Kjetil E Skrevet 30. mai 2014 #21 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) 744? Boeing 747-400 regner jeg med. Den nest nyeste versonen av jumbojet. Endret 30. mai 2014 av Kjetil E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #22 Del Skrevet 30. mai 2014 Boeing 747-400 regner jeg med. Den nest nyeste versonen av jumbojet. Beklager, har ikke peiling på fly. Under aircraft type stod det bare 744, men virker som om Google er enig med deg. Anonymous poster hash: b050f...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 30. mai 2014 #23 Del Skrevet 30. mai 2014 Beklager, har ikke peiling på fly. Under aircraft type stod det bare 744, men virker som om Google er enig med deg. Anonymous poster hash: b050f...ac9 Hvis du vil ha vindusplass og du reiser på økonomiklasse vil jeg annbefale nest bakerste eller tredje bakerste rad. Her er det nemmelig kun 2 seter i bredden ved vinduet (3 i resten av økonomi ved vinduet) og du for en liten plass mellom setet ditt og vinduet. Hvor du kan sette håndbagasje (med unntak av take of og landing) og eller strekke ut beina dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #24 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvis du vil ha vindusplass og du reiser på økonomiklasse vil jeg annbefale nest bakerste eller tredje bakerste rad. Her er det nemmelig kun 2 seter i bredden ved vinduet (3 i resten av økonomi ved vinduet) og du for en liten plass mellom setet ditt og vinduet. Hvor du kan sette håndbagasje (med unntak av take of og landing) og eller strekke ut beina dine. Det er der vi sitter - sjekket på SeatGuru. Måtte betale ekstra for det da, litt over 300 kroner per pers. Men vi er to som reiser, så det passet fint. Anonymous poster hash: b050f...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 31. mai 2014 #25 Del Skrevet 31. mai 2014 Nei, du trenger ikke sjekke inn 2 ganger. Er en gjennomgående billett. Hadde du skulle reist innenlands i USA måtte du sjekket inn en gang til. Dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #26 Del Skrevet 31. mai 2014 Regner med at det er code share på denne flyvningen? I så fall går alt av seg selv. Hva er code share? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #27 Del Skrevet 31. mai 2014 Skal reise Bergen - London - Los Angeles. Turen fra Bergen til London er med British Airways, mens turen fra London til Los Angeles er med American Airlines. Hele turen er kjøpt samtidig. Må jeg hente bagasjen min i London og sjekke den inn på nytt? Har ekstremt dårlig tid i London, så håper ikke det... Anonymous poster hash: b050f...ac9 Vi skal også denne reise denne strekningen men vi reiser med British airways begge veiene frem til USA. Har du fått tildelt sete? Det har ikke vi :S Hvordan får vi det? Anonymous poster hash: 1e754...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #28 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva er code share? To flyselskaper går sammen om å selge billetter til samme flight.Om du reiser med BA kan det godt hende han i nabosetet reiser med AA. Vanlig blant samarbeidende flyselskaper. Anonymous poster hash: 80520...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2014 #29 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva er code share? http://no.wikipedia.org/wiki/Rutesamarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #30 Del Skrevet 31. mai 2014 Vi skal også denne reise denne strekningen men vi reiser med British airways begge veiene frem til USA. Har du fått tildelt sete? Det har ikke vi :S Hvordan får vi det? Anonymous poster hash: 1e754...5e6 Jeg logget meg inn på reservasjonen via BA's hjemmesider. Vi har valgt seter i begge retninger, men betalte bare for den ene. Lurer på om vi ikke skal betale for den andre nå også. Husker ikke om BA lar deg reservere seter uten å betale, men AA gjør det for visse seter. Tror uansett at en 24 timer før check in kan logge seg inn online og reservere uten kostnad? Anonymous poster hash: b050f...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarsan97 Skrevet 31. mai 2014 #31 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) British airways har verdensrekord i å rote bort bagasjer. Har selv opplevd det. MERK koffertene dine på utsiden med navn, adresse og tel. nr, for havner de på lageret deres med tusenvis av andre er det det de spør om. Endret 31. mai 2014 av Tarsan97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #32 Del Skrevet 1. juni 2014 British airways har verdensrekord i å rote bort bagasjer. Har selv opplevd det. MERK koffertene dine på utsiden med navn, adresse og tel. nr, for havner de på lageret deres med tusenvis av andre er det det de spør om. Har baggasjelapp på min med navn, adresse og telefonnummer, det må da være nok? Anonymous poster hash: b050f...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #33 Del Skrevet 1. juni 2014 Har baggasjelapp på min med navn, adresse og telefonnummer, det må da være nok? Anonymous poster hash: b050f...ac9 Det holder ikke nødvendigvis med bare én. Bagasjelapper kan falle av/røskes av i kollisjon med en annen koffert/etc. Skriv også navn, adresse, land og telefonnummer på et A4-ark og legg inni kofferten (sånn at det er synlig med en gang man åpner kofferten). Utenpå kan man klistre gaffateip og skrive noe på, om man ikke vil skrive direkte på kofferten. Dessuten er det best å ha to tagger med navn utenpå kofferten. De aller, aller fleste gangene går det jo helt fint, men det er greit å ta noen billige forholdsregler hvis man vet at man skal reise med et selskap som er kjent for å slurve litt. Anonymous poster hash: 80520...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #34 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg fløy Oslo-London-Dallas-Cancun/Mexico i April med BA til Dallas, måtte ikke sjekke inn på nytt kofferten din blir merket i Bergen hvis den går uten om deg. mener å huske at tagen var lilla eller oransje. spør i skranken Anonymous poster hash: 8131f...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 4. juni 2014 #35 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg fløy Oslo-London-Dallas-Cancun/Mexico i April med BA til Dallas, måtte ikke sjekke inn på nytt kofferten din blir merket i Bergen hvis den går uten om deg. mener å huske at tagen var lilla eller oransje. spør i skranken Anonymous poster hash: 8131f...174 Du måtte vel sjekke inn på nytt i Dallas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #36 Del Skrevet 5. juni 2014 er vell kun hærlige gardermoen dette er gjelder, at du må hente bagasje ut for så sjekke inn på nyttAnonymous poster hash: 6b5c9...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. juni 2014 #37 Del Skrevet 5. juni 2014 Tråden ryddet for reklame Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #38 Del Skrevet 5. juni 2014 er vell kun hærlige gardermoen dette er gjelder, at du må hente bagasje ut for så sjekke inn på nyttAnonymous poster hash: 6b5c9...fb7 Nei, det er vanlig i mange land at man må sjekke inn bagasjen på nytt ved innenlandsflyvning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 7. juni 2014 #39 Del Skrevet 7. juni 2014 Nei, det er vanlig i mange land at man må sjekke inn bagasjen på nytt ved innenlandsflyvning. I USA har de bag-drop rett utenfor immigration og toll, så lenge man er sjekket inn til siste stopp trenger man ikke stå i noe ny innsjekkingskø. Man dumper bare bagasjen og går til neste gate. I motsetning til teite Gardermoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 7. juni 2014 #40 Del Skrevet 7. juni 2014 I USA har de bag-drop rett utenfor immigration og toll, så lenge man er sjekket inn til siste stopp trenger man ikke stå i noe ny innsjekkingskø. Man dumper bare bagasjen og går til neste gate. I motsetning til teite Gardermoen... Har også opplevd full gjeninnsjekk på mindre flyplasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå