Gå til innhold

Har du noen ganger i livet gått til sengs for fort? Føler du deg ekkel med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt tider der jeg har datet menn og gått til sengs for fort med dem. Dette får meg til å føle meg ekkel, for det ble jo ikke forhold av det. Og pga den ekle følelsen den har fått meg til å føle så er jeg svært lite lysten på å date menn igjen.

Men selv om jeg har begått den tabben, har jeg da grunn til å føle meg dritten for resten av livet?

Jeg velger å se livet herfra og aldri begå slike tabber igjen. Nå har jeg ikke datet noen på flere måneder. Har funnet meg selv litt mer, og vet at et forhold bygger ikke på sex, men på vennskap.

Anonymous poster hash: 9b869...a97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er den typen som ikke går til sengs med en gang, men som alltid dater en god stund og ber daten respektere at jeg venter til jeg vet jeg vil gå videre. Likevel falt jeg helt pladask for en fyr for noen mnd siden. Vi pratet veldig godt sammen og hadde fine dype samtaler. Vi hang sammen en hel helg, og det ble sex første natta. Jeg tenkte det var helt greit fordi kjemien var perfekt, og jeg trivdes veldig godt med han. Han virket like på, om ikke mer, og alt føltes veldig riktig. Likevel plaget det han i ettertid, fordi han da var sikker på at jeg hoppet til sengs første date hver gang. Tydeligvis sa visst alle kvinner at de aldri gjorde det første date til vanlig, og at han ikke klarte stole på at det faktisk var tilfelle. Han fikk meg altså til å føle meg løs og med mangel på selvrespekt fordi jeg virkelig var forelsket og tok et valg den natten fordi det føltes veldig riktig. Konklusjon: Det er ikke du selv som får deg til å føle deg som dritt, men mennesker rundt deg. Hadde det ikke vært for mennesker med trange synspunkt og konservative til det aller siste, hadde mennesker sjeldent følt seg som dritt. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om partner eller venninner hadde et vilt sexliv og lå over alle hauger. Det er deres valg, og så lenge det fungerer godt for dem, er jeg glad. Jeg velger være kostbar fordi jeg rett og slett ikke klarer ha sex uten følelser, og vil at det skal kjennes riktig. Det er mitt personlige valg, men dømmer ingen andre. Rart at dagens samfunn fortsatt ruger på eldgamle meningsløse tanker og meninger rundt sex. Tydeligvis er det ikke nok å gå ut av en religon, kulturen påvirker oss enda. ;)

Uansett, NEI, du har ingen grunn til å føle deg som dritt. :hug:

• Liker 3
Skrevet

Livet er for kort til at det er verdt å henge seg opp i hva som er gjort. Lær av det, og gå videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke du skal føle deg dritt for det. Bare legg det bak deg og gå videre :)

Vil også bare påpeke at sex med en gang ikke nødvendigvis trenger å bety at det ikke blir noe forhold. For 7 år siden møtte jeg en fyr på byen. Vi hadde sex etter bare et par timer. Nå er vi samboere på femte året, hehe.

Det var forøvrige eneste gang jeg har gjort noe sånt.

Anonymous poster hash: 17990...a67
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Legg det bak deg, de fleste har et par slike "lærepenger", noen flere enn andre. Veien mot å finne en varig og fin partner kan være lang, og da må man også regne med et par slike "bommerter". Nå vet du litt mer om deg selv og hva du føler når du handler slik, da burde du tenke over det og kanskje ikke gjøre det samme en gang til.

Anonymous poster hash: 1b0a6...cec

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt tider der jeg har datet menn og gått til sengs for fort med dem. Dette får meg til å føle meg ekkel, for det ble jo ikke forhold av det. Og pga den ekle følelsen den har fått meg til å føle så er jeg svært lite lysten på å date menn igjen. Men selv om jeg har begått den tabben, har jeg da grunn til å føle meg dritten for resten av livet? Jeg velger å se livet herfra og aldri begå slike tabber igjen. Nå har jeg ikke datet noen på flere måneder. Har funnet meg selv litt mer, og vet at et forhold bygger ikke på sex, men på vennskap. Anonymous poster hash: 9b869...a97

Ja i mitt snart 37 år lange liv så har jeg nok der. Men jeg tenker på det sånn at det var da også en erfaring da, jeg lever og jeg lærer. Og nå vet jeg at det ikke er riktig for meg.

Og såklart du ikke skal føle deg bedriten av det! Du er erfaringer rikere, og dermed bedre i stand til å nå ta klokere valg *klem*

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg har gjort det én gang og jeg følte meg litt dum etterpå ja. Var en fyr jeg falt pladask for og jeg hadde sex med han i fylla på 2. "date". (Dvs det var ikke en date, men vi møttes på byen etter en fuktig bursdagsfering og det gikk som det gikk). Jeg fikk meg en kraftig lærepenge, for han mistet interessen ganske fort etter det og hintet litt til at "han ikke trodde jeg skulle være så lett å få til sengs" (sagt med en ertete tone, men jeg skjønte jo at det kom fra et sted..).

Jeg tror ikke du skal bruke altfor mye tid på å føle deg ekkel, bare se på det som en livserfaring og husk på det til neste gang du dater noen :) Når det er sagt så tenker jeg at hvis man virkelig hadde vært rett for hverandre så hadde ikke det faktum at man hadde sex raskt hatt noe å si tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er misforståelse blant noen menn, at de tror at hvis dama ligger med han tidlig, så ligger hun med hvem som helst tidlig. Mens når jeg lå med en tidlig nå sist, så hadde jeg ikke hatt sex med noen mann på flere år. At jeg ville ligge med han var fordi jeg syntes han var spesielt uimotståelig - one in a million.

Anonymous poster hash: 6ed59...64d
  • Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet (endret)

Ja, det er misforståelse blant noen menn, at de tror at hvis dama ligger med han tidlig, så ligger hun med hvem som helst tidlig. Mens når jeg lå med en tidlig nå sist, så hadde jeg ikke hatt sex med noen mann på flere år. At jeg ville ligge med han var fordi jeg syntes han var spesielt uimotståelig - one in a million.

Ikke sant? Det var det samme som skjedde med meg. Jeg trodde han var "the one", hadde aldri følt noe sånn før så tidlig, han bare traff meg.. men han følte jo tydeligvis ikke det samme da! :fnise:

Edit: Jeg hadde heller ikke hatt sex med noen på over 1,5 år når dette skjedde.. og kan i grunn telle på en hånd hvor mange sexpartnere jeg har hatt ila livet. Men han går vel nå rundt og tror jeg har ligget med 100+.. jaja..

Endret av ashanti
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hatt langvarige forhold, men har alltid blitt "sammen" før man har hoppet til sengs.

Anonymous poster hash: 06f88...3e3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den typen som ikke går til sengs med en gang, men som alltid dater en god stund og ber daten respektere at jeg venter til jeg vet jeg vil gå videre. Likevel falt jeg helt pladask for en fyr for noen mnd siden. Vi pratet veldig godt sammen og hadde fine dype samtaler. Vi hang sammen en hel helg, og det ble sex første natta. Jeg tenkte det var helt greit fordi kjemien var perfekt, og jeg trivdes veldig godt med han. Han virket like på, om ikke mer, og alt føltes veldig riktig. Likevel plaget det han i ettertid, fordi han da var sikker på at jeg hoppet til sengs første date hver gang. Tydeligvis sa visst alle kvinner at de aldri gjorde det første date til vanlig, og at han ikke klarte stole på at det faktisk var tilfelle. Han fikk meg altså til å føle meg løs og med mangel på selvrespekt fordi jeg virkelig var forelsket og tok et valg den natten fordi det føltes veldig riktig. Konklusjon: Det er ikke du selv som får deg til å føle deg som dritt, men mennesker rundt deg. Hadde det ikke vært for mennesker med trange synspunkt og konservative til det aller siste, hadde mennesker sjeldent følt seg som dritt. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om partner eller venninner hadde et vilt sexliv og lå over alle hauger. Det er deres valg, og så lenge det fungerer godt for dem, er jeg glad. Jeg velger være kostbar fordi jeg rett og slett ikke klarer ha sex uten følelser, og vil at det skal kjennes riktig. Det er mitt personlige valg, men dømmer ingen andre. Rart at dagens samfunn fortsatt ruger på eldgamle meningsløse tanker og meninger rundt sex. Tydeligvis er det ikke nok å gå ut av en religon, kulturen påvirker oss enda. ;)

Trådstarter: Det var ikke et bevisst valg å ligge med flere, for jeg var like knust hver gang jeg oppdaget at de kun hadde rotet med meg og at de ikke hadde ønske om noe mer. Jeg gjorde det fordi at jeg håpet at jeg på den måten skulle komme tettere dem og bli kjent, men ser i ettertid at menn tenker ikke som meg. Men jeg kan ikke forandre på fortiden. Jeg må bare leve med den, og starte på nytt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: Det er slik jeg hadde det. Jeg følte at jeg hadde møtt the one and only , derfor hadde jeg sex, mens det ser ut som mannfolkene tenker helt ulikt og ser på det som noe helt annet. Det er derfor jeg føler at jeg gikk helt feil frem. Nå sal jeg være forsiktig, og hvis menn prøver seg sexuellt på meg så rygger jeg. :)

• Liker 1
Skrevet

Hva var det for slags fjott? Jeg blir alltid så provosert av folk som har ett sett regler for seg, og et annet for andre. Fyren hoppet jo også til sengs første natta. Dermed var han like "løs" som deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har skjedd en del ganger.. Men, føler meg bare ekkel når det ikke har vært noen følelser i bildet for min del, og det egentlig ikke var verdt det. Det vil si at jeg godt kunne hatt det ugjort uten at jeg hadde brydd meg. Da, føler jeg meg ekkel og at jeg "kaster" bort et "tall" - på antall personer jeg har liggi med- på han. Men, det er bare sånn som skjer noen ganger når man begynner å rote med en. Man har lyst akkurat der og da, også tenker man " samma faen".

Anonymous poster hash: 4d3c2...081
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det for slags fjott? Jeg blir alltid så provosert av folk som har ett sett regler for seg, og et annet for andre. Fyren hoppet jo også til sengs første natta. Dermed var han like "løs" som deg.

Trådstarter: enig i at hvis mannen hopper til sengs første natten så er han like løs som damen. Men poenget er at det er ikke alltid ment å være løs. Jeg har hoppet til sengs fordi jeg har forelsket meg i et utseende eller hva jeg innbillte meg han var, også kan jo jeg ikke vite hva han er for jeg kjenner han egentlig ikke. Og det har jeg lært av. Var dumt av meg, men jeg gjorde det faktisk fordi jeg ble forelsket og håpet på mer med personen.

Fyren er isåfall like billig om han ligger ved første date, hvis ikke han er billigere for menn sier jo at de har sex uten å være forelsket eller noe sånn.

Skrevet

Trådstarter: Det var ikke et bevisst valg å ligge med flere, for jeg var like knust hver gang jeg oppdaget at de kun hadde rotet med meg og at de ikke hadde ønske om noe mer. Jeg gjorde det fordi at jeg håpet at jeg på den måten skulle komme tettere dem og bli kjent, men ser i ettertid at menn tenker ikke som meg. Men jeg kan ikke forandre på fortiden. Jeg må bare leve med den, og starte på nytt. :)

Det er jeg klar over, jeg ville bare komme frem med et poeng. Det har ingenting å si om man bevisst gjør det eller om man har et håp om fremtid, poenget er likevel det samme. Det var jo akkurat det jeg også beskrev, jeg ville også inn i et forhold med denne mannen. Likevel ble det ikke slik. Det er ikke alltid like lett å skille en manns/kvinnes interesse fra rent seksuelt og hygge, til ekte følelser og håp om noe mer. Ikke klandre deg selv uansett. Du skal ikke føle deg som dritt. Så klart man kan bli mer bevisst dette og ta et valg, ved å vente og bli sikker på intensjonene og veien videre. Likevel kan du også gå på en blemme der. Ofte er ikke folk klar over at de ikke egentlig har følelser og vil noe mer, før sexen er gjennomført. Er mange som liker jakten, men innser at det ikke var mer enn det før det er forsent. Noe som gjelder menn og kvinner.

Jepp! Han ble også provosert fordi jeg kom meg "raskt" etter bruddet, noe som så klart handlet om hvor uattraktive hans holdninger viste seg å være. Likevel kan han gjøre hva han vil og hvor mange han vil, uten at han forventer noen spørsmål skal stilles der. Det er vel det typiske det! Menn kan gjøre hva de vil, mens kvinner er tøser.

Tror uansett TS misforstod. Poenget mitt er at det ikke er pent å dømme jenter OM intensjonen var å nyte bare sex, eller om man går i fella fordi man er forelsket og vil noe mer. Det har ingenting å si! Man skal ikke føle seg som dritt uansett. Det skal ikke være "sosialt akseptert" å se ned på jenter som tør å være fri og nyte sin seksualitet. Noen menn er kontrollfreaker og man skulle nærmest tro de så på kvinnen som sin eiendel. Selv kan de like så godt ha pløyet gjennom halve befolkningen, og forventer at det ikke skal være et problem. Og det er hele poenget mitt. Det å være naiv i blant og ha troen på kjærligheten er da ikke noe som skal straffes med sosiale sanksjoner. Det er jo en del av livet, og slik erfaringer bygges. Det jeg reagerer spesielt på, er at i 2014 har vi fortsatt tydeligvis holdningene fra tidlig 1900 tallet. På tide at folk begynner å tenke selv, og forstår at menn ikke har noen rett til å kalle jenter tøser og uverdig fordi de har vært uheldig i kjærlighetsveien eller har hatt seg over alle hauger. De har ingen rett til det. Det har heller ingen kvinner. Og ja, det sier jeg som den kresne og med relativt få partnere oppgjennom årene. Fordi jeg trenger ikke være en "tøs" for å mene at det er galt, og meningsløst. :)

• Liker 3
Skrevet

Dersom en fyr liker deg og kjemien er riktig vil ikke sexen ha noe å si for et videre forhold.

Hilsen min mannlige samboer.

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter: enig i at hvis mannen hopper til sengs første natten så er han like løs som damen. Men poenget er at det er ikke alltid ment å være løs. Jeg har hoppet til sengs fordi jeg har forelsket meg i et utseende eller hva jeg innbillte meg han var, også kan jo jeg ikke vite hva han er for jeg kjenner han egentlig ikke. Og det har jeg lært av. Var dumt av meg, men jeg gjorde det faktisk fordi jeg ble forelsket og håpet på mer med personen. Fyren er isåfall like billig om han ligger ved første date, hvis ikke han er billigere for menn sier jo at de har sex uten å være forelsket eller noe sånn. Anonymous poster hash: 9b869...a97

Jeg oppfattet ikke deg som løs, jeg skjønte at du anså ham som noe spesielt. Men jeg reagerte på at han så på deg som løs, når han gjorde akkurat det samme selv.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det eneste som er galt her er at du føle deg ekkel.

• Liker 3
Skrevet

jeg går alltid til sengs med folk alt for tidlig, gjerne første eller andre gang jeg er med de. men angrer aldri, og føler meg langt ifra ekkel men normal :-)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...