AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 ... men han sier det ikke til meg! Til en felles kompis av oss hadde han sagt han var usikker på om han ville noe i det hele tatt. Men her er storyen: Vi har kjent hverandre i en måned ca. På den tiden har vi vært hjemme hos hverandre en rekke ganger. Det er som oftest jeg som tar initiativ til å finne på noe, og det gjør meg usikker. Men han sier alltid ja, og virker som at han blir glad for at jeg spør. Når vi er sammen snakker han om hva vi skal gjøre i fremtiden, kaller meg for "sin", holder meg i hånda og koser. Han har presentert meg for familien sin, og senest i går kjøpe han tannbørste til meg som jeg kunne ha hos ham. Kompisen vår sier derimot til meg at han for et par dager siden hadde sagt at han var veldig usikker på om han ville noe i det hele tatt. Jeg skjønner ingenting jeg.. Hva er greia :-( Trenger virkelig ikke disse tankene rett før eksamen, nå som jeg trodde vi hadde det så fint. Anonymous poster hash: 963d7...a27
Gjest ashanti Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Du får ta det opp med han. Eventuelt la være å ta initiativet en stund siden du alltid gjør det og se hva som skjer, om han ikke lar høre fra seg mer eller om han viser interesse på eget initiativ da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå