AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #21 Skrevet 29. mai 2014 Ikke for å kuppe tråden, men det er i samme gate. Hva ligger det i "nydelig" ? Anonymous poster hash: c12e8...503 Det er også bare udelt positivt, men det føles så personlig at jeg ikke hadde sagt det til en eller annen jente jeg ikke kjente godt. For meg ville det vært unaturlig å bruke det ordet overfor noen annen enn en kjæreste, og da hadde det kun vært godt ment. Anonymous poster hash: feb17...a0a 2
Gjest Steamboat Skrevet 29. mai 2014 #22 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Jeg er ei singel jente på 20 år, som ofte får høre av gutter at jeg er søt. Det er nesten det eneste ordet som brukes når jeg får kompimenter fra dem. Men jeg lurer veldig på hva dere egentlig mener med "søt"? Vet egentlig ikke om jeg blir glad for å bli kalt det, ser liksom for meg at gutter ser på meg som ei lita lillesøster eller noe... Er forøvrig ganske lav (160 cm) og slank, så er litt redd for at dette er med på å gjøre meg til ei som bare er lita og søt. Anonymous poster hash: 9ada1...493 Hvor vanlig tror du det er for en gutt å fortelle lillesøsteren hans at hun er søt? Endret 29. mai 2014 av Steamboat 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #23 Skrevet 29. mai 2014 Hvor vanlig tror du det er for en gutt å fortelle lillesøsteren hans at hun er søt? Det er vel ganske vanlig at lillesøstre blir sett på som søte? Har flere ganger opplevd at gutter på min alder anser lillesøsteren til den ene som søt, når hun er rundt 14-15 år. Anonymous poster hash: 9ff19...44d
Gjest Steamboat Skrevet 29. mai 2014 #24 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Det er vel ganske vanlig at lillesøstre blir sett på som søte? Har flere ganger opplevd at gutter på min alder anser lillesøsteren til den ene som søt, når hun er rundt 14-15 år. Anonymous poster hash: 9ff19...44d Sin egen lillesøster eller andres lillesøster? hvis det siste så har det ikke noe å si. Jeg anser da ikke kompisene mines lillesøstre som mine egene. Endret 29. mai 2014 av Steamboat 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #25 Skrevet 29. mai 2014 Sin egen lillesøster eller andres lillesøster? hvis det siste så har det ikke noe å si. Jeg anser da ikke kompisene mines lillesøstre som mine egene. Andrs lillesøster, ja Har vel ikke skrevet noe sted at jeg utelukkende snakker om ens egen lillesøster Anonymous poster hash: 9ff19...44d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #26 Skrevet 29. mai 2014 For meg er søt; blir litt varm i hjertet og smilet, men nada seksuelt. Mens nydelig; på god vei til forelskelse. Anonymous poster hash: 16967...b34 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #27 Skrevet 29. mai 2014 Hvorfor sier gutter det dere hele tiden? skiller dere virkelig så mye på sex og forelskelse som dere skal ha det til? Altså,hvis du ser en jente du kunne tenkt deg å stifte familie,får du ikke lyst til å..eh..ligge med henne? Går ikke de to tingene hånd i hånd? Får jo lyst til å ligge med henne, men det er ikke det første jeg(vi?) tenker på. Er nok ikke noen mye at veldig mange menn skiller på jenter som er pulbare og jenter som er konemateriale. Ligger nok dessverre i biologien det der. Anonymous poster hash: 6aad0...d50
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #28 Skrevet 29. mai 2014 Får jo lyst til å ligge med henne, men det er ikke det første jeg(vi?) tenker på. Er nok ikke noen mye at veldig mange menn skiller på jenter som er pulbare og jenter som er konemateriale. Ligger nok dessverre i biologien det der. Anonymous poster hash: 6aad0...d50 myte* Anonymous poster hash: 6aad0...d50
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #29 Skrevet 30. mai 2014 For meg er søt; blir litt varm i hjertet og smilet, men nada seksuelt. Mens nydelig; på god vei til forelskelse. Anonymous poster hash: 16967...b34 Åh, jeg håper han som skrev det til meg er av samme oppfatning <3 Anonymous poster hash: c12e8...503
Gjest Minpin Skrevet 30. mai 2014 #30 Skrevet 30. mai 2014 pfff Selvfølgelig gjør det ikke det :D Du skjønner vel at "søt" er et slags "kompliment-light", mindre direkte og langt letter å "slippe unna med" enn f.feks. "åååå du er så digg/pen/nydelig/dÆiiiliii osv... Jeg tenker det samme. At det virker som et uskyldig kompliment å gi til noen man finner attraktiv i forhold til "du er så sexy". Jeg ville ikke bekymret meg over at de kaller deg søt, TS. Kjæresten min kaller meg søt oftere enn noe annet, men det betyr ikke at han ikke finner meg sexy også.
Gjest Evel Skrevet 30. mai 2014 #31 Skrevet 30. mai 2014 De eneste som har sagt jeg er søt, er de mennene som var interessert i meg. Ingen mannlige slektninger har sagt at jeg er søt.
Gjest Gunfreak Skrevet 30. mai 2014 #32 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Fuck dysleksien angrep meg og jeg leste feil. Endret 30. mai 2014 av Gunfreak
klinkokos Skrevet 31. mai 2014 #33 Skrevet 31. mai 2014 (endret) Min eks og jeg hadde gjort det slutt. Han chattet med en kompis (en samtale jeg så etter at vi ble sammen igjen) om meg. Eksen min skrev det var slutt derpå kompisen spurte om jeg var fin. Tja, søt vil jeg si svarte min eks. Samme samtale ble det nevnt en dame han flørtet med i skjul mens vi var sammen, og hun ble omtalt som bedårende vakker. Dette klarte jeg aldri å glemme.. Samtidig var han raus med å kalle venninner for sexy, vakker og andre ting jeg ikke var. Men som søt var jeg sikkert "grei nok for han". Min nåværende kjæreste kaller meg også for søt, men det føles helt fint siden han ellers ikke strør rundt seg med komplimenter til "alle" andre damer. Endret 31. mai 2014 av klinkokos
Gjest Leo Nardo Skrevet 1. juni 2014 #34 Skrevet 1. juni 2014 Slapp av kvinne. Det er garantert et kompliment. Slanke kvinner på 160 cm kan ikke verden få nok av uansett. Når jeg bruker ordet søt går det kanskje mest på personlighet, men det finnes også jenter som rett og slett har et utrolig søtt ansikt. Jeg liker uansett søte jenter. Vakre kvinner som ikke er søte er ikke like sjarmerende.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #35 Skrevet 1. juni 2014 Søt: http://www.fansshare.com/gallery/photos/579495/kate-upton-elle/?displaying Pen/vakker: http://2.bp.blogspot.com/_07ZCTLt21Co/TT3Ler8My3I/AAAAAAAAFNE/6QV6KJFLJ2Q/s1600/doutzen-kroes-testino-%2528christinaiak.blogspot%2529.jpg Nydelig: http://www.picturesgoogle.com/wp-content/uploads/2014/05/natalie-portman-trouve-que-le-metier-de-maman.jpg Min tankegang om søt, pen og nydelig med ansiktstrekk og "personlighet". Anonymous poster hash: 116b2...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå