2014 av Coolaid
Teeden Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Hadde nok blitt kjempesåret og trukket meg unna situasjonen. Menn kan ikke slå tilbake. Menn er fysisk overlegen de fleste kvinner og slår hardere. En fornuftig mann vet dette og forlater situasjonen før den eskalerer. Det er lov å være gentleman også når man er såret og sint. Dette er veldig naivt. De kommer som regel etter deg hvis du trekker deg unna. Da er du bare konfliktsky og det provoserer dem enda mer. Du bør definitivt sette henne fysisk eller verbalt på plass i det hun angriper deg. Selvsagt ikke med slag og vold, men med et stramt grep som uskadeliggjør henne frem til hun forstår alvoret. En kompis av meg valgte letteste motstands vei og stakk når dama var illsint pga noe bråk han hadde seg bort i, og da han prøvde å trekke seg unna i frykt for å skade henne etter å ha blitt slått, kom hun bare etter. Han påsto han låste seg inn på badet og hun hadde ikke skamvett nok til å ligge unna å prøve å komme seg inn for å "ta han". 1
Gjest Coolaid Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Dette er veldig naivt. De kommer som regel etter deg hvis du trekker deg unna. Da er du bare konfliktsky og det provoserer dem enda mer. Du bør definitivt sette henne fysisk eller verbalt på plass i det hun angriper deg. Selvsagt ikke med slag og vold, men med et stramt grep som uskadeliggjør henne frem til hun forstår alvoret. En kompis av meg valgte letteste motstands vei og stakk når dama var illsint pga noe bråk han hadde seg bort i, og da han prøvde å trekke seg unna i frykt for å skade henne etter å ha blitt slått, kom hun bare etter. Han påsto han låste seg inn på badet og hun hadde ikke skamvett nok til å ligge unna å prøve å komme seg inn for å "ta han". Jeg er overlegen en kvinnes fysikk, stort sett. Når man blir litt eldre, enn mange her inne, og har levd litt, så skjønner man hva som er fornuftig. Det handler ikke om å være naiv eller provokativ. Det handler om å være smart. Det er mye letter å "sette på plass" et annet menneske når vedkommende har en roligere sinnstilstand. Et stramt grep, eller å legge en angriper i bakken er aldri lurt når det er en nær relasjon. Forlat situasjonen og snakk om det når alt har roet seg.
Teeden Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er overlegen en kvinnes fysikk, stort sett. Når man blir litt eldre, enn mange her inne, og har levd litt, så skjønner man hva som er fornuftig. Det handler ikke om å være naiv eller provokativ. Det handler om å være smart. Det er mye letter å "sette på plass" et annet menneske når vedkommende har en roligere sinnstilstand. Et stramt grep, eller å legge en angriper i bakken er aldri lurt når det er en nær relasjon. Forlat situasjonen og snakk om det når alt har roet seg. Samme hvor overlegen du er en kvinne så betyr ikke det en dritt så lenge hun kommer etter deg egger frem til du mister grepet. Tar du konflikten med en gang skåner du både deg selv og henne for ytterligere krangel og konfrontasjon. 1
Odin-Den-Enøyde Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 Jeg hadde nok blitt så forbanna at jeg hadde hatt lyst å slå igjen, men tror helt ærlig ikke jeg hadde klart det. Jeg hadde mest sansynlig løftet en knyttet neve og truet for så gått min vei til vi begge hadde fått roet oss ned.
Gjest Coolaid Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Samme hvor overlegen du er en kvinne så betyr ikke det en dritt så lenge hun kommer etter deg egger frem til du mister grepet. Tar du konflikten med en gang skåner du både deg selv og henne for ytterligere krangel og konfrontasjon. Mister ikke grepet. Er ut døren for lengst. (Så har vi make up sex, når jeg kommer tilbake... smarte valg, kompis...)
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Har skjedd før. Tok hardt tak i håndleddet hennes , så henne i øynene og fortalte henne at hun aldri gjorde det igjen. Slapp ikke tak før hun hulket frem at hun forsto, Det skjedde aldri igjen. Dette. Hadde hun slått igjen når jeg slapp hadde jeg trolig slått tilbake, for så å gå + dupe henne. Anonymous poster hash: 69f37...46b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Hvorfor skulle jeg ikke slå tilbake? Likestilling. Anonymous poster hash: d8b7d...9e3 1
Fraggzy Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Jeg hadde nok holdt henne fast. Dersom nødvendig lagt henne i bakken (selvsagt via at, så hun ikke blir skadet).
Gjest BoxingDay Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Da hadde jeg revurdert forholdet. Kan ikke få barn med ei sånn ei hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #17 Skrevet 30. mai 2014 Jeg hadde voldtatt henne. Anonymous poster hash: c7d93...56f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #18 Skrevet 30. mai 2014 Når jeg har bitchslappa han, har han slappa tilbake.. Når han gjør det med meg, går jeg stille unna, og holder kjeft. Heldigvis har vi slutta for godt med å slå hverandre.(Unntatt litt under sengekosen ) Anonymous poster hash: dbb66...063
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #19 Skrevet 30. mai 2014 Da hadde jeg revurdert forholdet. Kan ikke få barn med ei sånn ei hvert fall. Enig. Anonymous poster hash: fdd9b...934
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #20 Skrevet 30. mai 2014 Om han først slår til deg, SÅ VIL DET SI AT HAN GJØR DET IGJEN! hELST NÅR DU MINST VENTER DET. Jeg har vært i forhold men (hele 3 stk!!!) og de ble ikke bedre med tiden, for å si det på en pen måte. Kom deg til HELVETE VEKK FRA HAN!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skjønner du er glad i ham osv osv, men du kan ikke fortsette, for du kommer til å miste mer og mer respekt for deg selv. Og da er det verre og forlae ham. GJØR DET MED EN GANG! Anonymous poster hash: 2cf0f...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå