AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Kjæresten min er som en berg og dalbane og gjorde det slutt i går, noe som han gjør i snitt 1 gang per uke. Det har foregått i 2 år nå, og jeg orker ikke å ha det sånn mer, når det faktisk er han som er problemet og jeg bare prøver å finne løsninger.. Så da gjelder det å komme seg videre. Men jeg vet ikke hvor jeg skal starte.. Det er tungt og vanskelig. Vi bor sammen og har kjøpt de fleste ting sammen. Han presser meg til å beholde leiligheten selv, så jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å finansiere en leilighet alene? Ønsker gjerne tips og råd på veien videre, når det gjelder alt som har med brudd å gjøre...Anonymous poster hash: f2623...0f8
Inwe Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Om du ikke har råd til den leiligheten finner du deg en billigere. Jeg og eksen eide også alt sammen, vi delte det opp og fikk stort sett det vi selv ville ha. Så er det bare å flytte, komme seg videre gjør man før eller senere uansett heng med venner, gjør ting an gjør deg glad, gjerne ting du ikke kunne gjøre like mye av mens dere var sammen
FalconPunch Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå