AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Har lyst til å ta med de to små barna mine til en område som har en ok strand i Oslo-området, et sted det er enkelt å parkere i nærheten av. Litt langt å kjøre til f.eks. Drøbak hver gang jeg ønsker meg litt avslapning ved vannet. Anonymous poster hash: ec8dd...c47
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Storøyodden badestrand er helt klart den fineste badestranden i hele Oslo området. Nyanlagt for et par år siden, som del av Nansenparken på Fornebu. Ikke mange s vet om den enda så alle flokker seg i grupper på Huk enda, her er det god plass, masse løpeplass på store gressletter redd ved siden av stranden for barna. Utedusjer, kiosk, strandvolleyballbaner etc.Anonymous poster hash: fc054...f10
Wonders Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Huk sjøbad. Det er en avkjørsel tidlig på Bygdøy. Til venstre bak kongsgården...
murray Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Ingierstrand - veldig fint og barnevennlig der, tror det er den fineste stranden jeg har vært på i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Jeg liker meg godt på Frysja, Sognsvann, Frognerbadet og selvfølgelig øyene i fjorden. Anonymous poster hash: 5d2ee...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå