AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har faktisk planlagt en del allerede Når man blir gammel, sånn ordentlig gammel(type bikket 80) er det på tide med et lite oppgjør mot 'perfekthetstreben' og det å aldri føle at man lever 100% i øyeblikket. Når jeg blir 80 skal jeg unne meg ALT! Jeg har laget meg en liten liste her. Skal: -Begynne å røyke. Så sant lungene fortsatt er sånn noen lunde oppe og går. Hvor mye skade kan det gjøre når du kanskje har et par år igjen og aldri har røykt før? -Spise sjokolade hver dag. -Spille The Sims. Hver dag. Tenk så deilig! Slutt på alle tidlige kvelder fordi man må opp tidlig neste dag. Når jeg blir gammel kan jeg dyrke simsavhengigheten min dagen(og natten!) rundt! -Dra på cruise. Blodharry når du er under 60. Plutselig veldig legitimt når du er gammel. - Passe masse pusekatter. Hvilke katteeiere vil vel ikke ha gratis kattepass? Ikke særlig ansvarlig å skaffe dyr når man er 80 så dette må være supert alternativ! -Ta solarium hver dag. Skaden har jo allerede skjedd Har du en liste? Anonymous poster hash: fc8ca...029
Gjest Evans Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Jeg skal spise kake hver dag og drikke sherry etter klokken 13 hver dag. Gleder meg!
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 Jeg bruker tiden min her og andre steder på internett og har et naivt håp om at noen kan få noe positivt utav det jeg skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå